شناسه خبر : 15829 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

ایرنا: مقام معظم رهبری: بعضی کار فرهنگی در دانشگاه را با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته‌اند. /همه دنیا می‌گویند ایران کشور مقتدری است، آن وقت برخی در دانشگاه یا روزنامه می‌گویند ما چیزی نیستیم و منزوی هستیم. /در قضیه فروش سوخت 20 درصد غربی‌ها شروط خفت‌باری گذاشتند، البته به نفع ما.

ایرنا: محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت: صادقانه بگویم شاید در هیچ یک از مقاطع گذشته به این حد هماهنگی و همدلی بین مسوولان قوا وجود نداشت. /از طرف دولت از رئیس دستگاه قضا به خاطر همکاری‌ها با دولت تشکر می‌کنم.

انتخاب: کاخ سفید: تاثیر واقعی تاخیر در برچیدن سانتریفیوژها فقط تاخیر در لغو تحریم‌ها خواهد بود.

میزان: محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص شایعاتی در مورد شهید شدنش در درگیری‌های سوریه گفت: مردم، سایت‌ها و رسانه‌های مزدوری که این شایعه را پخش کردند، می‌شناسند و ماهیت پلید آنها را باور ندارند و باید این را بگویم که ما تا وقتی آمریکا را دفن نکنیم، از این دنیا نخواهیم رفت.

انتخاب: محمدتقی مصباح‌یزدی، عضو خبرگان رهبری: برخی دموکراسی را همچون وحی منزل و مقدس‌تر از همه مقدسات می‌دانند.

ایرنا: حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: رسانه‌ای که هزینه آن از بیت‌المال تامین می‌شود، نباید مجدد از دولت، یارانه دریافت کند.‌ / به دنبال از بین بردن رانت‌های اطلاعاتی هستیم.

خبرآنلاین: علی لاریجانی، رئیس مجلس: هرکسی که نظر مخالف داشت منحرف نیست.‌ / این غلط است که افراد را به خاطر اختلاف‌نظر خائن بنامیم.‌ / تحمل کم، ضد مردم‌سالاری است.‌ / حرف زدن‌ها علیه یکدیگر باعث دشمنی می‌شود.

تابناک: روزنامه الدیار چاپ لبنان با اشاره به مشخص نشدن وضع غضنفر رکن‌آبادی سفیر پیشین ایران در لبنان که در حادثه منا مفقود شد، نوشت ایران اصرار دارد که رکن‌آبادی زنده است و هیچ‌کدام از آزمایش‌های دی‌ان‌ای، وجود جسد او را بین کشته‌شدگان نشان نداده است. با این حال عربستان زنده ‌بودن رکن‌آبادی را رد و اعلام کرده است وی جزو اولین گروه از اجسادی بوده که دفن شده‌اند. در همین حال شاهدان تاکید کردند رکن‌آبادی را دیده‌اند که به سختی بین اجساد کشته‌شدگان راه می‌رفته است.

ایرنا: وزارت کشور عربستان یکشنبه هفته پیش اعلام کرد حکم اعدام تعزیری را برای سه ایرانی که رژیم سعودی آنان را به قاچاق مواد مخدر متهم کرده، اجرا کرده است.

تابناک: محمدرضا خباز با حضور در تالار گفت‌وگوی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به پرسش «نظارت بر عملکرد قوانین از سوی دولت توسط مجلس گذشته وجود داشت»، گفت: در تاریخ دو بار مجلس به توپ بسته شده است، یکی در زمان آقا محمدخان قاجار و دیگر در دوران آقای احمدی‌نژاد. آقا محمدخان از بیرون مجلس را به توپ بست و احمدی‌نژاد از درون.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها