شناسه خبر : 1840 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور: شورای نگهبان مخالفتی با برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت ندارد. / دستور پیگیری ماجرای پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران را داده‌ام.
فارس: بر اساس بخشنامه شرکت نفت، سقف حقوق پرداختی به کارکنان در شمال 19 میلیون تومان و در جنوب- با احتساب 30 درصد کار در شرایط سخت- 24 میلیون و 700 هزار تومان است.
میزان: صادق آملی‌لاریجانی، رئیس قوه قضائیه در جلسه مسوولان عالی قضایی به موضوع حقوق‌های غیرمتعارف اشاره کرد و با تاکید بر لزوم هماهنگی قوای سه‌گانه در رسیدگی به این موضوع افزود: در قوه قضائیه با چنین مساله‌ای برخورد نکرده‌ایم. تاکنون در خصوص حقوق‌های نامتعارف در قوه قضائیه چنین ارقامی نداشته‌ایم و گزارشی دریافت نشده است.
انتخاب: محمد هاشمی، رئیس دفتر اکبر هاشمی‌رفسنجانی درباره میزان حقوق او گفت: برای اعلام رقم دقیق آن باید لیست‌های حقوق مجمع را نگاه کنم، اما آنچه به خاطر دارم حقوق ایشان هفت میلیون تومان است که این رقم مربوط به آخرین دریافتی ایشان بود که بنده دیده‌ام. فکر می‌کنم اگر تغییری هم از آن زمان صورت گرفته باشد، قطعاً مجموع دریافتی آقای هاشمی زیر 10 میلیون تومان است.
ایسنا: حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در جمع مردم کرمانشاه: پول مردم را از حلقوم دزدان بیرون می‌کشیم.
انتخاب: انتخابات اعضای هیات‌رئیسه شورای نگهبان برگزار شد. /در انتخابات اعضای هیات رئیسه احمد جنتی بار دیگر با اکثریت آرا به عنوان دبیر شورای نگهبان انتخاب شد.
ایرنا: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در افتتاحیه طرح پتروشیمی شیراز: بخشی از تحریم‌ها علیه ملت ایران برچیده شده و بخش دیگر نیز باید لغو شود، در دولت پیشین فردی به مبلغ احداث چهار پتروشیمی شیراز دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از کشور بُرد.
ایلنا: بهرام پارسایی، عضو کمیسیون اصل 90: مقام معظم رهبری اجازه داده‌اند که کمیسیون اصل 90 حتی نهادهای زیرمجموعه رهبری و حتی دفتر ایشان را مورد نظارت قرار دهد.
انتخاب: علی لاریجانی، رئیس مجلس: در رابطه با توافق هسته‌ای، راهی جز مقابله برای ایران باقی نمانده. / سازمان انرژی اتمی طرح راه‌اندازی کارخانه هسته‌ای برای غنی‌سازی در درجات مورد نظر را آماده کند.
فارس: حسین امیر عبداللهیان معاون سابق عربی-آفریقای وزیر امور خارجه قرار است طی مذاکراتی که با هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی داشته است مدیرکل امور بین‌الملل مجلس و جایگزین حسین شیخ‌الاسلام شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید