شناسه خبر : 35768 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

چرا اجاره اقامتگاه‌ها بهتر از رزرو اتاق در هتل‌ها هستند؟

اگر شما هم جز آن افرادی هستید که به مسئله اقامت در سفر بسیار اهمیت می‌دهند باید این مطلب را بخوانید.

چرا اجاره اقامتگاه‌ها بهتر از رزرو اتاق در هتل‌ها هستند؟

اگر اهل سفر و گشت‌وگذار باشید حتماً میدانید که بخش زیادی از دغدغه‌ها و استرس‌های سفر مربوط به اقامت است. پیدا کردن یک اقامتگاه خوب با قیمت مناسب نه تنها موجب آرامش و آسودگی خیال شماست بلکه تأثیر به سزایی در میزان رضایت شما از سفرتان دارد.

 چنانچه قبل از هر سفری اقامتگاهتان را به صورت آنلاین از طریق یک سایت معتبر رزرو کنید بخش اصلی دغدغه‌های سفرتان حل شده است. در بازار تجارت الکترونیک تعداد سایت‌هایی که خدمات گردشگری ارائه می‌دهند کم نیست؛ اما در این میان میهمان شو با تمرکزی ویژه بر اجاره اقامتگاه در شهرهای مختلف کشور و همچنین معرفی و فروش تورهای گردشگری توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

سایت میهمان شو یک پلتفرم اینترنتی در زمینه رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه‌های مردمی است که خود صاحب خدمات نیست، اما توانسته بهترین میزبان‌ها را در سراسر کشور برای معرفی به شما پیدا کند. پیش از اینکه به سراغ نحوه خدمات‌دهی این وب‌سایت برویم بد نیست اول به بررسی 4 دلیل مهم میهمان شو برای انتخاب اقامتگاه‌های مردمی به جای هتل‌ها بپردازیم.

1. شما می‌توانید خدمات و امکانات درخواستی خود را به میهمان شو سفارش دهید!

تفاوت هتل با اقامتگاه‌های مردمی میهمان شو این است که شما در این روش به دنبال واحد موردنظرتان نمی‌گردید بلکه واحد دلخواهتان را به میهمان شو سفارش می‌دهید! در صفحه اجاره اقامتگاه روی سایت میهمان شو فیلترهای مختلفی برای مشخص کردن علاقه‌مندی‌ها وجود دارد.

شما در این صفحه علاوه بر اینکه مقصد سفر، تاریخ سفر و تعداد نفراتتان را مشخص می‌کنید، می‌توانید از طریق گزینه‌های بیشتری برای مشخص کردن نوع اقامتگاه، محدوده قیمتی، امکانات، چشم‌انداز و چیزهایی مشابه این موارد اقدام کنید.

تنوع اقامتگاه‌ها روی سایت میهمان شو باعث می‌شود کاربران دایره انتخاب گسترده‌تری داشته باشند. تنها برای رزرو ویلا و اقامتگاه در شمال بیش از 790 مورد متنوع روی سایت میهمان شو در دسترس است. همچنین برای شهری مثل تهران این عدد حدود 500 مورد است.

چیزی که میهمان شو را در میان دیگر سایت‌ها محبوب کرده همین تعداد بالای خانه‌ها و تنوع در امکانات آن‌هاست. واحدهایی که روی این سایت در دسترس هستند همگی از نظر متراژ، امکانات داخلی، قیمت، موقعیت مکانی و دسترسی باهم متفاوتند. از اقامتگاه بوم گردی گرفته تا سوئیت‌های آپارتمانی و ویلاهای استخردار و لاکچری!

2. شما در سفر حس و حال اقامت در منزل شخصیتان را دارید!

حتماً تا با حال بارها و بارها بعد از سفر این جمله را به زبان آورده‌اید که هیچ کجا خانه خود آدم نمی‌شود؛ مگر اینکه در طول سفر به جای هتل در یک منزل شخصی اقامت کرده باشید. هتل‌ها هیچ‌وقت حس و حال حضور در یک خانه شخصی را به شما نمی‌دهند.

همه‌چیز در هتل‌ها طوری طراحی‌شده که به شما یادآوری کند اینجا صرفاً یک استراحتگاه چندروزه است نه بیشتر! اما با اجاره اقامتگاه‌های مردمی شما در طول سفرتان حس و حال اقامت در خانه خودتان را دارید البته با چشم‌اندازی بسیار متفاوت! میهمان شو با گزینه‌هایی که پیش پای شما می‌گذارد این حس را به بهترین شکل به شما منتقل می‌کند.

3. شما با پرداخت مبلغ مناسب فضای بزرگی را اجاره می‌کنید!

یکی دیگر از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها در هر سفر مربوط به تأمین و کنترل هزینه‌های آن سفر است. اگر قرار باشد که برای اجاره یک اتاق 6 متری در هتلی معروف پول زیادی پرداخت کنید اما بدانید که با پرداخت همان هزینه و یا حتی کمی کمتر می‌توانید یک ویلای دربست اجاره کنید آن‌وقت انتخاب شما کدام است؟ رزرو یک اتاق در هتل یا اجاره ویلا از طریق میهمان شو؟

سایت میهمان شو این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با پرداخت هزینه‌ای معقول و منصفانه فضای بزرگ‌تری به نسبت هتل‌ها در اختیار داشته باشید. در اجاره منازل دربست محدودیت تعداد نفرات به آن شکلی که در هتل‌ها مطرح می‌شود معنا ندارد.

پس شما می‌توانید با دوستانتان همسفر شده و با اجاره فضایی بزرگ‌تر هزینه بسیار ناچیزی پرداخت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که در این صورت هزینه اجاره اقامتگاه بین شما و همسفرانتان تقسیم می‌شود. چنین چیزی در هتل‌ها امکان‌پذیر نیست و شما برای هر نفر اضافه ملزم به پرداخت اجاره‌بهای جداگانه‌ای هستید.

مهمان شو

4. شما می‌توانید نظرات مسافران قبلی را بخوانید!

روی سایت میهمان شو علاوه بر اینکه می‌توانید توضیحات میزبان را در مورد واحد اقامتی موردنظرتان بخوانید به نظرات کاربرانی که پیش از شما تجربه اقامت در آن واحد را داشته‌اند هم دسترسی دارید. وقتی در مقصد سفرتان به دنبال هتل می‌گردید یا می‌خواهید یک مهمان‌پذیر انتخاب کنید طبیعتاً جز چند نفر که محدود به کارکنان همان هتل یا مهمان‌پذیر هستند شخص دیگری را برای پرس‌وجو در مورد کیفیت خدمات پیدا نمی‌کنید.

یکی دیگر از مزایای مهم اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در میهمان شو این است که شما علاوه بر اینکه می‌توانید واحد دلخواهتان را سفارش دهید، می‌توانید در بین موارد موجود جستجو کرده و با خواندن نظرات کاربران قبلی برای انتخاب یک مورد تصمیم بگیرید. نظرات مثبت و منفی همگی در کنار هم روی این سایت وجود دارند و هیچ نظر منفی یا انتقادی از میان نظرات کاربران پاک نمی‌شود. پس با خیال راحت به تیم میهمان شو اعتماد کنید و برای اجاره واحد اقامتی‌تان تصمیم بگیرید.

چطور برای رزرو و اجاره اقامتگاه از میهمان شو اقدام کنیم؟

اگر برای اجاره اقامتگاه‌های مردمی مصمم شده‌اید و به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه رزرو و اجاره هستید کافیست به وب‌سایت میهمان شو mihmansho مراجعه کنید و در بخش جستجو برای ویلا، نام شهر موردنظر، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را وارد کنید. حالا روی جستجو کلیک کنید تا میهمان شو تمام گزینه‌ها برای اجاره ویلا در شهر موردنظرتان را به شما نشان دهد. می‌توانید از فیلتر بالای سایت استفاده کنید تا جستجوی دقیق‌تری داشته باشید.