شناسه خبر : 5073 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه - ۱

شورای نگهبان برای ردصلاحیت مشایی هیچ سندی ندارد و اگر مشایی کاندیدا شود رای بالای ۳۰‌ میلیون خواهد آورد.

index:1|width:|height:40|align:right مخالفت‌های مشایی با احمدی‌نژاد
نوشت: عبدالرضا داوری مشاور وزیر کشور اعلام کرد: «... شورای نگهبان برای ردصلاحیت مشایی هیچ سندی ندارد و اگر مشایی کاندیدا شود رای بالای ۳۰‌ میلیون خواهد آورد. خط مشی آقای مشایی‌‌ همان چیزی است که احمدی‌نژاد می‌گوید. دولت یا در انتخابات حضور پیدا نمی‌کند یا با آقای مشایی می‌آید. گزینه‌های دیگر همه غیرواقعی است. وی عنوان کرده آقای مشایی از کسانی بود که مخالف بود احمدی‌نژاد در ماجرای وزیر اطلاعات خانه‌نشینی کند اما همه گفتند خط مشایی بود. همچنین بنده آن صبحی که آقای احمدی‌نژاد به مجلس برای استیضاح وزیر کار رفت خودم در جلسه بودم که آقای مشایی مخالف بود که فیلم پخش شود.»

index:2|width:|height:40|align:right همه چیز با «حسادت» آغاز شد
در سرمقاله خود به قلم محمدجعفر بهداد نوشت: «... فعالیت‌های گسترده تخریبی علیه دکتر احمدی‌نژاد در طول هفت سال گذشته، ریشه در حسادت عده‌ای از خواص داشته که نمی‌توانستند عقب‌ماندگی خود را نسبت به سرعت عمل و کیفیت اقدامات رئیس‌جمهور تحمل کنند. اینان بعد از مدت کوتاهی دریافتند که به علت حجم و کیفیت فعالیت‌های دکتــر احمـــدی‌نژاد، کارنامه عملکردی‌شان زیر سوال رفته و مردم نیز فهمیدند که قبل از دولت نهم، کم‌کاری‌های زیادی صورت گرفته است. بنابراین تمام توان خود را در سه حوزه سیاست، اقتصاد و رسانه به کار گرفتند تا حرکت احمدی‌نژاد را متوقف یا کند کنند... در کنار حسادت، عامل دیگری که برخی از دانه‌درشت‌ها را به مقابله سازماندهی‌شده با رئیس‌جمهور وا‌داشت، «منفعت‌طلبان مالی و اقتصادی» بودند.»


index:3|width:|height:40|align:right احمدی‌نژاد از خط ولایت بیرون نرفته‌ است
نوشت: مهدی طائب طرح مساله هولوکاست را از نقاط قوت احمدی‌نژاد دانست و با اشاره به رابطه او با مشایی تاکید کرد: مشایی هر چه نیروی خوب بود از احمدی‌نژاد گرفت... احمدی‌نژاد ولایت را قبول دارد اما اصل ولایت برای امام زمان است و می‌گویند در زمان غیبت صغری ولایت با کسانی بود که فقیه نبودند و همچنین معادل غیبت صغری، ظهور صغری و در دوران غیبت کبری ظهور کبری قرار داده‌اند که مانند زمان غیبت صغری که امام زمان برای یک نفر ظهور داشت، هم‌اکنون هم در دوران ظهور کوچک یک نایب خاص ولایت دارد و او مشایی است... احمدی‌نژاد، مقام معظم رهبری را فقیه می‌داند اما می‌گوید مشایی قله است، زلال است، اوامر امام زمان را مستقیم‌تر می‌آورد... احمدی‌نژاد از خط نرفته است اما «ولی‌اش» یک ‌خرده تغییر کرده است...

index:4|width:|height:40|align:right توضیح حدادعادل درباره ارتباط با فرح
نوشت: غلامعلی حداد‌عادل، نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری، در نشست پرسش ‌و ‌پاسخ در دانشگاه شریف در پاسخ به پرسشی درباره ارتباطش با فرح گفت: «این موضوع تهمتی است که سروش به من می‌زند. بنده قبل از انقلاب با فرح و دفترش ارتباطی نداشتم. اینها را می‌گویند تا به مقاصد سیاسی‌شان برسند...» نماینده مردم تهران اضافه کرد: «مگر می‌شود چنین سابقه‌ای داشته باشم و در بحبوحه انقلاب به عضویت شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی در‌آیم.» وی گفت: «با وجود این، سروش در سایتی ادعا کرده است که حداد‌عادل جزو انجمن شاهنشاهی فلسفه بوده است. سایتی که در ایران فیلتر است و تنها آب به آسیاب دشمن می‌ریزد، این مطالب را منتشر کرده است. بنده حتی یک روز هم در این انجمن عضو نبوده‌ام.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها