شناسه خبر : 37669 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

اجاره خودرو از سپریس

همانطور که می‌دانید بعض از افراد علاقه وافری به ماشین‎‌های لوکس و استفاده از انواع مختلف آن در رنگ‎‌های متفاوت دارند اما متأسفانه توانایی خرید آن را ندارند.

اجاره خودرو از سپریس

اجاره خودرو از جمله مشاغلی است که بعضی از شرکت‌‎ها با اجاره دادن انواع ماشین‎‌های لوکس ایرانی و خارجی به کسب درآمد می‎‌پردازند. در واقع شرکت‎‌های اجاره خودرو، خودروهای خود را با عقد قرار داد مشخص و گرفتن مدارک لازم در مدت معلوم به افراد دیگر واگذار می‌کنند که آن افراد می‌توانند با خودروی موردن ظر در شهرها و مکان‌های مختلف رفت و آمد کنند.

 

همانطور که می‌دانید بعض از افراد علاقه وافری به ماشین‎‌های لوکس و استفاده از انواع مختلف آن در رنگ‎‌های متفاوت دارند اما متأسفانه توانایی خرید آن را ندارند. اجاره خودرو این امکان را به وجود آورده که افراد مختلف برای مدت مشخصی خودروهای دلخواه خود را در اختیار قرار داشته باشند و دیگر مجبور به تعویض و یا خرید خودرو نباشند. از طرف دیگر بسیاری از افراد علاقه‎‌ای به استفاده از قطار و یا هواپیما برای مسافرت ندارند و ترجیح می‌دهند ازخودروهای سواری استفاده کنند. این در حالی است که سفرهای متعدد با خودروی شخصی موجب ناکارآمدی و خرابی خودرو به مرور زمان خواهد شد. در این مواقع می‌توان با استفاده از اجاره خودرو هم سفری لذت بخش با خوروی سواری داشت و هم به خودروی شخصی خود خسارتی وارد نکرد.

نکاتی در خصوص اجاره ماشین

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد ممکن است تصور کنید که اجاره خودرو کاری بسیار آسان و راحت است در حالی که برای طی شدن مراحل قانونی این کار به مدارک خاصی نیاز است. از طرف دیگر در هنگام اجاره می‎‌بایست به بودجه خود توجه کنید چرا که مسلماً برای اجاره خودروهای گران‌قیمت‌‎تر و لوکس‌‎تر مبلغ بالاتری باید پرداخت نمایید. همچنین نگهداری خوروهایی که دارای قیمت بسیار زیادی هستند نسبت به خودروهای ارزان‌تر با استرس بیشتری همراه است؛ بنابراین در صورتی که هنوز به  تسلط کافی در رانندگی با ماشین‌های مختلف دست پیدا نکرده‌‎‌اید توصیه می‌شود خودروهایی با قیمت کمتر را انتخاب نمایید و یا از گزینه‎‌هایی نظیر اجاره خودرو با راننده استفاده کنید. نکته دیگر این که پیش از اجاره خودروی مدنظر خود حتماً از سلامت کامل آن مطمئن باشید و نواقص آن را گوش زد کنید.

بیمه خودرو نکته بسیار مهمی است که پیش از استفاده باید از آن اطلاع پیدا کنید و سعی کنید از اجاره خودروهایی که فاقد بیمه بدنه و ثالث هستند خودداری فرمایید. اگر چه از این خودروها می‌توانید برای مسافرت به شهرهای دیگر استفاده کنید ولی خوب است بدانید که شرکت‌‍‎‌های اجاره دهنده، خودرو را برای مسافت معینی در اختیار شما قرار خواهند داد یعنی هرچه مسافت دورتری را درنظر داشته باشید باید هزینه بیشتری نیز بپردازید. نکته آخر این که در حفظ و نگهداری خودروی اجاره‎‌ای همچون یک وسیله‎‌ی امانتی کوشا بوده و در هنگام تحویل آن سعی کنید ماشین را تمیز تحویل دهید چرا که در صورت کثیف بودن می‎‌بایست مبلغ مشخصی برای هزینه کارواش بپردازید.

  هدف از کرایه خودرو

موضوع بسیار مهمی که در خصوص اجاره ماشین‎‌ها مطرح می‌شود این است که در نظر داشته باشید که هدف شما از انجام این کار چیست؟ انتخاب هدف مناسب کمک می‌کند تا شما انتخابی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید. در واقع خودرو‎‌هایی که مناسب رفت و آمد روزانه و یا سرویس‎‌های شخصی هستند با خودروهایی که برای مراسمات مجلل انتخاب می‌شوند تفاوت‌‎های اساسی دارند. از این رو می‌بایست در انتخاب خودروی مدنظر خود اهتمام بیشتری نشان دهید.

مدارک مورد نیاز جهت اجاره خودرو

  • کارت ملی
  • پرداخت چک و یا سفته به قیمت روز خودرو
  • پرداخت 5 الی 15 درصد ودیعه مشخص شده
  • چک کارمندی و یا گواهی اشتغال به کار
  • ویزا و یا پاسپورت در برای مسافران
  • و سایر مدارکی که شرکت مورد نظر به شما اعلام خواهد کرد.

شروع صنعت اجاره ماشین

صنعت اجاره‎‌ی خودرو یک صنعت قدیمی است که نخستین بار در کشور آمریکا درسال 1916  توسط جوساندرز انجام شد. این فرد خوردوری خود را به افراد مختلف اجاره می‌داد و بر اساس عددی که کیلومتر شمار نشان می‌داد از توریست‎‌ها یا تجاری که خودروی او را اجاره می‌کردند، مبلغی را دریافت می‌کرد. او  سرانجام در سال 1925 شرکت اجاره خودروی خود را راه اندازی کرد. این صنعت پس از جنگ جهانی دوم و در کشور آمریکا با رشد خوبی مواجه شد. به طوری که منجر به عقد قرارداد شرکت‎‌های راه آهن با شرکت‎‌های اجاره خودرو  و اختصاص دادن غرفه‌‎های مشخص برای خودروها شد. امروزه نیز شرکت‎‌های زیادی در ایران در این صنعت فعالیت می‌کنند که بیشترین میزان تقاضا برای اجاره خودروها در جزیره کیش می‌باشد.

انتخاب شرکت مناسب

انتخاب یک شرکت مناسب و معتبر جهت اجاره‌ی خودرو تأثیر بسیار زیادی در موفقیت انجام این کار دارد، چرا که شرکت‎‌هایی که بد قول هستند و یا توانایی چک کردن دائمی ماشین‎‌های خودرا ندارند سبب بروز تصادفات و استرس و نگرانی مشتریان خواهند شد. همچنین در صورت بدقول بودن شرکت ممکن است ماشین مورد نظر در موعد مشخصی به دست مشتریان نرسد و در نتیجه موجب نارضایتی مشتریان شود. خوب است بدانید که بیشترین شکایتی که از شرکت‌های اجاره خودرو می‌شود در خصوص زمان تحویل خودروی اجاره شده می‌باشد. پس در انتخاب شرکت مدنظر خود حتما از تحویل به موقع آن اطمینان حاصل کنید. نکته دیگر در خصوص انتخاب راننده می‌‎باشد. افرادی که به عنوان راننده در این شرکت‌‎ها مشغول به کار هستند می‌بایست تسلط به امور فنی ماشین و نیز زبان‎‌هایی مثل زبان انگلیسی  و امور تشریفاتی داشته باشند تا مسافرین خارجی نیز بتوانند با خیال راحت از این خدمات استفاده نمایند.

اجاره خودرو از شرکت معتبر در تهران

سپریس از جمله شرکت‌‎های اجاره خودرو در تهران بوده که به صورت آنلاین پل ارتباطی بین میزبان و میهمان را برقرار می‌کند. این شرکت از سیستمی برخوردار است که به شما اماکن انتخاب خودروی مدنظر و نیز تاریخ تحویل و شهر موردنظر را می‌دهد. از طریق این سیستم می‌توانید خودروی مدنظر خودرا به مشتریان اجاره داده و به صورت روزانه  درآمد کسب کنید. لازمه اجاره خودرو این است که اطلاعات دقیق خودروی خود را همراه با عکس‎‌های با کیفیت و زیبا به این سایت وارد نمایید. شرایط ثبت نام خودرو در سایت این شرکت رایگان بوده و شما می‌توانید خودروی خود را به تعداد روزهای مشخص و با قیمت انتخابی اجاره دهید.

در صورت علاقمندی به اجاره خودرو چه به عنوان میزبان و چه میهمان می‌توانید به سایت سپریس مراجعه نموده و از خدمات این شرکت از جمله پشتیبانی 24 ساعته و نیز تضمین بیمه که موجب آسودگی خیال در هنگام رانندگی می‌شود استفاده نمایید. رزرو خودرو توسط این سایت ممکن است از چند ثانیه تا چند ساعت به طول انجامد که این پروسه به ساعت کاری بستگی خواهد داشت؛ ولی در کل کامل بودن اطلاعات در افزایش سرعت این روند تأثیرگذار خواهد بود. برای مراجعه به سایت و اجاره خودروها می‌توانید از آدرس sepris.com استفاده نمایید.