شناسه خبر : 37886 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خرید با بهترین قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس در بازار

بهترین لیست قیمت روز انواع ماشین لباسشویی جی پلاس، خرید ماشین لباسشویی جی پلاس در ایران با گارانتی اصلی خدمات پس از فروش، خرید اقساطی و نقدی با بهترین قیمت

خرید با بهترین قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس در بازار

ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست

تبلیغات ماشین لباسشویی جی پلاس را در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و سطح شهر و حتی در تلویزیون دیده‌اید. بسیاری از خانواده‎ها و تازه عروسان که می‎خواهند یک لباسشویی خوب برای منزل و جهیزیه خود خریدارای کنند کنجکاو شده و به دنبال جوابی برای سوال ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست؟ هستند.

 در ادامه ما به توضیح مختصری در مورد برند جی پلاس پرداخته و هر آنچه که لازم است شما در مورد لباسشویی‎های جی پلاس بدانید را توضیح داده‎ایم.

برند جی پلاس یک برند ایرانی است که توسط شرکت گلدیران در سال 1397 فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی آغاز کرده است. شرکت گلدیران سال‎ها نمایندگی و خدمات پس از فروش محصولات الجی را در ایران را به عهده دارد اما در سال‎های اخیر حضور ال جی در ایران به دلیل تحریمات بی‎رحمانه‌ی آمریکا کمرنگ شده است و به همین دلیل شرکت گلدیران دست به ابداع برندی جدید با نام جی پلاس زد. 

در نتیجه لباسشویی‎های جی پلاس کالاهای داخلی هستند که با داشتن امکانات مختلفی چون تنوع برنامه‎های شستشو، جرم گیری خودکار دستگاه، موتور اینورتر، اتو خودکار، برنامه‎ی مخصوص لکه بری و ... یکی از لباسشویی‎های خوب در بازار هستند. قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس با توجه به طراحی زیبا و مزایایی که دارد برای مصرف کننده مناسب بوده و ارزش خرید را دارد.

کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس

جی پلاس با اینکه مدت زمان کمی است که فعالیت دارد اما به دلیل تولید محصولات با کیفیت با طراحی ظاهری زیبا توانسته است سهم زیادی از بازار را نصیب خود کند. کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس با توجه به نوع قطعات تراز اول که در آنها استفاده شده است در سطح خوبی قرار دارد. 

نظرات خریداران و مصرف کنندگان در مورد کیفیت لباسشویی جی پلاس مثبت بوده است. از طرفی گارانتی شرکت گلدیران که سابقه‎ی درخشانی در ایران دارد خود مهر تاییدی بر کیفیت لباسشویی جی پلاس است.

موتور لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست

از پر تکرارترین سوالاتی که برای خریداران لباسشویی جی پلاس پیش می‎آید این است که موتور لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست؟ برند جی پلاس تا کنون موتورهای محصولات خود از جمله لباسشویی را از کشور چین وارد می‎کند. البته نباید چینی بودن موتورها را بی‎کیفیت بودن آنها دانست چرا که بسیاری از برندهای مطرح جهانی نیز چون ال جی و سامسونگ قطعات مورد نیاز محصولات خود را از کشور چین وارد می‎کنند و محصولاتی کاملا با کیفیت هستند.

از آنجا که نوع موتور به کار رفته در لباسشویی‎های جی پلاس تا به امروز از نوع تسمه‌ای اینورتری است همین موضوع ضمن بالا بردن کارایی دستگاه سبب می‎شود تا میزان مصرف انرژی و آب کاهش پیدا کند.

ماشین لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه

بهترین ماشین لباسشویی برای شما دستگاهی است که متناسب با نیاز و سلیقه شما باشد و طول عمر خوبی داشته و از طرفی توان مالی کافی برای خرید آن را داشته باشید. ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه؟ سوالی است که خریداران لباسشویی ‎های ایرانی در هنگام خرید با خود دارند.

اگر شما به دنبال برندی معتبر ایرانی هستید جی پلاس یک انتخاب خوب است. ماشین لباسشویی ‎های جی پلاس طراحی ظاهری زیباتری دارند و یکی از مزیت‌های آنها نسبت به کالاهای داخلی است. از طرفی گارانتی خوب شرکت گلدیران، معایب کم، امکانات به روز و ... دلایلی است که نشان می‎دهد لباسشویی جی پلاس یک گزینه‌ی خوب برای خرید است.

نظرات درباره ماشین لباسشویی جی پلاس

جویا شدن و دانستن نظر خریداران لباسشویی جی پلاس و تعمیرکاران می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند. نظرات درباره ماشین لباسشویی جی پلاس را در دو دسته‎ی نظرات موافق و مخالف قرار داده‌ایم:

نظرات موافق: از لحاظ طراحی شباهت زیادی به لباسشویی‌های ال جی دارد. مصرف برق لباسشویی جی پلاس پایین بوده و در حین کار کردن کاملا بی صدا است. این محصولات عملکرد آسانی داشته و از طرفی خدمات پس از فروش عالی دارند.

نظرات مخالف: نسبت به کالاهای مشابه ایرانی قیمت بالاتری دارند. تنوع رنگ لباسشویی‌های جی پلاس کم است و نیاز به سرویس سالانه دارند.

قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه

در هنگام خرید ماشین لباسشویی جی پلاس یکی دیگر از سوالاتی که پیش می‌آید این است که قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه؟ در جواب باید گفت که قیمت این دسته از محصولات جی پلاس همانند سایر تولیدات آن چون قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس و ... در سطح خوبی قرار دارد.

قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس در مدل‎های مختلف چون قیمت لباسشویی جی پلاس ۶ کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس ۷ کیلویی و سایر مدل‎ها نسبت به برندهای مشابه خارجی بسیار تفاوت دارد و برای مصرف کننده به صرفه‌تر است. این در حالیست که از لحاظ کیفیت، لباسشویی‌های جی پلاس در مقایسه با برندهای خارجی تفاوت چندانی ندارند. در واقع مناسب بودن قیمت لباسشویی جی پلاس یکی از امتیازات این برند نسبت به برندهای دیگر است.

قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس بستگی به فاکتورهای مختلفی از جمله میزان ظرفیت دیگ، امکانات دستگاه، تعداد برنامه شستشو و نوع مدل دارد. برای مثال قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس 9 کیلویی بالاتر از قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی در همان مدل است. در نتیجه در هنگام خرید حتما مشخصات فنی مدل‎های مختلف را بررسی کنید و با توجه به آنها مدل موردنظرتان را انتخاب کنید.

قیمت لباسشویی جی پلاس همانند برندهای دیگر چون قیمت ماشین لباسشویی اسنوا در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است . شما می‌توانید مدل‎های مختلف لباسشویی برند جی پلاس و سایر برندها را با بهترین قیمت بازار از فروشگاه سل خریدارای کنید.

ماشین لباسشویی

فروش اقساطی لباسشویی جی پلاس در فروشگاه سل

اگر به دنبال فروشگاهی هستید که در زمینه‌ی فروش اقساطی لباسشویی جی پلاس فعالیت کند فروشگاه سل بهترین مکان است. در سل امکان خرید قسطی و نقدی انواع مدل‎های لباسشویی جی پلاس با بهترین شرایط برای خانواده‎های ایرانی فراهم شده است.

فرقی نمی‎کند در کجای ایران ساکن هستید، ضامن معتبر دارید یا نه، توان مالی شما چگونه است و چه مدل دستگاهی را می‌خواهید در فروشگاه اینترنتی سل می‎توانید محصول دلخواه را متناسب با شرایط خود به صورت اقساطی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. برای مطلع شدن از شرایط فروش اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس با کارشناسان فروشگاه سل تماس بگیرید.