شناسه خبر : 38602 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

آب لوله کشی شهری آلودگی های فراوانی دارد که تنها با عبور از تصفیه خانه ها و روش کلر زنی نمی توان از آلاینده های موجود در آن خلاص شد و نوشیدن این آب برای سلامتی انسان مضر است.

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

 به همین علت است که استفاده از دستگاه های تصفیه آب خنگی بسیار اهمیت پیدا کرده است. خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی به ما برای تصفیه آب و افزایش کیفیت و سلامت آن کمک می کند.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ دستگاه تصفیه آب چی بخریم؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه ی این مطلب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی را معرفی خواهیم کرد که می توانید از نمایندگی انحصاری تصفیه آسا خریداری نمایید.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

در حال حاضر مینروا بهترین برند دستگاه تصفیه آب می باشد که ساخت تایوان است. این برند 4 مدل تصفیه آب را عرضه کرده است که عبارتند از :

  • آب تصفیه کن تایوانی 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS

  • تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE

  • دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G

  • تصفیه آب فرابنفش 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV

پر فروش ترین مدل تصفیه آب مینروا دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد. این دستگاه از سیستم اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کند که موثر ترین روش برای کاهش املاح و آلاینده های آب است. ممبران این دستگاه مارک آمریکایی فیلمتک می باشد و سایر فیلتر های  آن تایوانی اصل هستند و قدرت جذب فوق العاده ای دارند.

از دیگر ویژگی های دستگاه مینروا نماد اصالت است که به خریدار برای تشخیص دستگاه اصل از تقلبی کمک بسیار زیادی می کند. دستگاه تصفیه آب مینروا گواهینامه ی NSF,FDA را دریافت کرده است و نشان می دهد که دستگاه و آب خروجی آن کاملا سالم و مورد تایید سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد.

تصفیه آب 8 مرحله ای مینروا در مرحله ی اول با فیلتر پرو پیلن رسوبات آب را از بین می برد و با فیلترکربن اکتیو در مرحله ی دوم به حذف کلر و مواد شیمیایی آب می پردازد. در مرحله ی سوم فیلتر پست کربن بو و مزه ی نامطبوع آب و هر ماده ی شیمیایی باقی مانده را از بین می برد.

فیلتر ممبران در مرحله ی چهارم املاح و سختی آب را کاهش می دهد و ذرات معلق و ناخالصی های آب را تا 0001/0 میکرون به دام می اندازد. فیلتر مرحله پنجم بو و زنگ و مزه ی آب را بهبود می دهد و فیلتر مینرال در مرحله ی ششم املاح معدنی که توسط ممبران از بین رفته اند را به آب اضافه و سختی آب را کنترل می کند.

فیلتر قلیایی در مرحله هفتم با افزایش PH آب خواص آنتی اکسیدانی به آن می دهد که برای بدن بسیار مفید است و در نهایت با فیلتر اکسیژن ساز سطح اکسیژن آب را بالا می برد که به هیدراته شدن بدن کمک می کند. این فیلتر هم چنین آنتی باکتریال نیز هست و انواع باکتری های آب را نیز از بین می برد.

تصفیه آب خانگی

قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل

نوع روش تصفیه، تعداد مراحل و برند دستگاه در قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل تاثیر گذار است. در هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی فروشندگان سوجو دستگاه هایی را به فروش می رسانند که کیفیت و کارایی بسیار ضعیفی دارند و از نا مرغوب ترین قطعات ساخته شده اند و این دستگاه ها را با نام های معتبر با قیمت بسیار ارزان تر به فروش می رسانند.

یکی از مهم ترین مزیت های برند مینروا قیمت مناسب آن نسبت به کیفیتی که دارد است. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا بین 3 و نیم میلیون تا 4 و نیم میلیون تومان می باشد که بستگی به تعداد مراحل دستگاه دارد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

یکی از نکات مهم در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب معتبر بودن برند آن است. همان طور که پیش از این گفتیم دستگاه های تایوانی مطمئن ترین تصفیه آب ها می باشند که مارک مینروا بهترین آن هاست. این دستگاه به دلیل داشتن نماد اصالت تنها از نمایندگی های انحصاری می توانید اورجینال آن را تهیه نمایید.

قیمت دستگاه نیز بسیار مهم است. به دلیل وجود دستگاه های چینی بی کیفیت در بازار که قیمت ارزانی هم دارند و نه تنها آب را تصفیه نمی کنند و به بدن ما هم ضرر می رسانند، خرید بهترین برند و کیفیت آن بسیار مهم می باشد. هر چه دستگاه برند بهتری داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

روش تصفیه دیگر معیار انتخاب دستگاه تصفیه آب اورجینال است. دستگاهی که می خرید حتما از نوع اسمز معکوس باشد و فیلتر ممبران آن از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتوان به عملکرد آن اطمینان پیدا کرد.

تاییدیه های دریافت شده از سوی برند دستگاه بسیار مهم است. چرا که نشان دهنده ی سلامت فیلتر های دستگاه و آب خروجی آن می باشد که مورد تایید جوامع بین المللی است. گواهینامه های FDA,NSF,CE,QW توسط برند مینروا دریافت شده است و به همین دلیل از نظر کیفیت کاملا قابل اطمینان می باشد.

دستگاه تصفیه آب

خرید از نمایندگی تصفیه آب

شرکت تصفیه آب تصفیه آسا یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان تصفیه آب های تایوانی اصل در ایران می باشد. این شرکت با بیش از ده سال سابقه در زمینه ی فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی و فیلتر های تصفیه آب و لوازم یدکی آن ها خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد.

"شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد. تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد."

شما می توانید برای خرید آب تصفیه کن با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس بگیرید تا طبق نیاز شما مناسب ترین دستگاه را به شما معرفی کنند. خرید از نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا خدماتی مثل ضمانت نامه یک ساله ی شرکت، خدمات پس از فروش، ارسال و نصب رایگان دستگاه به تهران و کرج و شرایط خرید اقساطی و استفاده از تخفیفات ویژه را برای شما مشتریان گرامی به همراه خواهد داشت. تیم مشاوره و کارشناسان حرفه ای این مجموعه همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.