شناسه خبر : 36988 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی نگارین پنجره آفتاب

یکی از عوامل تاثیرگذار بر رفاه حال ساکنین ساختمان‌ها، استفاده از درب و پنجره‌های آلومینیومی مقاوم و مستحکم است.

کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی نگارین پنجره آفتاب

کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی نگارین پنجره آفتاب توانسته است خودش را به عنوان یکی از برترین کارخانه‌های تولیدی در زمینه تولید و طراحی انواع درب و پنجره آلومینیومی نشان دهد. آن‌چه در این سالها بدست آمده‌، تولید کالاهایی مرغوب و باکیفیت برای جلب رضایت کاربران است. 

با نگاهی به ساخت و سازهای امروزی، متوجه می‌شویم که استفاده از لوازم آلومینیومی نظیر در و پنجره‌ی آلومینیومی، پارتیشن‌های داخلی، پانل‌های آلومینیومی، نرده‌های شیشه‌ای و غیره به بالاترین حد خود رسیده است. چرایی این مسئله به وضوح مشخص است:

1. زیبایی بی‌نظیر

2. امنیت بالا

3. استفاده‌ی بهینه از فضا

این‌ سه مورد را می‌توان سرآمد دلایل استفاده از سازه‌های آلومینیومی در صنعت به شمار آورد. کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی نگارین پنجره آفتاب به پشتوانه‌ی دانش عظیم و خدمات ویژه‌ای که در این راه به مشتریان عرضه کرده است، جای خودش را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولیدی و خدمات آلومینیومی تثبیت کرده است.

نگارین پنجره

خدمات کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی نگارین پنجره آفتاب

همان‌طور که گفته شد، شرکت نگارین پنجره آفتاب خدمات ویژه‌ای برای مشتریانش تدارک دیده است.

1. سیستم معماری آلومینیومی: طراحی سیستم‌های معماری آلومینیومی که در عین زیبایی، دارای ماندگاری بالا و عملکردی بی‌نقص باشند. این شرکت با تولید قطعات آلومینیومی و خدماتی مانند پانچ، رنگ‌آمیزی و مونتاژ و تنوع بدیع در طراحی، معماران را در جهت رسیدن به خواسته‌های خود یاری می‌دهد.

2. یراق آلات درب و پنجره: این ابزار برخلاف ابعاد کوچک‌شان، تاثیر بسیار بزرگی بر عملکرد درب و پنجره‌ها خواهند گذاشت. عموماً یراق آلات را به قفل، واشر، شیشیه و دستگیره‌ی درب و پنجره تقسیم می‌کنند. کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی نگارین پنجره آفتاب، به تولید متنوعی از یراق آلات مشغول است تا علاوه بر پوشش‌دهی سلایق گوناگون، آن‌ها را در برابر شرایط متغیر رطوبتی و هوایی نیز مجهز نماید.

3. ارائه مشاوره: با حضور گروه پشتیبانی باتجربه و مطمئن شرکت نگارین پنجره آفتاب، از مشاوره‌هایی تخصصی و شفاف بهره‌مند می‌شوید. شما می‌توانید با گفت‌ و گو با همکاران ما هرگونه ابهام و شبهه‌ای را از طرح‌های خود دور کنید.

4. خدمات پس از فروش: نقطه‌ی عطف شرکت نگارین پنجره آفتاب، پس از تولید قطعات آلومینیومی، ارائه‌ی خدمات پس از فروش و تأمین انواع قطعات و ملزومات مورد نیاز مشتریان می‌باشد. شرکت نگارین پنجره آفتاب این‌جاست تا نیازهای شما را برآورده کند.

زیبایی و امنیت درب و پنجره آلومینیومی

یکی از عوامل تاثیرگذار بر رفاه حال ساکنین ساختمان‌ها، استفاده از درب و پنجره‌های آلومینیومی مقاوم و مستحکم است. جالب است که بدانید با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی نگارین پنجره آفتاب، طرح‌های متفاوتی را برای ساختمان‌ها در نظر می‌گیرد. این طراحی‌ها تماماَ توسط بهترین معماران و طراحان انجام می‌شود تا به دو مقوله‌ی مهم منتهی شود:

• پیدایش زیبایی

• ساخت ایمن

همان‌طور که می‌دانید، آلومینیوم علاوه سبکی از استحکام فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است. لازم است به قالب‌پذیری بالای این فلز نیز اشاره شود که موجب تنوع محصولی آن شده است.

مشاوره رایگان-نگارین

این موضوع سبب شده است تا از این فلز در ساخت پارتیشن‌های مدرن و جذاب اداری نیز استفاده شود. ماندگاری بالا و زیبایی چشم‌گیر و مدرن درب و پنجره‌های آلومینیومی، همه را مجاب به استفاده از آن‌ها کرده است.

چرا کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی نگارین پنجره آفتاب

شرکت نگارین پنجره آفتاب در طی نیم قرن تولید قطعات آلومینیومی توانسته است تا رضایت کاربرانش را جذب کند و به نیازهای آنان پاسخ دهد. این کارخانه با استفاده از افراد ماهر هر قطعه را به صورت اختصاصی و متناسب با طراحی مشتریانش، تولید می‌کند. تمامی این قطعات، دارای بالاترین استانداردهای موجود در تولید می‌باشند که نشان‌ دهنده‌ی اهمیت این کارخانه به کیفیت موجود می‌باشد.