شناسه خبر : 37132 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معتبر ترین شرکت باربری تهران

جهان پیمان بار کلیه‌ی مجوزهای مربوطه در زمینه حمل ‌و نقل و باربری را دارا است.

معتبر ترین شرکت باربری تهران

اولین نکته در انتخاب شرکت باربری معتبر ارائه بیمه نامه و بارنامه قابل اعتماد در این شرکت است. صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر این ضمانت را به شما می دهد که بار شما سالم به مقصد برسد. این امر یکی از بارز ترین ویژگی های یک شرکت باربری قابل اعتماد می باشد.

از مهم ترین نکات در انتخاب شرکت باربری معتبر و قابل اطمینان می توان به رسیدگی به شکایات و امور مشتری  اشاره کرد. همچنین کنترل کیفیت تجهیزات و خودرو های باربری از دیگر ویژگی های یک باربری خوب است. 

ملاک دیگری برای انتخاب یک شرکت معتبر پرسنل اداری و رانندگان شرکت، استخدام پرسنل مجرب و ارائه آموزش های لازم برای بهبود کیفیت خدمات باربری، نظم و برنامه ریزی اصولی، خدمات گسترده می باشد. جهان پیمان بار با سابقه تأسیس از سال 1352 یک شرکت معتبر و شناخته ‌شده در عرصه حمل ‌و نقل و باربریست که با تمام ویژگی های فوق خود را معتبر ترین شرکت باربری در تهران معرفی می کند.

سریعترین پرداخت بیمه کالا در صورت خسارت

بیمه یکی از موارد مهمی است که شرکت جهان پیمان بار برای باربری به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. به دلیل غیر استاندارد بودن جاده ها، خسارات احتمالی ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی، حوادث بیمه یکی از مهمترین نیازهای باربری است.

ما به منظور اطمینان در سلامت ارسال کالا اقدام به تاسیس یک واحد از نمایندگی های شعب فعال بیمه ایران نمودیم و توانستیم از سال 85 تا 99 به صورت مستمر به عنوان شعبه منتخب انتخاب شویم. بیمه ایران به ویژه نمایندگی عامری با کد 5799 با هدف ایمنی بخشیدن به ترابری مرسولات اقدام به احراز امتیازاتی در جهت رضایت و پشتیبانی از تولید کننده محترم نموده که به شرح ذیل است:

1. پوشش بیمه از ابتدای بارگیری تا انتهای تخلیه باربری ( انبار به انبار)

2. بیمه لندی گراف در ایران

3. پرداخت تمام خسارت وارده به صورت کامل (۰ % فرانشیز)

4. شعب فعال در تمام شهر های کشور

5. تنها شرکت دولتی بیمه در ایران

6. پرداخت سریع خسارت

پیمان بار

حمل بار به تمام شهرستان های ایران

جهان پیمان بار هیچ گونه محدودیتی در باربری به شهرستان ها ندارد. برای دور ترین نقاط ایران نیز آماده انتقال بار شما است. خدمات باربری جهان پیمان بار شامل ارسال بار به شمال، جنوب، شرق و غرب کشور و حتی نقاط مرزی می باشد.

خدمات باربری بصورت 24 ساعته ارائه می شود. کامیون ها و رانندگان 24 ساعته آماده ارسال بار به شهرستان هستند. با خیال راحت می توانید تجهیزات و بار خود را به سریع ترین شرکت باربری در تهران و ایران بسپارید. 

هر شرکت حمل ‌و نقلی برای ارائه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتری موظف است تا انواع ماشین‌ های حمل بار را متناسب با نیاز مشتری در اختیار آن ها قرار دهد. از این‌ رو شرکت حمل‌ و نقل جهان پیمان بار نیز با داشتن انواع ماشین ‌های حمل بار از نیسان تا کمرشکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

ترانزیت

حمل و نقل بین شهری با بارنامه دولتی

باربری بین شهری با بارنامه دولتی در اسرع وقت توسط شرکت جهان پیمان بار برای شما مشتریان گرامی صادر می شود. بارنامه دولتی امنیت کالا های شما را تضمین می کند. بارنامه دولتی فقط توسط شرکت های معتبر باربری قابل صدور است. در واقع در بارنامه دولتی، اطلاعاتی از قبیل: اطلاعات مالی، اطلاعات حامل، اطلاعات گیرنده، اطلاعات صاحب محموله، اطلاعات نوع محموله، اطلاعات فرستنده و اطلاعات گیرنده ثبت می شود.

به صرفه ترین قیمت باربری 

هزینه باربری به شهرستان ها تحت تأثیر عوامل مختلفی است، بنا براین ارائه قیمت دقیق امکان پذیر نیست. یکی از عوامل تأثیرگذار در هزینه حمل و نقل بین شهر ها، طول مسیر است زیرا هرچه مسافت طی شده بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است.

مورد دیگر وضعیت آب و هوایی است که باعث کمبود خودروی حمل بار و در نتیجه افزایش هزینه باربری می شود. اما با شرکت جهان پیمان بار نگران نباشید و برای آگاهی از هزینه باربری به شهرستان های مختلف با کارشناسان شرکت ما با شماره 02175078000 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب

از طریق شرکت جهان پیمان بار می توانید برای باربری مشاوره رایگان دریافت کنید. با مشاوره کردن با متخصصان این شرکت می توانید بهترین تصمیم را برای ارسال بار های با مسافت طولانی بگیرید. مشاوره باعث می شود که هزینه باربری به شهرستان برای شما کمتر شود.

کارشناسان شرکت جهان پیمان بار آماده پاسخگویی روزانه به شما عزیزان برای باربری هستند. برای مشاوره رایگان باربری به شهرستان های مختلف ایران می توانید با شرکت تماس بگیرید زیرا شرکت ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان برای باربری بین شهری است.

پشتبانی

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان یک شرکت ایرانی این افتخار را دارد با تکیه بر تکنولوژی و دانش فنی روز و برخورداری از تجربه نیرو های متخصص و ماهر ایرانی مفاهیم و نوآوری های بدون مشابه ای را در جهت رشد و گسترش برنامه های اقتصادی رو نمایی کند.

این شرکت همواره در تلاش بوده تا  علاوه بر خدمت ‌رسانی بر اساس جدید ترین  متد های حمل ‌و نقلی روز دنیا سبب صرفه‌ جویی اقتصادی برای مشتریان خود شود. پیداست که ارائه این خدمات با بالاترین کیفیت سبب اعتماد مشتریان به شرکت حمل ‌و نقل جهان پیمان بار شده است.

جهان پیمان بار کلیه‌ی مجوزهای مربوطه در زمینه حمل ‌و نقل و باربری را دارا است. هم‌چنین سابقه‌ ی همکاری با بسیاری از ارگان ‌های دولتی و خصوصی را دارد.