شناسه خبر : 35533 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

چکاپ کامل بدن در منزل

حتماً بارها شنیده‌اید که سلامتی بزرگ‌ترین نعمت است؛ به همین خاطر نباید لحظه‌ای در رابطه با سلامتی بدن خود تعلل داشته باشیم.

چکاپ کامل بدن در منزل

چکاپ کامل در منزل راهکاری ایده‌آل برای افراد به شمار می‌آید که برای سلامت خود یا خانواده خود ارزش قائل می‌شوند. اما اصلاً چرا باید به چکاپ بدن در خانه فکر کنیم؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با مشاهده علائمی در رابطه با سلامتی خود احساس نگرانی کنید و به دنبال پزشکی برای پرسیدن سوالات خود باشید. در چنین مواقعی تلاش شما برای نوبت گرفتن از پزشک برای چکاپ بدن با درهای بسته مواجه خواهد شد.

اینجاست که چکاپ بدن در خانه گزینه‌ای منحصر‌به‌فرد تلقی می‌شود که قطعاً به آن نیاز خواهید داشت. اما مزایای چکاپ بدن به همین مورد محدود نمی‌شود. با ما همراه باشید و در رابطه با خدمات متنوع چکاپ در خانه حیرت‌زده شوید!

چرا به چکاپ کامل بدن در منزل نیاز داریم؟

همه ما نیاز داریم که به صورت منظم توسط پزشکی حاذق معاینه شویم. این کار یک گام مهم در پیشگیری از بروز مشکلات جدی‌تر است. با چکاپ بدن، پزشک وضعیت سلامتی شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

بدین ترتیب در صورت بروز هر گونه مشکلی راهکارهای درمانی را برای شما تجویز خواهد کرد. همه ما به خوبی می‌دانیم که برخی از بیماری‌ها بدون هیچ گونه علائمی در بدن گسترش پیدا می‌کنند و سلامتی ما را به خطر می‌اندازند. در چنین حالتی چکاپ بدن شما مانند چراغ خطر هشدارهای لازم را به شما می‌دهد.

اگر نوعی سبک زندگی را دنبال می‌کنید که شما را در معرض ابتلا به بیماری های مختلف قرار می‌دهد، بی‌شک به چکاپ در خانه نیاز خواهید داشت. از این گذشته چکاپ در منزل برای بیمارانی که توانایی حرکت ندارند یا توانایی آنها کم است نیز گزینه‌ای ایده‌آل به نظر می‌رسد.

نگران سلامتی خود یا خانوادتان هستید؟ چکاپ کامل بدن در منزل را فراموش نکنید.

آیا شما هم به چکاپ بدن در منزل نیاز دارید؟

اگر همچنان در‌رابطه‌با استفاده از خدمات چکاپ در خانه شک دارید، ما به شما خواهیم گفت که چرا به چنین خدماتی نیاز دارید. با شیوع ویروس کرونا حضور پیدا کردن در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مطب پزشکان کار پرریسکی به نظر می‌رسد.

از طرفی برخی اوقات دغدغه‌های شغلی و زمانی فرصت لازم را برای رسیدگی به سلامتی در اختیار ما قرار نمی‌دهند. چه کسی علاقه‌مند به تلف کردن وقت خود در ترافیک‌های طولانی است؟ به همین خاطر است که همه ما به خدمات چکاپ بدن در منزل نیاز داریم به‌خصوص اگر جزء دسته‌ای از موارد زیر باشیم:

  • افراد دارای بیماری حاد و خطرناک مانند سرطان، دیابت، بیماری های قلبی؛

  • افراد دارای سابقه بیماری قلبی؛

  • افراد دارای بیماری‌های تنسفی مانند آسم؛

  • افراد دارای بیماری‌های نقص ایمنی که قادر به حضور در محیط آلوده نیستند؛

  • سالمندان یا کودکانی که حضور در بیمارستان‌ها برای آنها خطرناک تلقی می‌شود.

بنابراین چکاپ بدن در خانه برای چنین افرادی گزینه‌ای مقرون ‌به ‌صرفه و از همه لحاظ مناسب به نظر می‌رسد.

چکاپ

خدمات چکاپ بدن در منزل

به منظور بررسی همه‌جانبه بدن به آزمایشات متعددی نیاز خواهید داشت؛ به عنوان مثال آزمایش ادرار، چربی بدن، سلامت کلیه‌ها، آزمایش خون، آزمایش تیروئید و دیابت نیز در چکاپ کامل ارزیابی می‌شود. در ادامه به بررسی و بیان این خدمات خواهیم پرداخت:

آزمایش خون در منزل

هنگامی که صحبت از چکاپ بدن می‌شود، نخستین گزینه‌ای که به ذهن اکثر ما خطور می‌کند، آزمایش خون است. آزمایش خون طیف وسیعی از اطلاعات را در اختیار پزشکان قرار می‌دهد. از طرفی اختلالاتی همچون کم‌خونی، عفونت و حتی سرطان خون نیز از طریق این آزمایش مشخص می‌شود.

طی آزمایش خون اجزای مختلف آن شامل گلبول‌های قرمز، گلبول‌های سفید، هموگلوبین، هماتوکریت و پلاکت‌ها اندازه‌گیر‌ی می‌شوند.

آزمایش قند خون در منزل

آزمایش قند خون نیز آزمایشی مشابه شمارش کامل خون به حساب می‌آید. طی این آزمایش قند خون فرد به صورت ناشتا تعیین می‌شود. میزان قند خون اطلاعات ضروری را در اختیار پزشک قرار می‌دهد.

این تست نیز از جمله خدمات مهم چکاپ کامل در منزل به شمار می‌آید.

آزمایش چربی بدن در منزل

اطلاعات مربوط به میزان لیپید موجود در خون، میزان کلسترول و تیری گلیسیرید موجود در خون را به ما نشان می‌دهد. این آزمایش شما را از خطر تجمع پلاک‌ها در جریان خون آگاه خواهد کرد.

این اطلاعات به ارائه راهکارهایی برای پیشگیری از انسداد رگ‌ها کمک می‌کند و خطر بیماری عروق کرونر را به‌شدت کاهش می‌دهد.

چکاپ کامل بدن

تست ژنتیک در منزل

برخی از آزمایشات مربوط به تست ژنتیک در منزل نیز قابل اجراست. این آزمایش‌ها شامل موارد متعددی می‌شوند که انتخاب از میان آنها با توجه به نیاز شما و تشخیص پزشک صورت می‌گیرد.

تست کرونا در منزل

با شیوع بیماری کرونا هیچ‌یک از ما از این ویروس منحوس در امان نیستیم. آگاهی به موقع از این بیماری نقش مهمی در درمان آن دارد؛ چراکه این بیماری بدون علائم یا با علائم خفیفی در بدن منتشر می‌شود و آسیب‌های جدی حاصل از آن در اثر گذشت زمان مشخص می‌شود.

انجام تست کرونا در منزل گزینه ایده‌آلی است که خیال ما و اطرافیانمان را از بابت ابتلا به این بیماری راحت می‌کند.

آزمایش بارداری در منزل

در حال حاضر حضور خانم‌های باردار در بیمارستان‌ها یا درمانگاه‌ها بیشتر از همیشه خطرناک به نظر می‌رسد. از طرفی نیز به منظور آگاهی از سلامت مادر و جنین به آزمایش‌هایی نیاز داریم. حال چاره چیست؟

چکاپ کامل بدن در منزل راهکاری منحصربه‌فرد است که در اختیار مادران قرار گرفته است. تنها کافی است که در خانه بنشینید و در کمال آرامش به سلامت خود و فرزندتان فکر کنید.

تست مدفوع و ادرار در منزل

بررسی مدفوع از عملکرد دستگاه گوارشی خبر می‌دهد. با انجام تست مدفوع از وجود هرگونه ناهنجاری، عفونت، فعالیت‌های باکتریایی، میزان جذب مواد مغذی و حتی سرطان نیز آگاه خواهید شد.

آزمایش ادارار نیز علائم و نشانه‌های بیماری های بخصوصی را با ما به اشتراک می‌گذارد. از جمله این بیماری‌ها می‌توان به بیماری‌های کلیوی، بیماری کبدی، دیابت یا سرطان اشاره کرد. با آگاهی به‌موقع از چنین بیماری‌هایی و شروع درمان از خطرات و آسیب‌های جدی در امان خواهید بود.

آزمایش پوست در منزل

ضرب المثلی وجود دارد که بیان می‌کند، هر بیماری در بدن شما در حال وقوع است، روی پوست شما نمود پیدا می‌کند. عوامل ژنتیکی، تغییرات هورمونی، عادت‌های غذایی نامناسب و بسیاری از بیماری‌های دیگر روی پوست شما ظاهر خواهند شد.

جالب است بدانید که برخی از اختلالات دستگاه گوارش نیز مانند اختلالات معده، روده کوچک و بزرگ، مری، راست روده و کبد نیز از طریق پوست قابل تشخیص است. همه این خدمات در منزل و توسط فردی متخصص قابل ارائه خواهد بود.

حال که با خدمات بی‌نظیر چکاپ بدن در منزل آشنا شدیم، نوبت به بررسی مزایا و معایب استفاده از شیوه جدید می‌رسد.

 

مزایای چکاپ کامل بدن در منزل

فرقی نمی‌کند که سالم باشید یا بیمار، بی‌شک همه ما به چکاپ نیاز خواهیم داشت. اما مگر چکاپ در منزل چه مزایای منحصر‌به‌فردی دارد که همواره به آن توصیه می‌شود؟

بهداشت سلامت

کاهش چشمگیر هزینه‌های مربوط به بهداشت و سلامت

چکاپ بدن به صورت منظم هشدارهای لازم را به شما انتقال می‌دهد. بدین ترتیب با آگاهی از خطراتی که شما را تهدید می‌کند، این امکان را دارید که راهکارهای درمانی را از سر بگیرید و هزینه‌های خود را کاهش دهید.

شناخت بیماری‌ها در بدو ابتلا

با چکاپ‌های منظم این امکان فراهم می‌شود که از بیماری‌های ناشناخته خود آگاه شوید و درست در لحظه دست به اقدام بزنید. هر چه بیماری زودتر شناخته شود، درمان آن با سهولت بیشتری صورت خواهد گرفت.

صرفه‌جویی در زمان و تضمین راحتی و رفاه خود

در بررسی مزایای چکاپ کامل بدن در منزل به‌سختی می‌توان از رفاه و راحتی صرف‌نظر کرد. به کمک این خدمات دیگر نیازی به تلف کردن وقت ارزشمند شما در ترافیک‌های شهری نیست. شما این امکان را دارید که وقت چکاپ را با توجه به مشغله خود تعیین کنید.

چکاپ کامل بدن در منزل؛ ایده‌ای خلاقانه و در‌عین‌حال کارآمد

هر گونه سهل‌انگاری در رابطه با سلامت بدن، ما را به دردسر بزرگی می‌اندازد و جان ما را تهدید خواهد کرد. چکاپ بدن در منزل به عنوان راهکاری ایده‌آل پیش روی ما قرار دارد؛ مزایای این گزینه آنقدر زیادی و پراهمیت است که به‌سختی می‌توان از آنها چشم پوشیی کرد.

از آزمایش خون گرفته تا آزمایش‌های مربوط به بارداری از‌جمله خدماتی است که در چکاپ منزل از آن بهره‌مند خواهیم شد. این ایده بکر و معرکه نه‌تنها برای بیماران بلکه برای افراد سالم نیز گزینه‌ای بی‌نظیر است. هوم کا با هدف حفظ سلامتی شما پا به عرصه گذاشته است و خدمات متنوعی را به شما ارائه خواهد داد. ما برای سلامتی، رفاه و آرامش شما عزیزان ارزش قائل هستیم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

هوم کا با ارائه چکاپ کامل در منزل راهکاری مطمئن برای تضمین سلامتی شماست. اگر سلامتی خود و خانوادتان برای شما در اولویت قرار دارد، این فرصت استثنایی را از دست ندهید.