شناسه خبر : 38427 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهترین بیمه شخص ثالث از نظر مردم کدام است؟

بیمه شخص ثالث یکی از بیمه‌های ضروری برای مالک خودرو است، این بیمه خسارت جانی و مالی وارد شده به سرنشینان را پرداخت می‌کند.

بهترین بیمه شخص ثالث از نظر مردم کدام است؟

بیمه شخص ثالت تمام هزینه‌های مربوط به فوت، درمان و خسارت وارد شده به افراد را می‌پردازد. اولین سوالی که برای افراد بعد از خرید خودرو مطرح می‌شود آن است که کدام بیمه شخص ثالث بهتر است؟ یک بیمه خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ 

برای انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث باید شاخص‌های مهم آن را بررسی کنید. در اینصورت می‌توانید تشخیص دهید که آیا این بهترین بیمه را انتخاب کرده‌اید یا نه. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین بیمه شخص ثالث و شاخص‌های مهم انتخاب آن بیشتر آشنا شوید. 

بهترین بیمه شخص ثالث از نظر مردم چه ویژگی هایی دارد؟

عوامل بسیاری هستند که می‌تواند روی محبوبیت بیمه شخص ثالث تاثیرگذار باشد، در واقع همین عوامل دلیلی برای رقابت شرکت‌های بیمه با یکدیگر شده‌اند. در ادامه به چند عامل مهم و تاثیر گذار در میزان محبوبیت شرکت‌های بیمه اشاره می‌کنیم. با توجه به این عوامل می‌توانید بهترین بیمه شخص ثالث را انتخاب کنید. 

قیمت مناسب

قیمت بیمه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی محبوبیت شرکت بیمه داشته باشد. هرکدام از شرکت‌های بیمه که قیمت کمتری داشته باشند مردم به سمت آن‌ها روی می‌آورند. در حال حاضر قیمت بیمه شخص ثالث در تمامی شرکت‌ها یکی است، اما تعهدات مالی و خدماتی که به فرد بیمه گذار ارائه می‌کنند متفاوت خواهد بود. همین امر می‌تواند دلیلی برای رقابت این شرکت‌ها با یکدیگر باشد. 

تخفیف بیمه

میزان تخفیف برای مشتریان

طبق قانون جدید در رابطه با بیمه شخص ثالث، مازاد بیمه شخص ثالث از سوی شرکت‌های بیمه حذف شده است. به این ترتیب تنها تعداد محدودی از این شرکت‌ها تخفیف 2.5 درصدی را اعمال می‌کنند. این میزان تخفیفات می‌تواند یک عامل مهم و تعیین کننده در تمدید بیمه مشتری برای سال آینده باشد. 

تعداد مراکز پرداخت خسارت

هرچه تعداد مراکز پرداخت خسارت بیشتر باشد، شرکت بیمه در رسیدگی و پرداخت خسارات سریع‌تر عمل می‌کند. این ویژگی می‌تواند محبوبیت شرکت بیمه را نزد مردم بیش از قبل کند. 

پرداخت خسارت سیار 

بسیاری از شرکت‌های بیمه در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک نمایندگی ندارند، از این رو مردم در دریافت خسارت با مشکل مواجه هستند. این موضوع می‌تواند روی محبوبیت شرکت بیمه تاثیر بسیاری داشته باشد.  یکی از راه‌های پرداخت خسارت که بیشتر بیمه‌ها در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند، پرداخت خسارت سیار است.

در پرداخت خسارت سیار دیگر نیازی به ارائه کروکی نیست و در بیشتر موارد کارشناس با حضور در محل، خودرو را کارشناسی می‌کند. به طور کلی شرایط پرداخت خسارت در پرداخت خسارت سیار بسیار راحت‌تر از قبل خواهد بود. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بیمه، هنوز بخش پرداخت خسارت سیار خود را فعال نکردند. 

در جدول زیر مشخص شده است که کدام شرکت بیمه مرکز پرداخت خسارت سیار دارد. 

جدول بیمه ها

میزان رضایت 

جلب رضایت مشتری و میزان رضایت آن از خدمات ارائه شده شرکت بیمه، می‌تواند روی محبوبیت آن در بین مردم تاثیر داشته باشد. بهترین بیمه شخص ثالث، بیمه‌ای است که بتواند رضایت مشتری را جلب کند. برای خرید بیمه شخص ثالث، اول از کسانی که از این بیمه استفاده کرده‌اند سوال کنید که آیا شرکت بیمه به تعهدات خود پایبند است. درصورتی که از این شرکت بیمه رضایت داشتند، نسبت به خرید آن اقدام کنید. 

استعلام بیمه شخص ثالث

در مقاله‌ای از سایت بیمه باما درباره استعلام بیمه شخص ثالث می‌خوانیم: استعلام بیمه شخص ثالث جهت استعلام قیمت، تاریخ و اصالت انجام می‌شود. از روش‌های استعلام بیمه ثالث در این سامانه، وارد کردن کد یکتای بیمه شخص ثالث و یا کد ملی است. لازم به ذکر است که این روش برای بیمه نامه‌های جدید در نظر گرفته شده است.

بیمه شخص ثالث

جدول بهترین بیمه شخص ثالث از نظر مردم

شرکت‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم با توجه به شاخص‌هایی که عنوان کردیم، از جانب مردم به عنوان بهترین بیمه شخص ثالث معرفی شده‌اند. در واقع تعداد بیمه نامه‌های یک شرکت بیمه، نشان دهنده میزان تقاضای آن شرکت بیمه در بین مردم است. 

بیمه ها

 کلام آخر

یکی از بیمه‌های ضروری و مهم در کشور بیمه شخص ثالث بوده، خرید این بیمه در صورت خرید ماشین اجباری است. در این مقاله سعی کردیم تا فاکتورهای مهمی را که می‌تواند در انتخاب بیمه شخص ثالث تاثیرگذار باشد را به شما معرفی کنیم. 

یکی از وب‌سایت‌های معتبر در زمینه فروش، مشاوره و مقایسه بیمه وب سایت بیمه باما است. اگر قصد خرید بیمه شخص ثالث دارید بهتر است به وب سایت بیمه با ما مراجعه کنید، با مشاوره با کارشناسان حرفه‌ای و کاربلد بیمه با ما می‌توانید یکی از بهترین شرکت‌های بیمه را برای خرید بیمه شخص ثالث انتخاب کنید. 

بیمه با ما می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از شرکت‌های بیمه معتبر، استعلام بیمه شخص ثالث بگیرد و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کند. تنها کافیست به وب سایت بیمه با ما سری بزنید تا بتوانید از امکانات و خدمات آن بهره‌مند شوید.