شناسه خبر : 5879 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

سهو لسان‌های وزیر کشور
index:1|width:70|height:20|align:right نوشت: این روزها عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیرکشور در زمینه عذرخواهی یدطولایی پیدا کرده است. پس از عذرخواهی درباره ادعای ورود پول‌های کثیف مواد مخدر به سیاست، ماجرای اعلام ورود ماشین‌های لوکس به وسیله کمیته امداد طرح شد. باتوجه به اعدادی- از قبیل ورود 27 هزار خودرو لوکس- که او بر زبان جاری کرد، طبیعی به نظر می‌رسید وزیر مجبور به عذرخواهی شود، اتفاقی که در نیمه اردیبهشت رخ داد... وزیر در اظهارات چند ماه اخیر سهو لسان زیادی داشته ‌است. به هر صورت چه فشارها باعث عقب‌نشینی رحمانی شده است و چه سهو لسان، وزیر کشور باید به این نکته کلیدی رسیده‌ باشد که در وهله نخست دقیق سخن بگوید ودر وهله دوم خارج از محدوده اختیاراتش چیزی نگوید.

بعید است ضربات احمدی‌نژاد به کشور به‌زودی جبران شود
index:2|width:70|height:20|align:rightنوشت: جواد منصوری، اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «...معتقد هستم بازرگان خائن نبود، اما یک عده در اطرافش بودند که خائن بودند؛ مانند امیر انتظام و خیلی‌های دیگر... اکبرهاشمی می‌خواست همه را داشته باشد. او می‌خواست روحانیون را داشته باشد، مجاهدین خلق را داشته باشد و واقعاً روحیه هاشمی این‌گونه بود. البته ایشان به صورت پررنگ‌تر و برجسته‌تر با نیروهای خط امام کار می‌کرد ... احمدی‌نژاد سعی کرد خود را به‌عنوان رجایی دیگر به مردم القا کند. هم بنی‌صدر بودن ایشان و هم رجایی ‌بودنش حرف بی‌ربطی است. ... احمدی‌نژاد از نظر فکری هم انسجام ندارد‌... نمی‌دانم. ضرباتی که او به کشور زده است بعید می‌دانم به این زودی‌ها جبران شود.»

جلسه هاشمی و فرزندان
index:3|width:70|height:20|align:right نوشت: فاطمه هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان راجع به پخش تصویر پدرتان بعد از مدت‌ها از صدا و سیما چیست؟ به ذکر خاطره‌ای پرداخت و گفت: ...اصلاً پدرم نیازی به تلویزیون ندارد. ایشان مسوولیتی دارد که آن را انجام می‌دهد. دختر اکبر هاشمی‌رفسنجانی ادامه داد: چند سال قبل پدرم روزی همه ما را جمع کرد و گفت من دو راه دارم که یکی را انتخاب کرده‌ام. اگر من موافق برخی نظرات باشم شما زندگی راحتی خواهید داشت و مشکلی نخواهید داشت اما اگر راه درست را انتخاب کنم و پای مرام و اعتقاداتم بایستم شما و فرزندان‌تان دچار ضربه می‌شوید، اما نه الان چند سال بعد. ما هم گفتیم که تصمیم درست را بگیرند. پس حالا مشکلی با تنگ‌نظری‌ها نداریم.

هلال شیعی سناریو شکست‌خورده صهیونیست‌ها
index:4|width:60|height:20|align:right نوشت: «رمضان‌شریف» در واکنش به انتساب خبر تشکیل هلال شیعی به اظهارات اخیر فرمانده کل سپاه تاکید کرد: «طرح تشکیل هلال شیعی، سناریوی تبلیغاتی شکست‌خورده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.» در پی سخنان «محمدعلی جعفری» در اجلاسیه نهایی کنگره بزرگداشت سه هزار شهید سمنان و انتساب جمله «هلال شیعی در حال شکل‌گیری است» به ایشان، مسوول روابط ‌عمومی کل سپاه گفت: «انتساب این جمله، به سخنان فرمانده کل سپاه یک برداشت ناقص و تحریف همراه با شیطنت از تحلیل ایشان از وضعیت و تحولات منطقه و اهداف و نقشه‌های آمریکا و قدرت‌های استکباری علیه انقلاب اسلامی و امت اسلامی بوده است... نظام سلطه و استکبار در حال اختلاف‌افکنی بین امت اسلامی هستند».

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها