شناسه خبر : 38191 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهترین هتل‌ های تهران؛ از شمال تا جنوب

تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از پرطرفدارترین شهرهای کشور است.

بهترین هتل‌ های تهران؛ از شمال تا جنوب

 این شهر دارای جاذبه های دیدنی، امکانات رفاهی، مراکز درمانی و مراکز خرید بسیار متنوعی است. به طوری که همواره نظر هر گردشگری را به سمت خود جلب می کند. با این تفاسیر بسیار طبیعی است که تعداد هتل های خوب تهران بسیار زیاد باشد. با ما همراه باشید تا شما را با تعداد زیادی از هتل های تهران مخصوصا هتل های شمال تهران و نیز هتل های جنوب تهران آشنا کنیم. 

تهران شهر بزرگی است و هتل های متنوعی دارد. قیمت هتل های تهران در رنج گسترده‌ ای قرار می گیرند. هر چه هتل مجلل تر و لوکس تر باشد گران قیمت تر و هر چه سطح امکانات آن کمتر باشد قیمت پایین تری دارد. در کل می توان گفت قیمت هتل در تهران به پارامترهای مختلفی بستگی خواهد داشت. برای رزرو هتل های تهران وارد وبسایت ایران هتل آنلاین شوید و پس از عضویت می‌توانید از تخفیف ویژه اعضا بهرمند شوید.

هتل های لوکس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس به عنوان یکی از هتل های لوکس تهران در سال 1394 در منطقه سعادت آباد تاسیس شد. این هتل که قبلا با نام هتل اسپیناس بهرود شناخته می شد، دارای 400 باب اتاق و سوئیت اقامتی در قالب 20 طبقه است. هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس یکی از بهترین هتل های تهران است که با برخورداری از فناوری های روز دنیا، امکان برگزاری انواع همایش ها و جلسات را برای مهمانان فراهم می سازد.

اسپیناس نام قله کوهی در شمال ایران است که به معنای اسکان یافتن در منطقه ییلاقی می باشد. با اقامت در هتل اسپیناس پالاس می توانید نمای بی نظیری از شهر تهران را ببینید و اقامتی کاملا رضایت بخش را تجربه کنید. این هتل در تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری واقع شده است.

هتل آزادی تهران

هتل آزادی که در قدیم با نام هایت شناخته می شد یکی از باسابقه ترین هتل های تهران است. این هتل دارای ۴۷۵ باب واحد اقامتی در قالب 26 طبقه است. هتل آزادی در بزرگراه شهید چمران و تقاطع اوین قرار دارد. این هتل با توجه به موقعیت مکانی مناسب، دسترسی به اماکن مهمی از جمله مجموعه ورزشی انقلاب، دانشگاه امام صادق (ع) و بیمارستان قلب شهید رجائی را آسان می سازد. 

هتل پنج ستاره آزادی تهران جزء هتل های پارسیان می باشد. این هتل با ارائه خدمات و امکانات مناسب به مهمانان به عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل های تهران شناخته می شود. هتل پارسیان آزادی تهران با قرارگیری در منطقه سعادت آباد، اقامتی دل انگیز را به مهمانان هدیه می دهد.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال که در تقاطع بزرگراه شهید چمران و چهارراه ولیعصر واقع شده شامل دو برج غربی و شرقی است. ابتدا برج غربی در سال 1341 و سپس برج شرقی در سال ۱۳۵۱ افتتاح شد. در حال حاضر هتل استقلال دارای 552 باب اتاق و سوئیت اقامتی در قالب ۱۵ طبقه است. این هتل در سال های قبل از انقلاب با نام هتل رویال هیلتون شناخته می شد و بعد از سال 1357، به عضویت گروه هتل های پارسیان درآمد و با نام فعلی هتل پارسیان استقلال شناخته شد. 

موقعیت مکانی مناسب، همجواری با خیابان ولیعصر و فاصله 2.5 کیلومتری تا نمایشگاه بین المللی تهران از ویژگی های بارز هتل پنج ستاره استقلال تهران است. لازم به ذکر است آخرین بازسازی انجام شده روی هتل استقلال، بر ضلع شرقی آن و در سال 1376 انجام شده است.

هتل هما تهران

هتل هما به عنوان یکی از هتل‌ های باسابقه تهران در سال 1352 احداث شد. این هتل تاکنون چندین بار بازسازی شده و در حال حاضر دارای 173 باب اتاق و سوئیت اقامتی در قالب ۱۵ طبقه است. قرار گرفتن در خیابان ولیعصر، دسترسی آسان به شاهراه های اصلی شهر تهران، مرکز خرید ونک و دانشگاه علوم پزشکی ایران مزیت بسیار خوبی برای این هتل به شمار می رود. 

امکانات مدرن و طراحی باشکوه اتاق ها و فضای داخلی هتل پنج ستاره هما تهران، اقامتی به یاد ماندنی توام با آرامش را برای مهمانان گرامی به ارمغان می آورد. هتل هما در خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی واقع شده است.

هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا به عنوان یکی از جدیدترین هتل های تهران در سال 1398 در قالب یازده طبقه در خیابان سهروردی شمالی به بهره برداری رسید. این هتل دارای 100 باب اتاق و سوئیت است که در طبقات سوم تا یازدهم واقع شده اند. هتل پرشین پلازا در فاصله 2 کیلومتری از وزارتخانه هایی مانند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اماکن تفریحی مانند باغ موزه قصر قرار دارد. 

لازم به ذکر است هتل پنج ستاره پرشین پلازا تهران در بخش ورودی دارای تعدادی پله است. این هتل در سهروردی شمالی، پایین تر از خیابان بهشتی، خیابان میرزای زینالی شرقی واقع شده است.

هتل نووتل تهران

هتل نووتل تهران یکی از اولین هتل های بین المللی فرودگاهی کشور می باشد که با همکاری گروه هتلداری اکور فرانسه بنا شده است. این هتل در موقعیت مکانی منحصر به فردی در ضلع جنوبی فرودگاه بین المللی امام خمینی در مقابل ترمینال اصلی قرار دارد. به همین دلیل همواره میزبان گردشگران ایرانی و خارجی می باشد. 

هتل نووتل دارای 296 باب اتاق اقامتی مطابق با استانداردهای روز دنیاست. این هتل پنج ستاره با ارائه خدمات بسیار خوب، اقامتی رضایت بخش را برای مهمانان گرامی مهیا می کند. از جمله امکانات هتل نووتل می توان به فضاهای مختلف جهت برگزاری همایش و کنفرانس ها و پرسنل کارآزموده و حرفه ای اشاره کرد.

هتل های شمال تهران

هتل آپارتمان طوبی تهران

شمال تهران جزء بهترین مناطق این شهر است. پس طبیعی است که دارای هتل‌ های مجلل و زیبایی باشد. در واقع تعداد زیادی از هتل های لوکس تهران از جمله هتل اسپیناس پالاس در این منطقه از پایتخت واقع شده است. در ادامه به تعداد دیگری از هتل های شمال تهران اشاره می شود.

هتل آپارتمان طوبی تهران

هتل آپارتمان طوبی در سال 1389 با 28 باب اتاق اقامتی در قالب ۵ طبقه به بهره‌ برداری رسید. این هتل در بلوار آفریقا، منطقه جردن، خیابان ناصری واقع است و دسترسی آسانی به سفارت کویت و سفارت مصر دارد. هتل طوبی با معماری خاص خود و فضای دلنشینش لحظات به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را برای مهمانان گرامی فراهم می کند. هتل آپارتمان سه ستاره طوبی تهران با برخورداری از برخی امکانات ورزشی میزبان خوبی برای گردشگران است.

هتل آپارتمان کوروش تهران

هتل آپارتمان کوروش نیز در سال 1389 افتتاح شده است. این هتل آپارتمان یک بنای ۵ طبقه است که 20 واحد اقامتی دارد. بخش هایی از این هتل در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. هتل کوروش تهران در بلوار میرداماد، خیابان حصاری واقع شده و دسترسی آسانی به بیمارستان کودکان مفید دارد. هتل آپارتمان سه ستاره کوروش تهران با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب میزبان خوبی برای گردشگران گرامی به شمار می رود.

هتل پاریز تهران

هتل پاریز به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران در سال 1385 افتتاح شد. این هتل با 40 باب اتاق در قالب 5 طبقه در یک منطقه خوش آب و هوا در شمال تهران، آماده پذیرایی از مسافران گرامی می باشد. قرار گرفتن هتل سه ستاره پاریز تهران در بین سفارت خانه هایی همچون سفارت لهستان، کویت و کنسول گری ایتالیا باعث دسترسی آسان به این اماکن می شود. 

هتل پاریز در نزدیکی بزرگراه مدرس واقع شده که رفت و آمد به سایر نقاط تهران را به راحتی امکان پذیر می سازد. هتل پاریز جردن با بهره مندی از کادری مجرب و ارائه خدمات باکیفیت، اقامتی به یاد ماندنی را برای مهمانان فراهم می کند. این هتل در خیابان آفریقا، بلوار مینا قرار دارد.

هتل های جنوب تهران

هتل فردوسی تهران

هتل فردوسی در زمینی به مساحت 22000 مترمربع بنا شده است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های جنوب تهران با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب میزبان خوبی برای گردشگران گرامی محسوب می شود. هتل بزرگ فردوسی در موقعیت مکانی مناسبی در شهر تهران واقع است. به طوری که تا موزه علم و فناوری، موزه ارتباطات، موزه صلح فاصله بسیار کمی دارد. 

همچنین دسترسی به ایستگاه مترو، وزارت امور اقتصادی و دارایی، کاخ گلستان و بیمارستان سینا از هتل فردوسی به راحتی امکان پذیر خواهد بود. هتل چهار ستاره فردوسی تهران دارای انواع رستوران ها با طراحی های متفاوت می باشد. این هتل فضای دل انگیزی را به مهمانان هدیه می دهد. هتل فردوسی در میدان امام خمینی، خیابان فردوسی، خیابان کوشک واقع شده است.

هتل پرشیا ۲ تهران

هتل پرشیا 2 تهران در مهرماه سال 1394 افتتاح شد. این هتل دارای 65 واحد اقامتی در قالب ۵ طبقه است. هتل پرشیا 2 در خیابان ولیعصر واقع شده و به ایستگاه راه آهن تهران دسترسی آسانی دارد. هتل سه ستاره پرشیا 2 تهران با در اختیار داشتن پرسنل کارآزموده و ارائه خدمات باکیفیت، آماده پذیرائی از گردشگران عزیز می باشد. این هتل در میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه مختاری قرار دارد.

حرف پایانی

تهران شهر بزرگی است و هتل های فراوانی دارد. برخی از هتل های تهران لوکس هستند و اقامتی بینظیر را برای مهمانان به ارمغان می آورند. قیمت هتل های تهران بسته به مکان و تعداد ستاره ها و سطح امکانات متفاوت است. برای اطلاع از قیمت هتل در تهران می توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. با رزرو هتل در تهران از طریق این وبسایت باسابقه خیال خود را بابت اقامت در سفر به تهران آسوده گردانید.