شناسه خبر : 39256 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

راهکارهای افزایش فروش با نرم افزار حسابداری پخش مویرگی هوشمند

یکی از چالش برانگیزترین موارد برای شرکت‌های پخش، انتخاب نرم‌افزار مناسب است.

راهکارهای افزایش فروش با نرم افزار حسابداری پخش مویرگی هوشمند

نیاز به نرم‌افزار حسابداری دقیق و سریع که با پوشش دادن کلیه نیاز‌های آن مجموعه، از هدر رفتن سرمایه و زمان و به طور کلی ایجاد اختلال در فعالیت‌های آن مجموعه جلوگیری کند. از مهمترین عوامل در انتخاب یک سیستم حسابداری پخش و سفارش گیر هدفمند، دقت بالا، سرعت، بروزرسانی منظم بر اساس نیازهای جامعه هدف و از همه مهمتر پشتیبانی و خدمات پس از فروش است.

شرکت نانوتکنیک اسپادانا با بهرمندی از گروه برنامه نویسی مجرب و همکاری با گروه‌های مالی مجرب، موفق به طراحی و تولید یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری پخش مویرگی حال حاضر بازار شده است. در نرم افزار پخش مویرگی هوشمند کلیه نیازهای شرکت های پخش از جمله، فرآیندهای بازاریابی، فروش و توزیع، حقوق و دستمزد، محاسبه پورسانت، انبارداری و ... در نظر گرفته شده است.

نرم افزار پخش و سفارش گیر هوشمند پاسخگوی همه نیازهای شرکت های پخش در زمینه مدیریت و ثبت فرآیندهای مربوط به فروش و پخش در مناطق جغرافیایی مختلف است. پخش مویرگی هوشمند مشکل مدیریت حجم بالای عملیات روزانه شرکت های پخش را با دقت و سرعت بالا پوشش می دهد. از مهترین شاخصه های نرم افزار حسابداری هوشمند بخصوص نسخه پخش مویرگی می توان به طراحی اختصاصی بر اساس نیازهای روز بازار ایران اشاره کرد. 

از جمله این اختصاصی سازی‌ها می‌توان به طراحی و ارائه اپلیکیشن دستیار ویزیتور اشاره کرد که امکان ثبت سفارش آنلاین مشتری ها و ارسال به نرم افزار حسابداری را برای ویزیتور ها فراهم می کند. بنابراین شرکت‌های پخش نیاز به تهیه اپلیکیشن اندروید سفارش گیر آنلاین بازاریاب به صورت مجزا نبوده و می توانند از اپلیکیشن دستیار ویزیتور هوشمند استفاده کنند. 

نرم افزار پخش مویرگی هوشمند راهکاری مطمئن برای پیاده سازی مهمترین استراتژی در شرکت های پخش، یعنی در دسترس بودن محصولات متنوع  به منظور فروش بیشتر است. که با ارائه راحل های سریع، کلیه پیچیدگی های این روش توزیع را پوشش می دهد.

به جرات می توان گفت نرم افزار سفارش گیر و پخش مویرگی هوشمند با بهرمندی از تکنولوژی های روز دنیا در حوزه پخش مویرگی، یکی از بهترین راهکاری اساسی برای مدیریت و ایجاد نظم و هماهنگی در صنایع پخش مویرگی است. 

مهمترین نیاز‌های شرکت های پخش و توزیع عبارتند از: 

• کنترل و نظارت بر عملکرد افراد فعال در شبکه پخش ( بازاریابان، ویزیتورها، موزعین و...)

• تسهیل امور مربوط به مشتریان (ثبت انواع فاکتورها مانند فاکتور های فروش و برگشت از فروش و...)

• کنترل انبار و امورمالی 

• محاسبه پورسانت و حقوق و دستمزد

نرم افزار حسابداری هوشمند نسخه پخش و توزیع مویرگی تمامی امکانات لازم جهت مدیریت فرآیند های ذکر شده در اختیار کاربران قرار داده است. در ادامه با برخی از قابلیت های مربوط به عملکرد پخش در این نرم افزار را معرفی می‌کنیم.

نرم افزار حسابداری

راهکارهای  نرم افزار حسابداری هوشمند برای عملکرد بهتر پخش و توزیع:

• امکان تعریف عوامل پخش و وظایف آنها:

در نرم‌افزار هوشمند امکان تعریف کلیه منابع انسانی و ملزومات درگیر در شبکه پخش مویرگی از جمله ویزیتورها، بازاریاب ها، رانندگان، ماشین های پخش و... به صورت جداگانه وجود دارد. 

• ثبت دستور ویزیت روزانه:

به منظور ثبت دستور ویزیت روزانه بازاریابان در نرم افزار هوشمند فراهم شده است تا مشخص شود هر بازاریاب در هر منطقه کدام مشتری را ویزیت کند. 

• دریافت عملکرد ویزیت روزانه:

با استفاده از قابلیت دریافت عملکرد ویزیت روزانه 4 مرحله ثبت سفارش کالا، ثبت فروش کالا و رد کردن سفارش توسط بازاریاب و همچنین تعیین زمان ویزیت مجدد برای بازاریاب را خواهید داشت.

• تبدیل درخواست به فاکتور:

در نرم افزار قابلیت فیلتر کردن درخواست های فاکتور نشده در نظر گرفته شده تا را در صورت نیاز به فاکتور فروش تبدیل کنیم.

• دریافت وجه مربوط به فاکتورها:

در صورت ثبت فاکتور فروش از قبل که هنوز تسویه نشده ( هیچ وجهی دریافت نشده) امکان تسویه فاکتور در نرم افزار حسابداری هوشمند نسخه پخش مویرگی در نظرگرفته شده است.

• ارائه میزکار که در آن  تاریخ و ساعت به همراه کلیدهای پرکاربرد برای راحتی کاربران

یکی از موارد موثر در افزایش سرعت عملکرد اپراتور نرم‌افزار حسابداری استفاده از میز کار اختصاصی و کلید‌های میانبر است. به همین منظور در نسخه پخش مویرگی حسابداری هوشمند چنین قابلیتی در نظر گرفته شده است. این کلیدها شامل، دریافت عملکرد ویزیت روزانه، ثبت دستور ویزیت، دریافت وجه مربوط به فاکتورها، زمانبندی وظایف، نمایش وظایف یک عامل، کالاهای ارسالی توسط راننده، ثبت امتیاز جدید برای بازاریاب ها و صورتحساب اشخاص تجاری است.

• امکان ایجاد رقابت و انگیزه  بین بازاریابان از طریق امتیازدهی به آنها 

یکی از موارد انگیزشی برای بهبود عملکرد بازاریابان ایجاد فضای رقابتی و تشویقی است. در نسخه پخش هوشمند، امکان ثبت امتیاز مثبت و منفی برای بازاریاب‌ها، مشاهده و حذف امتیازها نیز در نظر گرفته شده است. بر اساس این امتیازات و در نظر گرفتن موارد تشویقی می‌توان انگیزه فروش را برای پرسنل واحد بازاریابی افزایش داد.

امکان ثبت عملیات دریافت و پرداخت وجه به بازاریاب ها در نرم افزار پخش مویرگی به چه صورت است؟

عملیات دریافت وجه  توسط بازاریاب ها در نرم افزار حسابداری هوشمند نسخه پخش به سه حالت زیر امکان پذیر است:

• دریافت نقدی برای صندوق یا واریز به بانک

• دریافت وجه مدتی مانند چک 

• عودت اسناد پرداختی شامل بازگشت چک‌ 

چگونگی تعریف انواع روش‌های پورسانت دهی در نرم افزار پخش هوشمند

یکی از ویژگی‌های نرم‌افزار پخش مویرگی هوشمند، امکان تعرفی انواه روش‌های پورسانت دهی مجموعه است. بنابراین با اضافه شدن بازاریاب جدید براحتی می‌توان یکی از روش‌های پورسانت دهی از قبل تعریف شده را به وی اختصاص دهید. همچنین شما امکان تغییر وضعیت پورسانت را خواهید داشت و در این حالت می‌توانید پورسانت های مربوط به هر بازاریاب را در فاکتورهای فروش یا برگشت از فرو ش کرده و به حساب بازاریاب منتقل کنید.

قابلیت اتصال به اپلیکیشن سفارشگیر اندروید نانوویزیتور :

اپلیکیشن ویزیتوری، جزء جدایی ناپذیر سیستم های پخش مویرگی است. اپلیکیشنی که کمک بسزایی در ارسال صحیح داده ها به سرور مرکزی و ثبت آنی سفارش‌ها می‌کند. با کمک این اپلیکیشن اندرویدی، بازاریاب یا ویزیتور با ارائه یک کاتالوگ دیجیتال به مشتری در کمترین زمان ممکن عمل سفارشگیری و صدور فاکتور بصورت آنلاین را انجام میدهد. 

اپلیکیشن سفارشگیر

مواردی که نام برده شد تنها گوشه‌ای از قابلیت های نرم افزار حسابداری پخش مویرگی و سفارشگیر هوشمند است. برای اطلاع از کلیه قابلیت‌ها، دموی نرم‌افزار و دریافت مشاوره رایگان به وب سایت nano-soft مراجعه نمائید. 

نانوتکنیک نام آشنا و محبوب در زمینه تولید انواع نرم‌افزار حسابداری و کنترل تردد است. این مجموعه در زمینه سایر نسخه‌های نرم افزار حسابداری از جمله نرم‌افزار حسابداری شعب، هایپرمارکت، شرکتی و... خوش درخشیده است. برای اطلاع از تازه‌ترین برنامه‌های فروش ویژه و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09911902954  تماس بگیرید.