شناسه خبر : 17218 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

هدیه 150 میلیون دلاری احمدی‌نژاد
نوشت: حسین مرعشی بیان کرد: در زمان آقای خاتمی سدی در دولت تاجیکستان توسط مهندسان ایرانی ساخته شد و دولت تاجیکستان که دولت ثروتمندی هم است ۱۵۰ میلیون دلار از ایران وام گرفته بود، رئیس‌جمهور دولت دهم آقای احمدی‌نژاد که برای افتتاح این سد به تاجیکستان رفتند در نطقشان گفتند که این هدیه‌ای از جانب ملت ایران به شماست، از آن روز دیگر تاجیک‌ها قسط وام‌های خود را پرداخت نمی‌کنند و می‌گویند رئیس‌جمهور شما به‌عنوان هدیه این را به ما داده است. چنین افرادی مظهر دفاع از حقوق مردم و عدالت شدند و آقای هاشمی مظهر ریخت‌وپاش شدند.
دریافت ودیعه حضور در انتخابات
نوشت: بر اساس طرحی که در دولت در حال بررسی است، کاندیداها در دوره‌های مختلف برای ثبت‌نام در انتخابات باید مبلغی را بپردازند. این طرح که در حال بررسی توسط تعدادی از کارشناسان نهاد ریاست جمهوری و مسوولان هیات دولت است، برای تعدیل و منطقی کردن هجوم افراد برای ثبت‌نام و اعلام کاندیداتوری در انتخابات‌هایی همچون مجلس است که باعث تاخیر و زحمات فراوان در رسیدگی به صلاحیت‌ها می‌شود. بر این اساس کاندیداها ملزم به ارائه مبلغی به عنوان «ودیعه ثبت‌نام» می‌شوند و اگر بتوانند حدنصاب لازم آرا را به دست آورند، این ودیعه برگشت داده خواهد شد و در صورت رای نیاوردن کاندیداها، «ودیعه ثبت‌نام» آنها به خزانه واریز می‌شود.
وقتی همه جاسوس و فتنه‌گرند
نوشت: مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس گفت: فردی به میدان آمده و با رای مردم رئیس‌جمهور این مملکت شده و هنوز یک دوره از فعالیتش نگذشته، می‌خواهند ردصلاحیتش کنند. این سوال به ذهن خطور می‌کند که در این مملکت چه کار کرده‌ایم که هر کسی که به میدان می‌آید و یک دوره رئیس‌جمهور یا رئیس مجلس می‌شود، بلافاصله به ضد نظام و جمهوری تبدیل می‌شود. چه اتفاقی در این نظام افتاده که هرکسی به میدان می‌آید، خائن، جاسوس و فتنه‌گر معرفی می‌کنند. یک جای کارمان مشکل دارد و مشکل از این افراد نیست. باید ببینیم کجای کارمان ایراد دارد یعنی همه این افراد خائن و جاسوس و فتنه‌گر بودند؟
صف دیدار با مصباح در آستانه انتخابات
شرق نوشت: حجت‌الاسلام حسین جلالی، مسوول دفتر آیت‌الله مصباح گفت در سه هفته گذشته آقایان محسن رضایی، حداد عادل و ذوالقدر و حجت‌الاسلام رحیمیان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با آیت‌الله مصباح دیدار کردند. هفته گذشته نیز آقایان بذرپاش، میرسلیم و بادامچیان با آیت‌الله مصباح دیدار کردند. همچنین قرار است در روزهای آینده علیرضا زاکانی، دبیر کل سابق جمعیت رهپویان و محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه با رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی دیدار کنند. مصباح‌یزدی پدر معنوی جبهه پایداری است که با طرح ایده «انتخاب اصلح» در انتخابات ۹۲ و پیش از آن در مسیر ائتلاف و اتحاد اصولگرایان، برای رسیدن به نامزد واحد، مانع ایجاد کرد.




دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها