شناسه خبر : 35807 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با پیام جی پی اس خودروی خود را امن کنید!

همانطور که می دانیم گاهی بی توجهی مالک خودرو به رعایت نمودن اصول ایمنی و همینطور تاکیدهای پلیس، باعث دزدیده شدن خودرو وی خواهد شد. سوالی که پیش می آید این است که مالکی که دوست دارد خودرویی امن داشته باشد، چه باید بکند؟

 با پیام جی پی اس خودروی خود را امن کنید!

 دزدگیرهای صوتی ممکن است باعث تاخیر در کار دزدان شوند ولی باز هم سارقان حرفه ای به مهار آن پرداخته و با سرعت بالا در کار خود، خودرو را روشن کرده و به سرقت می برند. پس نتیجه می گیریم که جهت ایجاد امنیت خودرویمان باید از تکنولوژی های روز استفاده کنیم تا در آینده پشیمانی نداشته باشیم.

ردیاب خودرو؛ تکنولوژی مطمئن ماهواره ای

شما هم  برای جلوگیری از سرقت خودروی خود از دزدگیرهای معمولی استفاده می کنید ولی نتیجه ای نگرفته اید؟ هنوز هم از سرقت خودروی خود با استفاده از دزدگیرها، ترس دارید؟ راهکار چیست؟ راهکار این است که از دزدگیرهای پیشرفته استفاده کنید.

این دزدگیر ها در واقع ردیاب های ماهواره ای نام دارند که با کمک گرفتن از تکنولوژی های روز می توانند خودروی شما را همیشه در دسترس شما قرار دهند. ردیاب های ماهواره ای دارای امکانات پیشرفته ای می باشند که می توانند صاحب خودرو را هوشیار نمایند.

در دزدگیرهای معمولی ممکن است ضربه و یا باز شدن درب خودرو با صدا و هشدار بلند اعلام شود و یا در ریموت های تصویری نمایش داده شود ولی با قطع سیم برق این دزدگیرهای معمولی دیگر هیچ گونه کارایی ندارند و از کار خواهند افتاد.

ولی کار اصلی ردیاب های ماهواره ای، ردیابی خودرو می باشد که از خصوصیت مهم آن داشتن جی پی اس است. ردیاب های خودرو ماهواره ای با داشتن GPS بسیار دقیق می توانند اطلاعات کنونی خودروی شما را از راه ارسال پیامک و یا با کمک اپلیکیشن، به صاحب خودرو اعلام نمایند.

پیام جی پی اس بزرگترین گروه فنی مهندسی ایرانی در زمینه ردیاب و ردیاب خودرو و جی پی اس

ردیاب های GPS ؛ جدیدترین نوع دزدگیر

چرا با وجود انواع دزدگیرهای معمولی که مجهز به هشدارها، ریموت کنترل های تصویری و یا ساده و ... هستند باز هم آمار سرقت خودرو پایین نمی آید؟ سارقان همواره در پی روش هایی برای از بین بردن این دزدگیرها بوده اند و تا حدود زیادی هم موفق شده اند. پس راهکار چیست که افراد بتوانند با خیال راحت خودرو و یا موتورسیکلت خود را که در حال حاضر قیمت بسیار بالایی هم پیدا کرده است را حفاظت نمایند؟

 سیستم های ردیاب ماهواره ای از نوع پیشرفته ترین ابزار در جهان است که هم حمل و نقل خودرو را به صاحب آن اطلاع می دهد و هم پس از سرقت شدن می تواند مسیری که خودرو طی کرده و هم اکنون در آن جا قرار دارد را، به مالک اطلاع دهد. با مجهز کردن خودرو خود به یکی از این ردیاب های ماهواره ای دیگر نگرانی نخواهید داشت و با خیالی آسوده از این ردیاب ها با دقت زیاد و همینطور خطای بسیار کم استفاده می کنید.

اپلیکیشن های ماهواره ای ؛ نمایش موقعیت فعلی خودروی شما

همانطور که در مطالب قبلی عنوان نمودیم بهترین روش جهت برقراری کامل امنیت خودرویتان استفاده از جی پی اس های ماهواره ای می باشد که بعد از نصب ردیاب می توانید با اپلیکیشن آن که توسط شرکت به شما داده می شود، ردیابی خودروی خود را انجام دهید.

این ردیاب ها دارای امکانات بی نظیری مانند هشدار در زمان ضربه، روشن و یا خاموش شدن وسائل نقلیه، خروج از محدوده حرکت و یا قطع کردن باتری خودرو می باشند که توسط اپلیکیشن اطلاع رسانی آن انجام می شود. این ردیاب ها می توانند در بخشی از خودرو و یا موتورسیکلت شما پنهان شوند که قابل دیدن نباشند.

ردیاب خودرو

انتخاب بهترین دزد‌‌گیر ماهواره‌‌‌ای خودرو؛ راهکاری مطمئن

اگر جزو افرادی هستید که مجبورید خودروی خود را در مکان های عمومی پارک کنید و یا در کنار خودروی خود حاضر نیستید، می توانید از انواع ردیاب های خودرو استفاده نمایید که به اعلام هشدار و انواع امکانات مجهز می باشند. دارنده این ردیاب ها می توانند هر امکاناتی که مدنظرشان است را فعال و یا غیر فعال نمایند.

برای برخی افراد که در شرکت های دارای نیروی پرسنلی هستند خروج از محدوده مشخص شده در حمل و نقل مهم است و برای برخی از افراد روشن شدن یهویی خودرویشان موضوع مهمی می باشد. ردیاب ها می توانند بدون هیچ گونه محدودیت در تمام وسائل نقلیه سبک، سنگین و یا موتورسیکلت ها پیگیری و ردیابی را انجام دهند.

رد‌‌یاب های جی پی اسی ؛ نحوه کارکرد

وقتی که توسط کاربری که دارای ردیاب است درخواستی ارسال می شود، سیستم به صورت خودکار یک پاسخ به فرد توسط پیامک و یا اپلیکیشن ارسال می کند. صاحب خودرو می تواند با این درخواست موقعیت خودروی خود را در هر مکانی در دنیا دریابد. این ردیاب های جی پی اسی با کمک ماهواره های مداری در دور زمین می توانند اطلاعات دقیقی برای شما ارسال کنند. جی پی اس ها برای تشخیص دادن موقعیت مکانی افراد و یا انواع وسائل نقلیه فناوری مهمی محسوب می شود.

مزایای استفاده از رد‌‌یاب شخصی

ردیاب ها فقط در نوع خودرو خلاصه نمی شوند و استفاده های شخصی هم دارند. در استفاده های شخصی می توانید این دستگاه های کوچک را در کیف، جیب و یا  مدل گردنی در افرادی که نگران سلامتی و امنیت تردد آن هستید، بهره ببرید. این ردیاب های شخصی در افراد کودک و یا سالمندانی که مشکلاتی در زمینه حافظه دارند، استفاده بیشتری دارد.

  • توانایی ردیابی با گوشی های همراه و همچنین کامپیوتر یا تبلت

  • توانایی یافتن مکان به صورت آفلاین(ارسال پیامک) و آنلاین (نرم افزار گوشی همراه)

  • امکان نصب و فعال نمودن ردیاب جی پی اس شخصی دو روز شارژ در زمان کم

  • اختصاص دادن نام کاربری در نرم افزارهای ردیابی و همچنین سایت

  • نگه داری شارژ به مدت دو روز در زمان استفاده

در مدل های خودرویی این ردیاب ها، در وسیله نقلیه پنهان می شوند و می توانند با کمک جی پی اس مسیریابی دقیقی را به افراد بدهد. در برخی از مدل های ردیاب با قطع شدن باتری خودرو، ردیاب می تواند از شارژ داخلی خود استفاده نماید که حتی در صورت سرقت باتری خودرو توسط سارقین باز هم مکان خودرو مشخص شده و به نمایش گذاشته می شود.

حتی این امکان نیز در برخی مدل های ردیاب های خودرو وجود دارد که با ارتباط صوتی خودرو را از فاصله دور متوقف نمایند. پیشنهاد می شود خرید ردیاب ها از جایی تهیه گردد که دارای پشتیبانی محصول توسط کارشناسان شرکت بوده و معتبر باشد.

ردیاب شخصی

شرکت پیام جی پی اس که در زمینه فروش انواع ردیاب و جی پی اس خودرو و شخصی از سال 1385 فعالیت خود را شروع نموده و تاکنون از شرکت های موفق در این زمینه شناخته شده است، مراجعه نمایید. شعار "پیام جی پی اس"  تامین رضایت و پاسخگویی مناسب به مشتریان عزیز می باشد که توانسته است این شرکت را به یکی از تامین کنندگان امین و معتبر انواع ردیاب خودرو و شخصی تبدیل نماید.

شما عزیزان می توانید انواع مدل های ردیاب آهنربایی را در بخش محصولات سایت مشاهده کرده و جهت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن های واحد فروش : 88563259-26760023

شماره تلفن همراه 24 ساعته :09126989398-09124331770

PayamGPS