شناسه خبر : 36255 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

سه کلیک تا رزرو بهترین هتل های 3 ستاره مشهد

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند.

سه کلیک تا رزرو بهترین هتل های 3 ستاره مشهد

 در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند. 

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند. 

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند. 

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.  

چرا سه کلیک بهترینه؟

• چون قیمتش خیلی مناسبه

• چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی

• چون سه کلیک همیشه باهاته

• چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس

• چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی

• چون با سه کلیک تورلیدر خودتی 

• چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی

• بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا مشهد

حالا که بحث سفر به کیش شد، می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد برای اقامت رو بهتون معرفی کنیم تا در سفر به مشهد از اونا لذت ببرید... 

بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد برای اقامت

سفر به شهر مشهد و زیارت بارگاه ملکوتی امام رئوف یکی از آرزو‌های شیعیان سراسر دنیا می‌باشد. هر سال هزاران زائر مشتاق برای زیارت حرم مطهر راهی شهر مشهد می‌شوند و بسیاری دیگر نیز به دلیل هزینه‌های بالای اقامت در این شهر، از سفر منصرف می‌شوند.

ما در سایت سه کلیک در نظر داریم شرایطی را ایجاد کنیم که هر کسی با هر بودجه‌ای بتواند به شهر مشهد سفر کرده و به پابوس امام رضا (ع) برود. در راستای همین هدف قصد داریم تعدادی از بهترین هتل‌های 3 ستاره شهر مشهد را که با قیمتی مناسب، خدمات درخوری را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند به شما معرفی کنیم.

هتل خانه سبز از بهترین هتل‌های 3 ستاره شهر مشهد

هتل خانه سبز در 10 طبقه، 75 اتاق و 285 تخت برای نخستین بار در سال 1382 افتتاح شده و در سال 1392 به منظور ارتقا کیفیت خدمات، بازسازی شد. اتاق‌های این هتل از تنوع خوبی برخوردار هستند و شامل انواع اتاق‌های یک خوابه تا چهار خوابه معمولی، فولبرد و رویال می‌شود. 

با اقامت در هتل خانه سبز که یکی از آرام‌ترین و بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد است کم تر از 2.5 کیلومتر با حرم مطهر فاصله خواهید داشت. 

تمام اتاق‌های این هتل به امکاناتی مانند صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، آباژور، چای‌ ساز، کمد لباس، دراور، میزتحریر، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق تجهیز شده‌اند. 

امکانات عمومی هتل خانه سبز عبارتند از: لابی، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، مرکز، خرید، کافی‌ شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه،  چایخانه سنتی، رستوران بام، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، ترانسفر رفت با هزینه.

آدرس: مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل

هتل 3 ستاره میامی 

هتل 3 ستاره میامی مشهد در 5 طبقه و 39 اتاق استاندارد با دکوری لوکس و مدرن، در سال 1392 افتتاح شد. تنوع اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های دو تخته تا چهار تخته دبل، توئین به صورت VIP و فولبرد می‌شود که توانسته تائید سازمان گردشگری و میراث فرهنگی خراسان رضوی را به دست آورد. 

از امکاناتی که در تمام اتاق‌های هتل میامی قرار داده شده‌اند می‌توان به تلویزیون، روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، کمد لباس، تلفن در اتاق، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق اشاره کرد. 

امکانات عمومی هتل میامی عبارتند از: پارکینگ، زنگ هشدار، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، چایخانه سنتی، کافی ‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات CIP  (تشریفات ویژه)، سیستم اعلام حریق، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور). 

هتل میامی حدود 3 کیلومتر با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. 

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 35

هتل اطلس از بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد برای اقامت

هتل 3 ستاره اطلس مشهد یکی از قدیمی‌ترین و نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به بارگاه رضوی در 8 طبقه و 188 اتاق برای نخستین بار در سال 1355 افتتاح شد و به منظور ارتقا خدمات و به روز رسانی امکانات هتل در سال 1395 بازسازی شد. اتاق‌های متنوع هتل اطلس شامل اتاق‌های یک تخته تا چهار تخته معمولی، کلاسیک، رویال و هافبرد می‌شود. 

بعد از بازسازی تمام اتاق‌های هتل 3 ستاره اطلس به امکاناتی مانند روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق تجهیز شده‌اند. 

امکانات عمومی هتل اطلس از بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد برای اقامت عبارتند از: خدمات باربری، لابی،  آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، کافی‌ شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌ داری، سیستم تهویه مطبوع.

با اقامت در هتل اطلس با چند دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌رسید. 

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، میدان بیت المقدس

هتل 3 ستاره آدینا

هتل 3 ستاره آدینا از جدید‌ترین و به روز‌ترین هتل‌های مشهد در 13 طبقه و 70 اتاق در سال 1397 به بهره برداری رسیده است. این هتل امکانات و تجهیزات بسیار با کیفیتی را در اختیار زائران حرم رضوی قرار می‌دهد. اتاق‌های متنوع هتل آدینا شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های یک تخته تا چهار تخته دبل، توئین، فولبرد و امپریال می‌‌باشد. 

تمام اتاق‌های هتل 3 ستاره آدینا مشهد به امکاناتی مانند آب رایگان، بالکن، رخت ‌آویز، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت در اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق تجهیز شده‌اند. 

امکانات عمومی هتل آدینا از بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد برای اقامت عبارتند از: تلفن در لابی، ماساژ، سونا، خود پرداز، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، کافی‌ شاپ، اتاق چمدان، تلویزیون در لابی، لاندری، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، اینترنت در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، خدماتCIP  (تشریفات ویژه).  

با اقامت در هتل آدینا تنها 700 متر با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله خواهید داشت.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 16 و 18

3کیلیک

هتل  3 ستاره صادقیه

هتل 3 ستاره صادقیه مشهد در 3 طبقه و 32 اتاق در سال 1385 آغاز به کار کرد و به منظور بروز رسانی امکانات و تجهیزات هتل در سال 1395 بازسازی شد. از آن زمان تاکنون با کادری مجرب و خوش برخورد خدمات خود را در اختیار زائران بارگاه امام مهربان قرار داده است. اتاق‌های متنوع هتل صادقیه شامل انواع اتاق‌ها و سوئیت های دو تخته تا پنج تخته معمولی و فولبرد می‌شوند. 

بعد از بازسازی‌های انجام شده و ارتقا تجهیزات تمام اتاق‌های هتل صادقیه امکاناتی مانند صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، چای ساز، بالکن، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق در اتاق،  اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهند. 

امکانات عمومی هتل صادقیه که از بهترین هتل‌های 3 ستاره شهر مشهد برای اقامت می‌باشد عبارتند از: صندوق امانات، کتابخانه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، صرافی، خدمات تور، لابی، آسانسور، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی شاپ، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی در طبقات، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش.

با اقامت در این هتل با کم تر از 5 دقیقه پیاده روی می‌توانید به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) بروید.

آدرس: مشهد، خیابان شهید اندرزگو 12، کوچه آیت الله خامنه ای، کوچه شهید قنادی