شناسه خبر : 39649 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهترین و اورجینال ترین برندهای مراقبت پوست و مو را از کجا تهیه کنیم؟

در دوران پاندمی ویروس کرونا و گسترش آن در سراسر جهان، مراقبت از زیبایی پوست و سلامت مو به یکی از ترندهای دنیای زیبایی تبدیل شده است.

بهترین و اورجینال ترین برندهای مراقبت پوست و مو را از کجا تهیه کنیم؟

 هم اکنون زن یا مرد فرقی نمی کند همه ما دوست داریم که در هرسنی پوستی شاداب و موهایی سالم داشته باشیم. ساده ترین روش حفظ زیبایی پوست و درخشش اولیه موها، داشتن روتین روزانه مراقبتی و انجام منظم آن است.

متخصصان مد و زیبایی پیش بینی می کنند که به نظر می رسد دنیای زیبایی به سمت آرایش نکردن و انجام روتین های روزانه مراقبت از پوست و مو می رود.

به همین سبب در سال 2021 خرید محصولات سالم تر و طبیعی تر مراقبتی پوست و مو رونق گرفته و اولویت بیشتری در مقایسه با محصولات آرایشی پیدا کرده است.

نوتروژینا، نیوآ، لورآل، گارنیر، ایوروشه و بادی شاپ از جمله بهترین برندهای ارائه کننده محصولات مراقبت پوست و مو محسوب می شوند که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید و در اختیار مخاطبان خود در سرتاسر جهان قرار داده اند. امروزه محصولات این کمپانی ها بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند و کیفیت بالا و قیمت اقتصادی محصولات از دلایل محبوبیت جهانی این برندها محسوب می شود.

ما در این مقاله به تجزیه و تحلیل علت محبوبیت جهانی این برندها و بیان وجه تمایز و نقاط قوت محصولات پوستی و مو آن ها خواهیم پرداخت تا با آگاهی بیشتر زیبایی را به پوست و مو خود هدیه دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.     

نوتروژینا، درمان مشکلات مختلف پوستی برگ برنده شرکت

نوتروژینا

نوتروژینا یک نام تجاری موفق برای محصولات مراقبت پوستی می باشد که به کمپانی Johnson & Johnson تعلق دارد. موسس این برند آمریکایی امانوئل استولاروف می باشد و امروزه محصولات این برند در بیش از 70 کشور دنیا به فروش می رسد. از مهم ترین نقاط قوت این برند در مقایسه با دیگر برندهای پوستی مشابه می توان به تنوع گسترده محصولات پوستی با قیمت اقتصادی و کیفیت بالا اشاره کرد.

محصولات این کمپانی شامل کرم های مراقبتی و ترمیم کننده، کرم مرطوب کننده، آبرسان، محصولات ضد پیری، ضد آفتاب، محصولات موثر در پیشگیری از آکنه، انواع ژل شستشوی صورت، تونر، پاک کننده های آرایش، ماسک صورت، ماسک ترمیم کننده دست و پا، انواع اسکراب و لایه بردار، کرم دور چشم و لوسیون بدن می شود.

ترکیبات بکار رفته در محصولات نوتروژینا در آزمایشگاه ها تست شده و فرمولاسیون غیر آلرژی زا و حساسیت زا آن ها به تایید متخصصان پوستی رسیده است. بکارگیری فرمول های متنوع جهت درمان مشکلات پوستی برگ برنده این شرکت است. این کمپانی با بکارگیری ترکیبات غیر کومدوژنیک در تولید محصولات خود از مسدود شدن منافذ پوست صورت نیز جلوگیری می کند و در نتیجه سبب ایجاد جوش و آکنه نمی گردد.

آزمایشگاه های این برند یک تست آلرژی در مورد تمام آلرژن ها که ممکن است در مواد تشکیل دهنده انواع محصولات پوستی وجود داشته باشد؛ انجام می دهند. به علاوه متخصصان پوست آن، محصولات را بر اساس آخرین تحقیقات علمی و با فرمول جدید جهت پاسخ به نیازهای پوست ارائه می کنند.

محصولات این برند برای افرادی که تمایل به درمان مشکلات پوستی و داشتن روتین روزانه پوستی بدون صرف هزینه زیاد هستند گزینه ای ایده آل به شمار می آیند. با توجه به اینکه این برند دارای تنوع گسترده محصولات پوستی برای جنس های گوناگون پوست و نیازهای آن ها می باشد؛ پیدا کردن محصول متناسب با نوع پوست آسان خواهد بود.

این کمپانی ادعا می کند که از تلاش برای گسترش دامنه تنوع و کیفیت محصولات و همچنین جست و جوی گزینه های جایگزین برای تست حیوانی محصولات منصرف نخواهیم شد. چشم انداز این برند در رابطه با محصولات خود، برند شماره یک بودن در زمینه محصولات مراقبت پوستی در سطح جهان می باشد. این کمپانی خود را به عنوان توصیه شماره یک متخصصان پوست در سرتاسر جهان معرفی می کند و از این رو محصولات آن در اکثر داروخانه های دنیا به فروش می رسد.

