شناسه خبر : 19621 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: متاسفانه گویا اطلاع‌رسانی خوب انجام نمی‌شود چرا که کسانی که بدهکار کشور و ملت هستند، امروز طلبکار شده‌اند و گویا زمانی که دولت را تحویل داده‌اند دوران مشعشع با شاخص‌های اقتصادی بسیار عالی بوده و اکنون این شاخص‌ها منفی شده است که طلبکار صحبت می‌کنند.
خبرآنلاین: محمود صادقی گفت: تخلفات گسترده‌ای به خصوص در نهادهایی که مدعی مبارزه با حقوق‌های نجومی هستند،‌ وجود دارد. به میزان 10 برابر تخلفات حقوق نجومی در خود قوه قضائیه پرداخت‌های مازاد رخ داده است.
ایلنا: محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و محمدعلی نجفی برای فعالیت در ستاد انتخاباتی حسن روحانی از سمت خود استعفا دادند که این استعفا پذیرفته شد.
ایلنا: سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از پرونده مفتوحه «حمید بقایی» در این کمیسیون درباره تخلفات صورت‌گرفته در زمان مسوولیت وی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.
ایرنا: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از مخالفت این کمیسیون با سه طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت خبر داد و گفت این سه طرح در صورت اصرار متقاضیان در صحن علنی مجلس به رای نمایندگان گذاشته خواهد شد.
ایسنا: وزیر ارتباطات گفت: اظهارات احمدی‌نژاد تنها فرار روبه‌جلو است و می‌خواهد بگوید من هم هستم و فراموش نشده‌ام!
تسنیم: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملی از او خواست که از مطرح‌شدن نام و تصویرش به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در شبکه‌های صداوسیما خودداری شود.
مهر: وزیر امور خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با سامح شکری همتای مصری خود حوادث تروریستی اخیر در آن کشور را محکوم کرد.
ایلنا: «جان مک‌کین» سناتور جمهوریخواه آمریکایی در واکنش به اعتراض برخی نمایندگان این کشور به توافق بوئینگ با شرکت هواپیمایی آسمان گفت: این توافق کاملاً قانونی بوده است. آنها پول دارند و این هم سلاح نیست و نیازی به هیچ دخالتی از سوی کنگره وجود ندارد.
ایلنا: کانال تلگرامی حمید بقایی از قول وی نوشت: مردم کارت سوخت خودرو خود را دور نیندازند، در دولت بعدی به کار خواهد آمد؛ ضمناً بنزین سفر هم در دولت آینده برقرار خواهد بود.
ایسنا: معاون اول قوه قضائیه گفت: اتهام مدیران دستگیر شده برخی کانال‌های تلگرامی مطالب ضدامنیتی و انتشار مطالب مستهجن و خلاف عفت عمومی است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها