شناسه خبر : 11071 لینک کوتاه

بریده جراید - ۱

در گزارشی با عنوان «ضعف‌ها و قوت‌های احمدی‌نژاد» نوشت: «نقاط ضعف احمدی‌نژاد نیز از این قرار است

index:1|width:|height:40|align:right ضعف‌های احمدی‌نژاد از نگاه رسالت
در گزارشی با عنوان «ضعف‌ها و قوت‌های احمدی‌نژاد» نوشت: «نقاط ضعف احمدی‌نژاد نیز از این قرار است: ...‌پر‌رنگ کردن ادبیات دینی و امام زمانی (عج) بدون برخورداری از مابه ازای واقعی... استثنا قائل شدن در مبارزه با فساد و ایجاد خط قرمز در مورد برخی اطرافیان خود که متهم به فساد شدند... غفلت از معیارهای اسلامی (عقلانیت - ارزش‌ها) در عزل و نصب برخی مدیران... ابتلا به غرور و خودمحوری و رو برگرداندن از انتقادات ناصحانه دوستان... دامن زدن به مطالبات بدون توجه به مقدورات کشور، حاشیه‌سازی‌های پرهزینه و کم‌فایده... عدم توجه به سند چشم‌انداز و اجرای اصل ۴۴... ضعف در قانونگرایی... زیر پا گذاشتن اخلاق برای از دور خارج کردن رقبا... نفی گذشته و خدمات انجام‌شده در دوره‌های قبل.»


نان و آب مردم از زحمات دولت است
نوشت: غلامعلی حداد‌عادل با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و همچنین یادآوری اینکه آشکارا از احمدی‌نژاد حمایت کرده است، ‌گفت: باید به خاطر داشته باشیم که این دولت زیر فشار اقتصادی است که چرخ کشور را می‌چرخاند. دولت نمی‌تواند همه مشکلات خود را برای عموم مردم توضیح دهد. هر کجا که یک تیم اقتصادی از ایران می‌رود تا گره‌های تجارت خارجی را باز کند، یک هفته بعد، یک تیم آمریکایی به آنجا می‌رود و گره‌ها را محکم‌تر می‌کند. با این وجود در این شرایط نان و آب مردم می‌رسد و این از زحمات دولت است... متاسفانه دولت به‌گونه‌ای رفتار کرده است که اعتماد جامعه به عقلانی بودن تصمیم‌های دولت از بین رفته است. به طور نمونه تغییر وزرا در ماه‌های پایانی عمر دولت چه معنی دارد.

پوتین: من معنای ولی فقیه را فهمیدم
نوشت: سردار محمدعلی آسودی معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: «پوتین، رئیس‌جمهور روسیه وقتی به ایران آمد، بعد از دیدار با رهبری گفت من در این جلسه معنای ولی فقیه را فهمیدم... وی بلافاصله پس از سفر به اروپا، خطاب به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها این جمله مهم را گفت که من در ایران، رهبر حکیم فرزانه‌ای را دیدم و به شما اطمینان می‌دهم که تا این رهبر حکیم و فرزانه در راس این حکومت است، هیچ کاری نمی‌توانید بکنید...» وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: «...‌پاسداران در کنار خود، ده‌ها و صد‌ها شهید، جانباز و ایثارگر را دیده‌اند و خون دل خوردن امام و فتنه‌های گوناگون از فتنه منافقین گرفته تا فتنه ۸۸ را تجربه کرده‌اند؛ بنابراین برای دفاع از انقلاب تا پای جان خواهند ایستاد.»


با سحر به جنگ احمدی‌نژاد آمدند
نوشت: مهدی طائب در اهواز اعلام کرد: «ما در حال سپری کردن یک تجربه از یهود هستیم که سابقه نداشته است... قوی‌ترین سحر در دستان یهودی‌هاست و یهودی‌ها از ابزار سحر استفاده می‌کنند، تمام حرکت‌هایی که علیه ما انجام شده است مبدأش صهیونیست‌ها هستند و آمریکا ابزار دست آنهاست... اینها تا به حال به شکل همه‌جانبه و فراگیر علیه ما از سحر استفاده نکردند و این آخرین ابزاری بود که استفاده کردند. در دوره آقای احمدی‌نژاد این ابزار را رو کردند به خط زدند ولی شکست خوردند. این توانمندی که یهود آورده بود جمهوری اسلامی آن را از بین برد. اینها دنبال این بودند که از چهار، پنج سال پیش احمدی‌نژاد را زمین بزنند... احمدی‌نژاد اگر به مشایی نخورده بود، می‌توانست در زمان خودش تهدید قطع نفت را به فرصت تبدیل کند.»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها