شناسه خبر : 38742 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نمایندگی رسمی و توزیع کننده قطعات و تجهیزات جانبی پاناسونیک

پاناسونیک یک نام آشنا برای ما ایرانی‌ها محسوب می‌شود.

نمایندگی رسمی و توزیع کننده قطعات و تجهیزات جانبی پاناسونیک

 این برند خوش‌نام با محصولات باکیفیتش، سالیان است است که جای خود را در منازل، ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری کشورمان باز کرده است. محبوبیت زیاد Panasonic از طرفی دیگر، باعث افزایش محصولات تقلبی و بی‌کیفیتی شده که با نام و برند این شرکت، روانه بازار شده‌اند. به همین دلیل است که این روزها، انتخاب و خرید دستگاه‌های اصل و اورجینال پاناسونیک، تنها در نمایندگی‌ رسمی پاناسونیک و همچنین نمایندگی های مجاز و معتبر این شرکت امکان‌پذیر است.

محصولات مخابراتی و اداری از قبیل انواع دستگاه‌های تلفن ثابت، دستگاه‌های سانترال، فکس، ویدئو پروژکتور و دوربین‌های مدار بسته، یکی از اصلی‌ترین حوزه فعالیت شرکت پاناسونیک محسوب می‌شوند. امروز و در این مقاله قصد داریم شما را با شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی و توزیع کننده قطعات و تجهیزات جانبی پاناسونیک در کشورمان آشنا کنیم. ایده آل گستر سالیان سال است که به عنوان مرکز مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، مشغول خدمت رسانی به علاقمندان به این برند نام آشنا و محبوب است. 

ایده آل گستر ؛ مرکز مجاز پاناسونیک در ایران

فروشگاه ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 و به عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران آغاز نمود. امروز و با گذشت نزدیک به دو دهه، ایده آل گستر همچنان به عنوان یک نام آشنا و قابل اعتماد، مورد اطمینان مشتریان و علاقمندان برند Panasonic در کشورمان شناخته می‌شود. برخی از محصولاتی که در ایده آل گستر به خریداران عرضه می‌شوند، عبارتند از:

1. انواع تلفن‌های ثابت پاناسونیک (رومیزی، بیسیم، سانترال و تحت شبکه)

2. انواع دستگاه‌های سانترال پاناسونیک (کم‌ظرفیت، پرظرفیت، آنالوگ و تحت شبکه)

3. انواع دستگاه‌های فکس پاناسونیک (کاربنی و لیزری)

4. انواع دستگاه‌های ویدئو پروژکتور پاناسونیک (3LCD و DLP)

5. انواع دوربین‌های مدار بسته پاناسونیک (آنالوگ و تحت شبکه)

پاناسونیک

تمامی محصولاتی که در ایده آل گستر به مشتریان عرضه می‌شوند، همراه با یک گارانتی 1 ساله و به صورت کاملا اصل و با کیفیت اورجینال Panasonic به فروش می‌رسند. علاوه بر این، از آن‌جایی که کلیه فعالیت‌های این شرکت زیر نظر اتحادیه مخابراتی ایران فعالیت می‌کند، خیال خریداران از منصفانه بودن قیمت‌ها هم کاملا راحت و آسوده خواهد بود. 

ارائه خدمات پس از فروش پاناسونیک

یکی دیگر از انتظاراتی که مشتریان از یک نمایندگی مجاز دارند، ارائه خدمات پس از فروش مناسب است. شرکت ایده آل گستر به خوبی به این موضوع آگاه بوده و تمامی خدمات پس از فروش Panasonic را به همراهان خود عرضه می‌کند. برخی از این خدمات، شامل موارد زیر می‌شوند:

1. ارائه گارانتی معتبر و 12 ماهه برای تمامی محصولات

2. نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های سانترال و مراکز تلفن پاناسونیک 

3. انجام کلیه تعمیرات تخصصی 

4. ارائه مشاوره‌های قبل و بعد از خرید

کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر همواره آماده ارائه اطلاعات تخصصی در ارتباط با محصولات مخابراتی پاناسونیک به مشتریان هستند. علاوه بر این، واحد تعمیرات در شعبه نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران نیز با بهره‌گیری از مهندسین مجرب و کارآزموده و هم‌چنین استفاده از قطعات کاملا اورجینال، کلیه دستگاه‌های مخابراتی پاناسونیک از قبیل تلفن، سانترال، فکس و ... را در کمترین زمان ممکن، تعمیر می‌نماید. 

توزیع تجهیزات و قطعات جانبی پاناسونیک

قطعات جانبی برای خریداران از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک مانند دیگر وسایل الکترونیکی، دارای قطعات جانبی زیادی هستند. این قطعه‌ها ممکن است چند بار در طول استفاده از یک محصول، نیاز به تعویض داشته باشند. شرکت ایده آل گستر ضمن توجه به این موضوع، کلیه قطعات جانبی پاناسونیک را به صورت کاملا اورجینال، به شما عزیزان عرضه می‌کند. 

باتری تلفن بیسیم را می‌توان مهم‌ترین قطعه جانبی پاناسونیک دانست. این باتری‌ها بعد از یک الی دو سال باید تعویض شوند. به همین دلیل، دسترسی به باتری اورجینال پاناسونیک، برای مشتریان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شرکت ایده آل گستر انواع باتری تلفن پاناسونیک را در دو مدل اصل و غیر اورجینال، به خریداران عرضه می‌کند. البته توجه داشته باشید که این تجهیزات جانبی، شامل گارانتی نمی‌شوند. 

باطری

برخی دیگر از قطعات و تجهیزات جانبی پاناسونیک که در فروشگاه ایده آل گستر به خریداران عرضه می‌شوند، عبارتند از:

1. انواع کارت‌های توسعه سانترال

2. پایه و پرده ویدئو پروژکتور

3. انواع هدست‌های بیسیم پاناسونیک

4. انواع صندوق صوتی پاناسونیک

5. آنتن دکت پاناسونیک

6. کنسول تلفن سانترال پاناسونیک

7. کیبورد کنترلر سیستم آی پی پاناسونیک (مخصوص دوربین‌های مدار بسته)

8. دستگاه DVR پاناسونیک

9. مرکز ضبط IP پاناسونیک

10. درام فکس پاناسونیک

11. تونر فکس پاناسونیک

تمامی این قطعات همراه با لیبل اختصاصی Panasonic به مشتریان ارائه می‌شوند. به همین دلیل، خیال شما از اصل بودن آن‌ها، کاملا آسوده خواهد بود. 

انجام انواع تعمیرات تخصصی 

تعمیرات ، همواره یکی از دغدغه مشتریان محصولات پاناسونیک است. خوشبختانه شرکت ایده آل گستر از همان اولین روزهای تاسیس خود و به منظور راحتی شما عزیزان، اقدام به راه‌اندازی واحد تعمیرات خود نمود. 

در این واحد، کلیه محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک (از جمله تلفن‌های ثابت) با استفاده از قطعات اورجینال و به وسیله تکنسین‌های فنی و متخصص، مورد تعمیر قرار می‌گیرند. به همین دلیل، خیال مشتریان از کیفیت تعمیرات انجام شده در ایده آل گستر، کاملا راحت خواهد بود.

دسترسی به ایده آل گستر 

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

1. مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس www.ideal.org

2. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)

3. ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید. 

کلام پایانی

دسترسی به قطعات و تجهیزات جانبی اورجینال پاناسونیک، همواره یکی از دغدغه‌های مهم مشتریان محسوب می‌شود. به همین دلیل، ما در این مقاله به معرفی شرکت ایده آل گستر به عنوان مرکز و نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک پرداختیم.