شناسه خبر : 4877 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

دفاع از احمد جنتی
نوشت: سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه احمد جنتی چهره‌ای شناخته‌شده برای انقلاب است، به سوابق دبیر شورای نگهبان اشاره و تاکید کرد: از سال 42 تا امروز این بزرگ ثابت قدم در مسیر انقلاب بودند، قبل از انقلاب ایشان زندان و تبعید را به جان خریدند و پس از انقلاب در هر جایگاهی که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دستور می‌داد حاضر می‌شدند...آیت‌الله جنتی به وظیفه خود عمل می‌کند و نقدهای تند، بعضاً فحاشی‌ها، هتاکی‌ها و طنزهای تخریب‌کننده ذره‌ای و به هیچ صورت در ایشان اثر ندارد؛ در یک کلمه همان روحیه که امروز ما در یک بسیجی جوان 20ساله می‌بینیم عین این روحیه را در این عالم برجسته مشاهده می‌کنیم.

برجام عصای موسی نیست
در یادداشتی به قلم صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران نوشت: «حملاتی که بعد از اجرای برجام به دولت آقای روحانی وارد خواهند کرد مسائل اقتصادی است که در ساده‌ترین شکل آن دولت را به باد انتقاد خواهند گرفت که آقای روحانی! برجام اجرا و تحریم‌ها هم برچیده شد پس چرا اقتصاد تکانی نخورده است؟ چرا همچنان هفت میلیون بیکار هستند و چرا کشور همچنان در حالت رکود قرار دارد؟ در پاسخ به این انتقادات باید گفت مگر برجام عصای موسی است که برای اقتصاد ایران معجزه کند؟ در یک تصویر کلی می‌توانیم بگوییم که تحریم‌ها یک سنگی بودند که برپای اقتصاد ایران بسته شده بودند و امید هیچ‌گونه حرکتی در اقتصاد ایران وجود نداشت. برداشته شدن این سنگ به معنای این نیست که حالا ایران می‌تواند در مسابقه دو اقتصاد مدال طلا بگیرد.

انقلاب ما به امام زمان تحویل می‌شود
به نقل از محی‌الدین حائری‌شیرازی، نوشت: برای ما روشن است که قطعاً این انقلاب به امام زمان (عج) تحویل داده خواهد شد و آرزوی ما این است که این رهبری، انقلاب را به دست امام زمان علیه‌السلام بدهند...در فضای امروز هر کسی وظیفه دارد به عرصه بیاید و وظیفه خودش را انجام دهد. هر چه اتفاق بیفتد، نتیجه‌اش این نیست که آمریکا به جایی برسد و هیچ ‌وقت چنین خیالی نکنید؛ آمریکا هیچ چیز به دست نخواهد آورد. این نامزد خبرگان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: «احساس می‌کنم با آمدنم می‌توانم در حوزه علوم انسانی و بانکداری اسلامی بدون ربا بهتر انجام وظیفه نمایم و لذا به فضل الهی وارد عرصه شدم.»

سلطنت‌طلب‌ها قتل‌های زنجیره‌ای راه انداختند
به نقل از محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج در همایش بزرگداشت شهدای خبرنگار و روز بسیج رسانه نوشت: «...برای خشن جلوه دادن ملت ایران مزدوران سرویس‌های جاسوسی آمریکایی فعال می‌شوند و عناصری که سلطنت‌طلب هستند وارد دستگاه‌های نظام می‌شوند و قتل‌های زنجیره‌ای را راه می‌اندازند و بدون دادگاه و قاضی برخی را می‌کشند و روز دیگری به‌صورت برخی خانم‌ها اسید می‌پاشند که چهره حزب‌اللهی‌ها را بد جلوه دهند. روز دیگر با دست‌های پشت پرده، برنامه‌ریزی می‌کنند و به سفارت عربستان می‌ریزند تا چهره بچه‌های ما را خراب کنند وگرنه صد نفر نصف شب از کجا آمدند و حمله کردند. ماموریت این رسانه‌ها و مزدوران‌شان این است که سطح مبارزه ملت ایران با آمریکا را به مبارزه عجم و عرب و عربستان تنزل دهند.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها