شناسه خبر : 38810 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مرکز خرید لوله پی وی سی و پوش فیت ایلیاشیل

لوله و اتصالت پی وی سی یا پلیکا و لوله های پوش فیت پر کاربرد ترین مصالح سختمانی هستند...

مرکز خرید لوله پی وی سی و پوش فیت ایلیاشیل

 که مورد توجه بسیاری از مهندسین و صنعتگران قرار گفته است که از آن ها در اتصالات آب رسانی، فاضلاب های شهری و لوله های ساختمانی استفاده می شود. اتصالات پی وی سی قدیمی ترین نوع لوله و اتصالات هستند که عمر و دوام بسیار طولانی دارند و در برابر هر گونه آسیب و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند.

لوله های پوش فیت نیز از جدید ترین لوله های پلی اتیلن می باشند و در سیستم های فاضلابی به کار می روند. در این مطلب به شرح انواع لوله و اتصالات پلیکا و انواع لوله پوش فیت و معرفی بهترین برند های آن خواهیم پرداخت.

انواع لوله و اتصالات پلیکا

لوله هایی که در صنعت ساخت و ساز استفاده می شوند از جنس های گالوانیزه، چدن و پلاستیکی می باشند. لوله های پلاستیکی به لوله های پلی اتیلن، پی وی سی و پلی پروپیلن تقسیم می شوند. لوله پی وی سی که نام دیگر آن پلیکا است به دلیل استحکام و مقاومت بالا و طول عمر زیاد بسیار کاربردی می باشند. انواع اتصالات پلیکا به این سه گروه تقسیم شده اند:

لوله و اتصالات مربوط به مخابرات : جهت پوشش دهی کابل ‌ها و لوله ‌های برق- دارای وزن سبک و کیفیت بالا

لوله و اتصالات مربوط به آب و فاضلاب: جمع آوری فاضلاب ‌های ساختمانی و انتقال آن به کانال ‌های خروجی- نصب سریع و آسان و مقاوم در برابر هر نوع آسیب ‌های فیزیکی

لوله و اتصالات در کانال های هوا کشی:  جهت استفاده درکانال‌ های هواکشی و سرویس ‌های بهداشتی و یا محیط ‌هایی که باید در آن ها سیستم‌ های تهویه نصب شود- پایداری زیاد در برابر فشار هوا، مقاومت فیزیکی، مقاومت در برابر مواد و آلاینده‌ های شیمیایی

این لوله ها از نظر فنی نیز انواع مختلفی دارند. لوله هایی که برای تهویه و انتقال آب باران یا همان ناودان در ساختمان به کار می روند که مقاومت کم تری دارند. لوله هایی که برای بخش های فاضلابی و محافظت ساختمان استفاده می شوند و نیمه قوی هستند و لوله هایی که دارای مقاومت بیشار و قوی تری می باشند و برای محافظت از کابل های برق و انتقال اسید ها در سیستم فاضلاب کارخانه ها به کار می روند.

لوله پلیکا فواید و مزایای زیادی دارد. از جمله مقاومت بالا، عدم واکنش شیمیایی در برابر فلز ها، عدم تغییر در برابر فشار، مقاومت بالا و عدم تغییر در دمای بالا، تحمل وزن زیاد، سبک بودن در عین حال استحکام زیاد، عدم آسیب و ضربه به لوله، حفظ مواد آب، مقرون به صرفه بودن و خاصیت عایقی داشتن.

قیمت لوله پلیکا با توجه به نوع آن متفاوت است. لوله و اتصالات پلیکای مورد استفاده در ناودانی ها و برق که به آن ها لوله های هوا کشی نیز می گویند قیمت معمولی دارند و لوله پلیکا ارزان محسوب می شود.

لوله پی وی سی

قیمت لوله پی وی سی که دارای فشار ضعیف هستند و در لوله کشی های آب ساختمان از آن استفاده می شود ضخامت بیشتری نسبت به نوع قبل پلیکا دارند و قیمت آن ها بیشتر است.

لوله های پلیکای دارای فشار قوی که درگروه لوله های پی وی سی سنگین قرار می گیرند و از آن ها در فاضلاب های شهری استفاده می شود گران ترین نوع آن ها می باشند. چرا که ضخامت آن ها زیاد تر است و وزن بیشتری دارند و تحمل فشارشان نیز بالاتر است و در برابر ارتعاشات و احتراق و انواع اسید ها مقاوم می باشند.

لوله پلیکا به دلیل آن که از محصولات پتروشیمی است و قیمت آن در بازار بورس و توسط شرکت های پتروشیمی تعیین می شود نرخ ثابتی ندارد و روزانه قیمت آن ها تغییر می کند. جهت دریافت قیمت روز لوله پلیکا می توانید به سایت شرکت ایلیا شیل مراجعه نمایید.

انواع لوله پوش فیت

لوله های پوش فیت که در سیستم های فاضلابی به کار می روند نسبت به لوله های قدیمی که استفاده می شد دوام و استحکام بیشتری دارند. انواع لوله پوش فیت به دو دسته ی لوله ها ی پوش فیت بی صدا و لوله های پوش فیت معمولی تقسیم می شوند. در لوله پوش فیت سوکت هایی قرار دارد که برای اتصال آن ها قسمتی که سوکت ندارد را در سوکت لوله ی دیگر قرار می دهند که برای آب بندی بسیار قوی می باشند.

از ویژگی های لوله و اتصالات پوش فیت می توان به این موارد اشاره کرد:

  • طراحی بسیار خوب و نصب و اجرای ساده و انعطاف پذیر

  • استحکام زیاد و طول عمر بسیار بالا

  • مقاوم در برابر ضربه، حرارت، تنش های مکانیکی و شیمیایی

  • هزینه ی نگهداری و تعمیرات پایین

  • وزن سبک و عدم نیاز به تقویت قسمت های پذیرنده ی بار

  • عدم نیاز به چسب و جوش جهت نصب و هزینه ی اجرایی پایین

  • استفاده از به روز ترین فناوری های دنیا در ساخت آن

  • ایمنی بالا نسبت به حریق

  • تنوع بسیار زیاد این نوع لوله  در اندازه ‌ها و ابعاد مختلف و مناسب با هر نوع نیاز مصرفی.

بهترین برندهای لوله و اتصالات پوش فیت

پوش فیت شهراب و پوش فیت نیوفلکس از بهترین برند های لوله و اتصالات پوش فیت می باشند. شرکت شهراب جزو اولین تولید کنندگان پوش فیت در ایران است که پوش فیت ها را با تکنولوژی های روز و برتر اورپا تولید می کند. به کارگیری مواد اولیه و متریال مرغوب و درجه یک باعث شده تا پوش فیت ها ی شهاب دچار پوسیدگی نشوند و به آسانی PH 2 تا 12 را تحمل کنند بدون آن که آسیبی به آن ها برسد.

گروه صنعتی ایلیا

پوش فیت نیوفلکس نیز از بهترین برند پوش فیت می باشد و از آن در فاضلاب های گرم و سرد استفاده می شود. این پوش فیت در برابر ضربه ها ی فیزیکی مقاومت بالایی دارد و نسبت به حریق نیز بسیار ایمن است.

یکی دیگر از ویژگی‌های پوش فیت های شهراب و نیوفلکس، سازگار بودن با تمام شرایط آب و هوایی است. یعنی استفاده از این محصولات در ساختمان ‌هایی که موقعیت آب و هوایی کوهستانی و یا شرجی دارند، مشکلی ایجاد نمی کند. همان طور که در قبل به آن اشاره کردیم، با توجه به نصب آسان این محصول، میزان هزینه ‌های نصب آن نیز بسیار پایین تر از سایر محصولات مشابه می باشد.

فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی

گروه صنعتی ایلیاشیل با یک دهه سابقه در امر فروش لوله و اتصالات پی وی سی و پوش فیت، در زمینه ی تاسیسات ساختمانی و انواع محصولات گالوانیزه، برنجی، پلی اتیلن و دیگر لوله و اتصالات ساختمان نیز آماده خدمت می باشد.

مرکز فروش لوله و اتصالات ایلیاشیل، خرید اینترنتی لوله پلیکا و سایر اتصالات و لوله ها را نیز برای کلیه پیمانکاران و مهندسین فراهم کرده است. برای اطلاع از قیمت لوله پوش فیت و قیمت روز PVC می توانید به سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید.

"با یک دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید در (کارخانه لوله گستر گلپایگان) و عرضه و پخش لوله و اتصالات پی وی سی (شرکت های معتبر لوله گستر گلپایگان و پلیمر یاس) و تامین تعاونی مسکن انرژی اتمی، سپاه پاسداران، ستاد بازسازی عتبات عالیات میباشد.

ضمن این که در حال حاضر فعالیت این گروه در کلیه زمینه صفر تا صد تاسیسات ساختمانی صنعتی بوده و فروش عمده انواع محصولات گالوانیزه، برنجی، پی وی سی، پلی اتیلن و دیگر لوله و اتصالات و شیرآلات ساختمانی را شامل میشود. در وب سایت اینترنتی شرکت ایلیا شیل می توانید لیست قیمت آنلاین لوله و اتصالات را استعلام کرده و جهت سفارش و خرید اینترنتی و یا تلفنی اقدام نمایید."

کارشناسان و مشاوران گروه صنعتی ایلیاشیل آماده ی پاسخگویی و مشاوره در زمینه ی خرید محصولات هستند و شما را در انتخاب بهترین اجناس و مصالح ساختمانی راهنمایی می کنند و در سریع ترین زمان ممکن محصولات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار خواهند داد.