لورآل، چون ما ارزشش را داریم

لورال برند فرانسوی تولید کننده محصولات مراقبت پوست، مو و آرایشی می باشد که در سال 1909 در شهر پاریس فرانسه توسط یک شیمیدان تاسیس شد. این برند با 30 سال مطالعه و تحقیق تمامی محصولات ضروری برای روتین پوستی هر نوع پوست را تولید کرده است.

از محصولات مراقبت پوست این برند می توان به انواع آبرسان، مرطوب کننده، ماسک صورت، کرم های ضد چروک روز و شب، سرم صورت، اسکراب و لایه بردار، ژل شستشوی صورت، محلول آرایش پاک کن و تونر اشاره کرد. تمامی محصولات لورال در لابراتوارهای معتبر و توسط مطرح ترین متخصصان پوست طراحی و تولید می شوند.

بخش محصولات مراقبت مو این برند شامل انواع ماسک مو، کرم مو، روغن مو، شامپو مو، سرم مو و رنگ مو می باشد که مشکلات انواع مو را هدف قرار می دهند و در حفظ سلامت موها عملکردی موثر ارائه می دهند.

شعار تبلیغاتی این برند چون ما ارزشش را داریم! اثر خوبی در افزایش خرید مشتری ها و بالا رفتن رضایت مصرف کنندگان داشته است. این کمپانی فرانسوی ادعا می کند که انگیزه ما این است که به صدها میلیون زن و مرد کمک کنیم تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند، احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند و با اعتماد به نفس بیشتری در اجتماع حضور داشته باشند.

لورآل انواع محصولات پوستی و مو خود را با بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا، تست آزمایشگاهی تمام مواد و فرمول های بکار رفته، بهره گیری از انواع عصاره های مفید و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر تولید و عرضه بازار می کند. 

نیوآ، مراقبت بهتر از پوست و مو برای همه

نیوآ

نیوآ یکی از با سابقه ترین برندها برای محصولات بهداشتی صورت و بدن و مراقبت پوست است که محصولات آن با عطر و رایحه متمایز و خاصیت مرطوب کنندگی منحصر به فردی که دارند مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند. این برند متعلق به شرکت آلمانی بایرسدورف است و در 28 مارس سال 1882 توسط داروسازی به نام کارل پاول بایرسدورف تاسیس شد.

نیوآ با در نظر گرفتن نیازهای پوستی و درمان مشکلات پوستی مخاطبان خود محصولات مراقبت پوست و زیبایی متنوعی را طراحی و عرضه بازار کرده است. پیدا کردن راه حل های خلاقانه و بکارگیری فرمول های متنوع در تولید محصولات پوستی برگ برنده این شرکت به حساب می آید و عاملی است که آن را از دیگر برندهای پوستی متمایز می سازد.

این کمپانی روز به روز دامنه تنوع محصولات خود را گسترش می دهد و یک برند بسیار ابتکاری است که از طریق تولید محصولات نوآورانه و با شعار « مراقبت بهتر از پوست برای همه » به درمان مشکلات پوستی بانوان، آقایان و کودکان می پردازد.

پیدا کردن راه حل های خلاقانه برای پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان یکی از عوامل مهم موفقیت محصولات نیوا بوده است. به عنوان یک برند، NIVEA موفقیت خود را از راه تحت پوشش قرار دادن تقاضای مصرف کنندگان خود و شناسایی فرصت های دیگر بازار کسب کرده است.

طیف گسترده محصولات این برند انواع فوم و ژل اصلاح، دئودورانت و اسپری ضد تعریق، محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از بدن، محصولات مراقبتی مو، محصولات پوستی مختص آقایان، ضد آفتاب و محصولات کودک و نوزاد را شامل می شود. این کمپانی با مدیریت منظم و نوآورانه خود در سال 2013 به عنوان « معتبرترین برند مراقبت از پوست » در 12 کشور اروپایی انتخاب شده است.

سخن پایانی

خرید آنلاین محصولات مراقبت پوست و مو نه تنها آسان ترین روش است؛ بلکه به ما این امکان را می دهد که بسیاری از محصولات را که گاهی اوقات در فروشگاه ها و داروخانه ها موجود نیستند؛ با قیمت های مناسب پیدا کرده و به آسانی سفارش دهیم. برای خرید اینترنتی محصولات اصل و اورجینال پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی زز زاگرس می باشد.

این فروشگاه که از سال 97 فروش آنلاین خود را آغاز کرده است؛ محصولات برندهای مطرح خارجی نظیر نیوآ، لورآل، نوتروژینا، گارنیر، بادی شاپ و ایوروشه را از تولید کننده اصلی برند تهیه و در اختیار مشتریان قرار می دهد. تمامی این محصولات دارای ضمانت اصالت کالا هستند و با بهترین قیمت، درج مشخصات و ویژگی های کامل و تصاویر واضح و گویا در سایت قرار گرفته اند. همچنین امکان مشاوره و راهنمایی قبل از خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده تا کالای مورد نیاز را به آسانی خرید و مشکلات پوستی و مو خود را به درستی درمان کنند.