شناسه خبر : 36989 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خدمات پانچ و رنگ پنل مشبک دکوراتیو

استفاده از ورقه های آلومینیوم موارد بسیاری دارد

خدمات پانچ و رنگ پنل مشبک دکوراتیو

ارائه خدمات پانچ و رنگ پنل و ورقه های آلومینیومی بصورت تخصصی و با مدرن ترین تجهیزات در مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان ارائه می شود که بنا به نوع سفارش و طرح مورد نظر تولید و ارائه می شود. استفاده از ورقه های آلومینیوم موارد بسیاری دارد. یکی از پرکاربرد ترین آنها استفاده در نمای ساختمان ها و به عنوان دکوراسیون داخلی و خارجی است.

به این ترتیب شما می توانید ورق و پنل آلومینیوم را بدون در نظر گرفتن ابعاد آن برش داده، پانچ کنید و بصورت مشبک درآورید. انواع طرح های برجسته و سایر اشکال پیچیده به راحتی با استفاده از دستگاه مخصوص پانچ cnc قابل پیاده سازی است. شما می توانید طرح اختصاصی خود را در ابعاد بسیار وسیع برای نمای ساختمان و یا سازه های دکوری داخلی و خارجی سفارش داده و در کوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

خدمات پانچ

خدمات پانچ ورق آلومینیوم یکی از تخصصی ترین خدماتی است که می توانید از شرکت و کارخانه های تولید کننده انواع محصولات ساختمانی و صنعتی آلومینیومی انتظار داشته باشید. ورق آلومینومی در ابعاد مختلف و با آلیاژ های متفاوت آلومینوم کاربرد متنوعی دارد.

گاه می توان با استفاده از پانچ انواع پنل مشبک دکوراتیو را تولید کرده و برای اهداف متخلف استفاده کرد. خدمات تخصصی برش، پانچ و رنگ انواع پنل آلومینیوم بصورت تخصصی با جدیدترین متد و مجهزترین دستگاه ها با استفاده از نرم افزارهای طراحی نظیر اتوکد و کاملا مکانیزه انجام می شود که درصد خطا را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

پنل مشبک

پنل مشبک دکوراتیو

انواع پنل مشبک دکوراتیو در سبک های مختلف سنتی و مدرن تولید و عرضه می شود. بسته به نوع طراحی و دکوراسیون فضا می توانید انواع طرح ها را بکار ببرید. پنل های مشبک دکوراتیو سنتی اغلب از الگوی نوارهای بافته شده که در زاویه 45 درجه تنظیم شده اند. شکل توری صفحه تزئینی، طراحی بی انتهایی است که در عین سادگی زیبا به نظر می رسد.

انواع پانل مشبک دکوراتیو مربعی، دایره و سایر اشکال هندسی می توانند در فضای آزاد و یا برای تعیین حریم و محدوده های مشخص طراحی و تولید شوند. استحکام این پنل ها بسته به نوع ورق آلومینیوم متفاوت است اگر از ورقه های ضخیم تر استفاده شود می توانند به عنوان نرده های حفاظ نیز مورد استفاده قرار گیرند. معمولا از ورقه های نازکتر برای سازه های دکوری و نما استفاده می شود که انعطاف لازم برای طراحی و تغییر شکل را دارند.

خدمات-مشاوره رایگان

خدمات رنگ پودری

خدمات رنگ پودری نیز مرحله نهایی خدمات قابل ارائه برای پانل های آلومینیومی است. پس از خدمات پانچ و تولید پنل مشبک دکوراتیو مرحله آندایزینگ و یا خدمات رنگ پودری می تواند علاوه بر زیبایی بر استحکام و ماندگاری سازه نیز کمک کند.

رنگ آمیزی پودری یکی از پیشرفته ترین روش ها برای تغییر رنگ و افزودن یک لایه محافظتی برروی سطح آلومینیوم است. اصطلاح رنگ پودری رواج بسیاری دارد اما می توان از این روش به عنوان پوشش پودری یاد کرد. چرا که رنگ آمیزی درواقع به فرایند استفاده از جوهر اطلاق می شود.

در صورتی که در این روش هیچ رنگ مایعی استفاده نمی شود اما رنگ پودری فرایندی خشک است که در آن از اندودن پودر مخصوص و سپس حرارت دادن آن استفاده می شود تا پوششی یکدست و مقاوم بوجود آورد.

در روش رنگ پودری از رزین های آلی و رنگدانه های رنگی که بصورت الکترواستاتیکی بارگیری شده اند برروی سطح پانل آلومینیوم پاشیده می شود. ذرات رنگ پودر باردار به سطح می چسبند و سپس در کوره پلیمریزاسیون ذوب می شوند و یک پوشش همگن و بادوام را ایجاد می کنند.