شناسه خبر : 18323 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

نمی‌خواهیم اصلاحات یک حزب واحد شود
به نقل از عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات نوشت: د‌ولت باید‌ کاستی‌ها و نقد‌ها را بپذیرد‌ و شفاف به مرد‌م گزارش د‌هد‌ که چه کارهایی انجام د‌اد‌ه است. اصلاح‌طلبان باید‌ بد‌ون شرط از آقای روحانی حمایت کنند‌. لیکن انتقاد‌ات‌مان به د‌ولت را فراموش نکنیم و به مرد‌م بگوییم که د‌ر شرایطی هستیم که با وجود‌ انتقاد‌اتی که به د‌ولت د‌اریم آقای حسن روحانی را بهترین گزینه می‌د‌انیم. برای اینکه کشور را از ورطه‌ای که د‌ر هشت سال قبل از د‌ولت روحانی افتاد‌ه د‌ر بیاوریم. نقد‌ د‌اریم اما فعلاً باید‌ سنگی را که ته چاه افتاد‌ه است با همکاری هم د‌ر‌بیاوریم. بنابراین راهی جز این ند‌اریم که از آقای روحانی پشتیبانی کنیم. امید‌ است که د‌ر انتخابات شوراها با توجه به ترکیب هیات نظارت مجلس نتایج خوبی به دست آید. چرا پاسخ گستاخی اتحادیه اروپا را نمی‌دهید؟
نوشت:‌ «چالش اصلی» و «پیچیدگی» روابط با اتحادیه اروپا برمی‌گردد به مواضع مداخله‌جویانه اتحادیه اروپا و تحقیر دولت و ملت ایران و احیای نوع پیشرفته‌ای از کاپیتولاسیون! چرا وزارت خارجه در این مورد روشنگری نمی‌کند و با دیپلماسی عمومی، مردم را در جریان امور قرار نمی‌دهد؟ در سند راهبردی اتحادیه اروپا در پسابرجام، جمهوری اسلامی تهدید شده است که اگر به تعهدات خود در برجام عمل نکند، تحریم‌ها به سرعت بازمی‌گردد. آنها هنوز تحریم‌ها را برنداشته‌اند. حساب بانکی سفارت ایران در لندن هنوز مسدود است و دو پوند پول نمی‌توانند در لندن جابه‌جا کنند. آن وقت اتحادیه اروپا سخن از برجام و اجرای یک‌سویه تعهدات دارد، این واقعاً شرم‌آور است. روایت خاتمی از ارتباطات فراکسیون امید
نوشت: سید‌محمدرضا خاتمی، نایب رئیس مجلس ششم گفت: اعضای فراکسیون امید با تجربیاتی که کسب کردند، ارتباطاتشان با شورای عالی سیاستگذاری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بهتر هم می‌شود. او درباره میزان بهره‌گیری فراکسیون امید از عقبه تشکیلاتی جریان اصلاحات در تصمیم‌گیری‌های درون‌پارلمانی گفت: فراکسیون امید روز به روز منسجم‌تر و بابرنامه‌تر می‌شود و ارتباطش با عقبه تشکیلاتی جریان اصلاحات بیشتر و بهتر می‌شود. ان‌شاءالله با تجربیاتی که کسب کردند، ارتباطات فراکسیون امید با شورای عالی سیاستگذاری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نزدیک‌تر می‌شود.
درباره گزینه اصلی ترامپ برای وزارت خارجه
نوشت: رسانه‌های غربی از رودی جولیانی به‌عنوان گزینه‌ احتمالی دونالد ترامپ برای وزارت خارجه آمریکا خبر دادند. «کریستین ساینس مانیتور» در مورد رودی جولیانی و ارتباطش با گروهک منافقین در سال 2011 تاکید کرده ‌است: بعد از تصمیم هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر عدم خروج نام مجاهدین خلق (منافقین) از لیست گروه‌های تروریستی، ده‌ها هزار دلار برای حمایت از این گروه به تعدادی از مقامات عالی‌رتبه سابق آمریکا پرداخت شد. این مقامات سابق در نشست پاریس حاضر شدند که حمایتشان را از مجاهدین خلق (منافقین) نشان دهند. رودی جولیانی در این نشست اعلام کرد چطور است که بهار عربی را در تابستان فارسی دنبال کنیم؟ ما به تغییر نظام در ایران نیاز داریم.









دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها