شناسه خبر : 38385 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل

ممکن است کیف پولتان را در خانه جا بگذارید و باز هم بتوانید زندگی روزمره‌تان را پیش ببرید. اما بدون تلفن همراه و گوشی موبایل تقریبا به هیچ کدام از کارهایتان نخواهید رسید!

راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل

البته گوشی‌های تلفن همراه هم هر روز با امکانات جدیدتری به بازار عرضه می‌شوند و گوشی موبایلی که دو یا سه سال قبل خریده‌اید ممکن است در حال حاضر پاسخگوی نیازهای شما نباشد. به همین خاطر هر بار با اطرافیان و دوستان‌تان صحبت می‌کنید؛ عده‌ای گوشی تازه‌ای خریده‌اند و بعضی دیگر هم قصد دارند گوشی جدیدی تهیه کنند.

اگر یک بار تجربه خرید از پاساژها و خیابان‌های معروف موبایل فروشی را داشته باشید؛ احتمالا می‌دانید که به هر مغازه‌ای وارد شوید هر فروشنده مبلغی را برای یک مدل گوشی موبایل اعلام می‌کند. در آخر هم وقتی خریدتان را انجام دادید؛ بقیه فروشنده‌ها می‌گویند که گوشی بی کیفیت و... تهیه کرده‌اید.

همین مسائل باعث شده خرید اینترنتی موبایل هر روز بیشتر از قبل بین مردم محبوب شود و افراد تصمیم بگیرند به جای سر و کله زدن با فروشندگان و تشخیص گوشی اصل و نو و انتخاب بهترین قیمت،‌ همه این کارها را با یک کلیک انجام دهند. اما هنوز هم خرید اینترنتی گوشی موبایل برای بعضی از افراد قابل اعتماد نیست. در ادامه به راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل می‌پردازیم تا بتوانید بدون نگرانی و مشکل،‌ بهترین خرید اینترنتی عمرتان را تجربه کنید:

انتخاب راحت‌تر:

گفته می‌شود مارک زاکربرگ تعداد بسیار زیادی تی‌شرت مشابه دارد تا از خستگی تصمیم‌گیری جلوگیری کند و نیازی به انتخاب بین گزینه‌های مختلف نداشته باشد. اما حتی خود زاکربرگ هم برای خرید گوشی ترجیح می‌دهد بین گزینه‌های متنوع‌تر انتخاب کند! با توجه به گرانی‌ها و توقف واردات به دلیل کرونا و... احتمال اینکه وقتی وارد مغازه‌ای می‌شوید همه انواع گوشی موجود نباشد؛ زیاد است. فروشندگان حرفه‌ای‌تر احتمالا سعی خواهند کرد با ارائه بعضی دلایل شما را قانع کنند که بهترین مدل‌های گوشی موبایل همان‌هایی هستند که در این مغازه می‌بینید.

اما در خرید اینترنتی شما می‌توانید تمام ویژگی‌ها و امکانات انواع تلفن‌های همراه را با هم مقایسه کنید و همان مدل گوشی را انتخاب کنید که بیشترین کارآیی را برای شما دارد.

تقسیم بودجه درست:

بین مشاوران املاک اصطلاحی هست که وقتی بودجه‌تان را برای خرید یا اجاره منزل اعلام کردید؛ به شما می‌گویند:«میتونی ۱۰۰ تومن دیگه بذاری روش؟»

خرید کردن از بعضی مغازه‌های فروش موبایل هم دست کمی از خرید و اجاره منزل ندارد. فروشندگان سعی خواهند کرد شما را قانع کنند که گوشی موبایلی با قیمت بالاتری بخرید تا از امکانات بیشتری برخوردار شوید که شاید چندان هم به کار شما نیایند. خرید اینترنتی گوشی موبایل باعث می‌شود بتوانید موبایلی دقیقا مطابق با بودجه خود بخرید که پاسخگوی نیازهای شما هم باشد.

علاوه بر این،‌ گاهی فروشگاه‌های اینترنتی تخفیف‌ها و کمپین‌هایی دارند که کمک می‌کنند بهترین خرید را از آنها داشته باشید. معممولا در تاریخ‌های خاص می‌توانید از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوید.

کدام برند؟

بازار موبایل و مخصوصا بازار ایران در انحصار چند برند خاص است. به همین دلیل انتخاب مارک گوشی موبایل متناسب با بودجه و نیازهای شما از اهمیت زیادی برخوردار است. بیشتر گوشی‌های موجود در مغازه‌ها و سایت‌های اینترنتی در حال حاضر از برندهای شیائومی، سامسونگ، اپل، هوآوی و... هستند. هر کدام از این برندها با توجه به کیفیت و قیمت خود، پاسحگوی نیاز بخشی از جامعه هستند.

اما نکته اینجاست که هر کدام از این برندها تعداد زیادی مدل جدید تولید می‌کنند که انتخاب از میان آنها کار سختی است! چرا که بیشتر آنها امکانات مشابهی دارند و تفاوت‌ها در یک یا چند مورد است. در ادامه بهترین سایت خرید اینترنتی موبایل را معرفی کرده و سپس هر کدام از برندهای موجود در آن را بررسی می‌کنیم:

آلین لند، ‌یک سرزمین اسرارآمیز!

سال ۹۹ یک فروشگاه اینترنتی جدید کار خود را با فروش محصولات سوپرمارکتی شروع کرد. اما از همان روز اول طراحی خاص و منحصربفرد سایت و امکانات خارق‌العاده آن باعث شد توجه بسیاری از افراد به آن جلب شود. فروشگاه اینترنتی آلین لند تجربه «یک خرید اسرارآمیز» را برای شما مهیا می‌کند. اما این تجربه خاص فقط به دلیل رابط کاربری ویژه آن نیست؛ بلکه تخفیف‌ها و کمپین‌های ویژه در کنار امکانات متنوع و دسترسی به انواع محصولات باعث ایجاد این تجربه منحصربفرد خواهند شد.

حالا آلین لند کتگوری‌های محصولات خود را گسترش داده و هر چیز که بخواهید را می‌توانید در آن پیدا کنید! از محصولات سوپرمارکتی تا لوازم منزل و کالاهای دیجیتال را می‌توانید در این سایت پیدا کنید.

چرا آلین لند گوشی‌های سامسونگ و شیائومی را زیر قیمت بازار می‌فروشد؟

همان طور که گفتیم شما در هر زمان از سال که سری به گوشه و کنار سایت آلین لند بکشید؛ تخفیف‌ها و کمپین‌هایی را می‌بینید که تا ۷۰٪ از قیمت خرید شما کم می‌کنند! استفاده از این تخفیف‌ها می‌تواند کمک کند با بهترین قیمت خرید اینترنتی گوشی شیائومی از آلین لند را انجام دهید.

البته نه تنها در کمپین‌ها که در شرایط عادی هم خرید از این فروشگاه اینترنتی نسبت به خرید از سایر سایت‌ها و یا فروشگاه‌های حضوری به صرفه‌تر است. کافی است با یک کلیک خودتان قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید!

از خواستن تا داشتن فقط چند دقیقه زمان لازم است!

فروشگاه اینترنتی آلین لند امکانات ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا با راحتی خیال بیشتری خرید خود را انجام دهند. تضمین اصالت کالا و امکان مرجوعی یکی از آنهاست.

اما نکته مهم دیگر،‌ ارسال کاملا رایگان و اکسپرس است که آلین لند در اختیار شما قرار می‌دهد. در این فروشگاه اینترنتی هر چه بخرید؛ کاملا رایگان برای شما ارسال خواهد شد! علاوه بر این اگر گزینه ارسال اکسپرس را انتخاب کنید؛ محصولا سبد خرید شما در کسری از ساعت به دستتان خواهد رسید؛ یعنی زمانی که در خرید حضوری برای پوشیدن لباس و آماده شدن صرف می‌کنید!

شما می‌توانید در این سایت همه مدل‌های برندهای معتبر گوشی همراه را با هم مقایسه کنید و سپس با اطمینان از اصالت کالا، خرید آنلاین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب یا سایر برندها را انجام دهید.

در آلین لند، همه قسمت‌ها تلاش می‌کنند تا رضایت مشتری را به معنای واقعی کلمه جلب کنند و تا به حال هم کسی با نارضایتی این سرزمین شگفت انگیز را ترک نکرده است!