شناسه خبر : 39381 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خرید آسان انواع روان کننده و روغن موتور از فروشگاه مستریدکی

خودرو از آن دسته وسایل مصرفی و مهمی است که به‌عنوان یک وسیله کاربردی در طول روز استفاده می‌شود.

خرید آسان انواع روان کننده و روغن موتور از فروشگاه مستریدکی

 برای چند دقیقه زندگی کردن بدون وجود هیچ خودرو و اتومبیلی را تصور کنید! قطعا همه کارها سخت خواهد شد. بنابراین به همان اندازه که استفاده از اتومبیل لازم و ضروری و تصور زندگی بدون آن سخت است، به همان میزان هم نیاز به رسیدگی دارد.

به همین دلیل بررسی دوره‌ای خودرو از نظر ایمنی، کارکرد و درستی عملکرد آن ضروری است. روان کننده‌ها مانند روغن موتور و یا روغن گیربکس و ترمز نقش اساسی را در عملکرد درست و مناسب انواع اتومبیل‌ها ایفا می‌کنند.

به همین دلیل است که تعویض به موقع این روغن‌ها و خرید روغن موتور مرغوب و باکیفیت برای خودرو اهمیت دارد و طول عمر مفید آن را افزایش می‌دهد. در ادامه انواع روغن و روان کننده‌های ماشین و بهترین فروشگاه خرید روغن ترمز و گیربکس را به شما معرفی می‌کنیم.

روغن موتور

موتور هر خودرویی را می‌توان قلب آن خودرو دانست. در واقع موتور نقش اساسی را در کارکرد ماشین بازی می‌کند و وظیفه روشن شدن، به حرکت درآمدن و پیش رفتن آن را بر عهده دارد.

به همین دلیل هم نیازمند مراقبت‌های ویژه و رسیدگی‌های خاص است. از جمله مهم‌ترین راه‌ها برای حفظ سلامت موتور و کارکرد بهتر آن استفاده از روغن موتور مرغوب و مناسب است. روغن موتور در واقع در دسته انواع روان کننده‌های خودرو جای می‌گیرد که به حرکت نرم‌تر و بهتر اجزای موتور کمک می‌کند.

با بالا رفتن سن خودرو و موتور آن نیاز به وجود روان کنند و روغن موتور هم بیشتر احساس می‌شود. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به سلامت خودرو و سالم ماندن موتور آن اهمیت می‌دهید، به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید انواع روان کننده و روغن خودرو باشید.

مشاهده و خرید روغن موتور از مستریدکی با قیمت عالی

روغن ترمز

اگر قرار باشد مهم‌ترین اجزای ماشین را از نظر اهمیت نام ببریم، قطعا روغن ترمز در بالای لیست قرار می‌گیرد. بدون اغراق ترمز یکی از ضروری‌ترین اجزای خودرو است که وظیفه کنترل سرعت، توقف به موقع ماشین و حفظ جان سرنشینان را بر عهده دارد.

تصور کنید در حال رانندگی در یک جاده پر پیچ و خم هستید و به یکباره ترمز شما دیگر کار می‌کند یا بسیار سفت است. چه فاجعه‌ای رخ خواهد داد؟ روغن ترمز در واقع یک روغن مهم در خودرو است که به‌عنوان سیال هیدرولیک شناخته می‌شود. وجود میزان مشخصی از روغن ترمز و کیفیت بالای آن، کمک می‌کند که تمام اجزای سیستم ترمز اتومبیل به‌خوبی و در نهایت روان بودن کار کنند.

روغن ترمز ماشین بر اساس نوع سیستم ترمز خودرو به دو نوع مختلف تقسیم می‌شود:

  1. روغن ترمز بر پایه گلیکول برای خودروهایی با سیستم ترمز ضد قفل ABS

  2. روغن ترمز بر پایه سیلیکون، برای اتومبیل‌ها و کامیون‌هایی بدون سیستم ABS

مشاهده و خرید روغن ترمز از فروشگاه مستریدکی

روغن موتور

روغن گیربکس

اتومبیل نیاز به انواع روغن و روان کننده دارد که کارکرد بهتر آن را تأمین می‌کند. روغن گیربکس هم دقیقاً یکی از همین روغن‌های بسیار مهم در خودرو است که با نام روغن واسکازین یا روغن جعبه‌دنده هم شناخته می‌شود.

این نوع از انواع روان کننده و روغن ماشین کمک می‌کند که چرخ‌دنده‌ها به‌خوبی و روانی بسیار بیشتری کار کنند و همین موضوع باعث افزایش سلامت خودرو و اجزای داخلی آن می‌شود‌.

مشاهده لیست قیمت روغن گیربگس (واسکازین) و خرید از مستریدکی

مستر یدکی

ضد یخ

 فصل‌های سرد سال زمان خریدن ضدیخ را یادآوری می‌کنند. ضد یخ نیز از دیگر انواع روان کننده و روغن‌های ماشین هستند که از بروز یخ‌زدگی در مایعات پایه آب جلوگیری می‌کند یا امکان آن را به حداقل می‌رساند. ترکیب ضدیخ و آب برای خنک شدن گرما و حرارت موتور نیز بسیار مناسب و کاربردی است.

روغن ترمز

بهترین فروشگاه برای خرید انواع روان کننده و روغن موتور

پیداکردن فروشگاه‌های معتبر با انواع اجناس مرغوب و باکیفیت کار چندان آسانی نیست. این نگرانی درباره خرید انواع وسایل مربوط به اتومبیل نیز وجود دارد و به همین خاطر افراد را به سمت خرید از فروشگاه‌های معتبر کشانده است. فروشگاه اینترنتی مستریدکی با سال‌ها تجربه در زمینه فروش آنلاین لوازم و نیازمندی‌های خودرو به یک نام‌آشنا تبدیل شده است.

بهترین محصولات را در تنوع و کیفیت بسیار بالا در فروشگاه اینترنتی مستریدکی مشاهده می‌کنید. برای خرید آسان از فروشگاه می‌توانید وارد سایت مستریدکی شده و هر محصول را همراه با قیمت و ویژگی‌های خاص آن ببینید.

تیم مشاوره و پشتیبانی فروشگاه مستریدکی در هر زمانی که اراده کنید، شما را برای خرید انواع لوازم خودرو و روان کننده و روغن ماشین، به‌صورت کاملا رایگان کمک می‌کنند. ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی مستریدکی از هر نقطه کشور امکان‌پذیر است. پس همین حالا سفارش خودتان را ثبت کنید و آن را بدون دردسر و زحمت درب منزل تحویل بگیرید.