شناسه خبر : 2654 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

اف‌بی تک‌وایر: فیس‌بوک در اقدامی تازه، صفحه‌ای با نام اف‌بی تک‌وایر ایجاد کرده است که در آن می‌توانید تمام اخبار مربوط به تکنولوژی را دنبال کنید.

اف‌بی تک‌وایر: فیس‌بوک در اقدامی تازه، صفحه‌ای با نام اف‌بی تک‌وایر ایجاد کرده است که در آن می‌توانید تمام اخبار مربوط به تکنولوژی را دنبال کنید.
اندروید پلیس: با ساعت‌های هوشمند اندرویدی از هم‌اکنون می‌توانید سفارش‌های خود را در آمازون تنها با یک کلیک ثبت کنید. شما حتی می‌توانید کالای مورد نظر را در لیست علایق خود اضافه کنید، تا در آینده آن را خریداری کنید. این اپ از اندروید 5 نیز پشتیبانی می‌کند و با اندروید 3/4 نیز سازگار است.
دبلیواس‌جی: سامسونگ در چهارماهه اخیر عملکرد خوبی نداشته و میزان سود آن به نصف کاهش پیدا کرده است. سامسونگ از آنجا که بیشتر قطعات تلفن همراه خود را تولید می‌کند قصد دارد، قطعات مشترک بین تلفن‌های همراه با قیمت‌های متوسط و ارزان را افزایش دهد تا سود بیشتری را کسب کند. سامسونگ قصد دارد تعداد مدل‌های تلفن‌های همراه خود را 25 تا 30 درصد کاهش دهد.
موزیلا: یاهو و موزیلا قرارداد پنج‌ساله‌ای را امضا کردند که طبق آن، یاهو موتور جست‌وجوی پیش‌فرض موزیلا در آمریکا خواهد شد. موزیلا برای ارائه تجربه محلی بهتر این رویه را در پیش گرفته است. موتورهای جست‌وجوی پیش‌فرض موزیلا در روسیه یاندکس و در چین بایدو است. هر منطقه‌ای موتور جست‌وجوی خاص خود را در موزیلا خواهد داشت.
آی‌بی‌ام: اپ ای‌میل جدید آی‌بی‌ام عادات کاری کاربران را یاد گرفته و طبق این عادات ای‌میل‌ها و کارها را بر اساس اهمیت لیست می‌کند. به طور مثال اگر شما به ای‌میل‌های کاری خود اهمیت زیادی نشان دهید، ورس (اپ ای‌میل جدید آی‌بی‌ام) این موضوع را یاد می‌گیرد و ای‌میل همکاران شما را به‌صورت اتوماتیک به بالای لیست انتقال می‌دهد.
فایننشال‌تایمز:‌ پارلمان اروپا قصد دارد از گوگل بخواهد تا خدمات موتور جست‌وجو را از کسب و کار خود سوا کند. اگر همه چیز خوب پیش برود، در هفته جاری در پارلمان اروپا رای‌گیری جهت تصویب این طرح انجام خواهد شد.
وایبر: وایبر، چت عمومی را به امکانات خود اضافه کرد. به وسیله این سرویس، کاربران می‌توانند موضوع یا شخص دلخواه خود (افراد مشهور در دنیا) را دنبال کنند.
مک‌رومرز: بر اساس گزارش فایننشال‌تایمز، اپل قصد دارد اپ بیتس موزیک را به‌طور پیش‌فرض در آی‌پدها و آی‌فون‌های خود نصب کند. برای استفاده از خدمات این اپ، کاربران باید در آن عضویت داشته باشند.
بیزینس وایر: اپل کیت ساعت خود را منتشر کرد. برنامه‌نویسان به وسیله ابزارهای موجود در این کیت می‌توانند شروع به طراحی و نوشتن اپ برای ساعت‌های هوشمند اپل کنند. به علاوه با انتشار این کیت اطلاعات بیشتری از ساعت‌های هوشمند اپل به دست آمده است. بر این اساس، ساعت هوشمند 38 میلیمتری اپل دارای 272 در 340 پیکسل و مدل بزرگ‌تر 38 میلی‌متری آن دارای 312 در 390 پیکسل است.
د ورج: ورژن جدید اندروید واتس‌اپ دارای کدگذاری انتها به انتهاست. این ویژگی جدید باعث می‌شود پیام‌ها در هنگام ارسال کدگذاری شوند و تنها گیرنده بتواند آن را دریافت و کد را باز کند. لازم به ذکر است که برنامه‌های چت دیگری از سوی گوگل و فیس‌بوک دارای این ویژگی هستند اما چیزی که واتس‌اپ را از بقیه برنامه جدا می‌کند این است که حتی خود شرکت واتس‌اپ نیز نمی‌تواند کد این پیام‌ها را باز کند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها