شناسه خبر : 39274 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پرچمدار جدید نیکران یک اسکوتر 244 سی سی است

هفته ی گذشته برای طرفداران نیکران موتور سرشار از سوپرایز بود،

پرچمدار جدید نیکران یک اسکوتر 244 سی سی است

 در یک مراسم باشکوه که روز یکشنبه 2/8/1400 مصادف با میلاد پیامبر اعظم برگزار شد دو رونمایی مهم توسط این شرکت انجام شد. نخست از شعبه مرکزی فروشگاه نیکران موتور رونمایی شد.

شوروم جدید از ماهها پیش در حال آماده سازی بوده و میتوان از آن به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین فروشگاههای موتورسیکلت در سطح کشور یاد کرد، دوستداران برند بنللی و کی وی و طرفداران محصولات نیکران موتور میتوانند تمام موتورسیکلت های موردعلاقه خود را در این فروشگاه ببینند.

 بعد از افتتاح فروشگاه توسط مدیران نیکران موتور پاسارگاد، مدیر عامل محترم مجموعه جناب آقای مسعود غلامی سخنرانی در مورد محصول جدید و اهداف شرکت داشت. ایشان ضمن اشاره به مشکلات بازارهای جهانی، کمبود منابع در سطح بین المللی و افزایش هزینه ها بخصوص هزینه های حمل و نقل ابراز امیدواری کردند که با رشد و توسعه هرچه بیشتر شرکت بتوانند خدمات بهتری به طرفداران و مشتریان بازار موتورسیکلت بدهد.

در انتهای سخنرانی، آقای غلامی از اسکوتر جدید  vieste 249 رونمایی کرد و در مورد ویژگی های آن صحبت کرد.

موتور سیکلت

رونمایی از موتورسیکلت جدید 

معرفی موتورسیکلت جدید با یک مسابقه سراسری در اواسط مهرماه برگزار شد که کاربران میتوانستند با حدس زدن حجم و کلاس موتور در آن شرکت کنند، سپس روز رونمایی قرعه کشی برگزار شد و به 11 نفر از افرادی که درست حدس زده بودن 11 نشان طلای بنللی اهدا شد.

موتورسیکلت جدید یک اسکوتر 244 سی سی از برند کی وی است که در ساخت آن شرکت ایتالیایی بنللی به همراه شرکت معتبر پیاجیو نقش داشته اند، از مشخصات ویئسته 249 میتوان به حداکثر قدرت 15.6 کیلووات، ترمز ABS دو کاناله، سیستم انژکتور برقی، جعبه دنده اتوماتیک و غیره اشاره کرد.

ویسته 249

برای آشنایی با این محصول میتوانید به آدرس اینترنتی www.nikrunmotor.com مراجعه نمایید.