شناسه خبر : 35757 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

قدرت عجیب رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش آنلاین

اگر به دنبال راهی هستید تا فروش آنلاین سایت خود را افزایش دهید، این مقاله آموزشی را بخوانید.

قدرت عجیب رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش آنلاین

آیا رپورتاژ آگهی جز ابزارهای دیجیتال مورد استفاده‌ی شما هست؟ اگر نیست، حتما زمان آن فرا رسیده که این تاکتیک قدرتمند و مستقیم (DR) را برای سئو سایت و بازاریابی محتوای خود به کار ببرید. رپورتاژ آگهی نوعی از تبلیغات است که به افزایش مشتری راغب (لید)، فروش بیشتر، برندسازی و بهبود نرخ بازگشت سرمایه (ROI) می‌انجامد.

رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین اشکال بازاریابی دیجیتال ‌(از نوع مستقیم) محسوب می‌شود. طبق تحقیقات انجام شده، به نظر می‌رسد تنها تاکتیک سودآوری که به جذب مشتری راغب می‌انجامد، همان جستجوهای قدیمی در وب است. همین مساله باعث می‌شود خرید رپورتاژ آگهی نیز از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از سایر تبلیغات باشد.

با توجه به میزان کارآیی و تاثیر این نوع تبلیغات، تعجب آور است که فقط تعداد کمی از بازاریابان از آن اطلاع دارند یا بطور منظم از آن استفاده می‌کنند. یکی از دلایلی که این نوع تبلیغات بسیار کم مورد استفاده قرار می‌گیرند ساده بودن آنهاست، در واقع سادگی این نوع تبلیغات باعث می‌شود که توجه زیادی به آنها نشود. 

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی اساساً فقط یک مقاله‌ی ساده است که با دقت و تیزبینی تمام در مورد محصول، خدمات یا اهداف غیر سودآور دیگر نوشته می‌شود و همراه با چند عکس مرتبط و لینک وب سایت شما در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. اما گول نخورید! وقتی صحبت از روشی مقرون به صرفه برای افزایش مشتری‌های راغب باشد، رپورتاژها موثرترین ابزار موجود هستند!

آنچه باعث افزایش تاثیر رپورتاژ آگهی می‌شود این است: اگرچه رپورتاژ به وضوح نوعی از تبلیغات محسوب می‌شود، اما در ظاهر دقیقا شبیه مقاله است. به عبارت دیگر، به جای تعریف و تمجیدهای رایج تبلیغاتی، با مقاله‌ای مواجه می‌شوید که از زبان شخص ثالث و کاملا بی طرفانه درباره‌ی محصول، خدمات یا هدفی خاص نوشته شده است. 

علاوه بر این، چون در سایت‌های خاص و معتبری منتشر می‌شوند به اعتبار و نفوذ سایت شما نیز افزوده می‌شود. در نتیجه، مخاطبین رپورتاژها را با علاقه و اشتیاق می‌خوانند و تصور می‌کنند که رپورتاژ معتبرتر و قابل اعتمادتر از تبلیغات استاندارد است. نهایتا همه‌ی این ها به تبلیغات موثرتر می‌انجامد.

یک رپورتاژ آگهی استاندارد در حدود 500 الی 1000 کلمه است و به سبکی غیر رسمی و مخاطب پسند نوشته می‌شود. رپورتاژ استاندارد حاوی هایپر لینک هایی در متن است که به لندینگ پیج وب سایت منتهی می‌شود. در ایده آل ترین حالت، این لینک به صورتی طراحی می‌شود که کلیک‌های مخاطبین مستقیما به لید منجر شود.

بازاریابان خلاق معتقدند رپورتاژ آگهی گرانبهاترین هدیه‌ی ممکن را در اختیار آنها قرار می‌دهد: زمان! آنها از این زمان اضافه برای تمرکز بیشتر روی مذاکره‌های فروش، تعیین ویژگی‌ها و مزایا و غلبه بر ایرادها استفاده می‌کنند. و همانطور که هر بازاریاب باهوشی می‌داند، هرچه قدر بیشتر روی این مسایل وقت بگذارید، احتمال تراکنش‌های موفق نیز بیشتر است.

ما از رپورتاژ آگهی برای بازاریابی طیف گسترده‌ای از محصولات، اهداف و خدمات استفاده کرده ایم، از جمله: کارت‌های اعتباری پیش پرداخت، وام‌های معکوس، حمایت مالی از کودکان، حفاظت از حقوق حیوانات، باشگاه‌های تخفیفی، اسپاها، خدمات درمانی و بیمه‌ی اتومبیل. تقریباً هر محصول، خدمات یا هدفی که دارای ویژگی‌ها و مزایای زیادی باشد و توضیح کامل آن بیشتر از 30 ثانیه طول بکشد، یک گزینه‌ی مناسب برای امتحان کردن رپورتاژ آگهی است.

اگر به دنبال راهی هستید تا فروش آنلاین یا کمک‌های مالی به موسسه‌ی خود را افزایش دهید، رپورتاژ آگهی را امتحان کنید و از لید نهایی به دست آمده لذت ببرید!