شناسه خبر : 10092 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

به خودم اجازه نمی‌دهم به کاندیداتوری فکر کنم
نوشت: عزت‌الله ضرغامی، مدیر اسبق سازمان صداوسیما اعلام کرد: «شایعات مرتبط با کاندیداتوری‌ام در انتخابات، در حالی مطرح می‌شود که بنده هیچ اقدامی نکرده‌ام و حتی به خودم اجازه نداده‌ام به این موضوع فکر کنم...برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ ندارم و مهم‌ترین وظیفه‌ای که در این مقطع احساس می‌کنم، تقویت جریان و نیروهای انقلابی است. یکی از تفریحات من این است که شب‌ها، شایعات مربوط به خودم را می‌خوانم و کارهای نکرده خود را محاسبه می‌کنم؛ می‌گویند ستادهای انتخاباتی من در سراسر کشور تشکیل شده و دفتر مرکزی ستاد انتخاباتی من نیز در خیابان جمهوری است. می‌گویند با یک مقام عالی‌رتبه، دیدار انتخاباتی داشته‌ام و هرروز یک حرف و کار جدید درباره خودم می‌شنوم که خودم از آن بی‌اطلاع هستم.»
ناطق حوصله فعالیت سیاسی میدانی ندارد
نوشت: محمدرضا باهنر، نایب‌رئیس پیشین مجلس در برنامه دستخط شبکه پنج سیما به رابطه خود و علی‌اکبر ناطق‌نوری پرداخت. او گفت: هر ۱۵ روز یک بار آقای ناطق را در مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌بینیم... برخی می‌گویند آقای ناطق بیاید اصلاح‌طلب می‌شود و من گفته‌ام ما هیچ شرطی برای آقای ناطق قائل نیستیم. برخی می‌گویند به شرطی بیاید که این‌گونه و آن‌گونه باشد. من شرطی نمی‌گذارم. اگر آقای ناطق بخواهد فعال شود، حتماً استقبال می‌کنیم اما ایشان می‌گویند فعلاً احساس تکلیف در این قضیه نمی‌کنم. آقای ناطق حوصله فعالیت سیاسی میدانی ندارد. من در رای فردی همانند باقی نماینده‌ها یک رای بیشتر نداشتم؛ اما حوزه نفوذ رای من فرق می‌کرد. بعضی وقت‌ها حوزه نفوذ رای من صدتا بود.
جناح ورشکسته
نوشت: طی این روزها که عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام به عنوان پرچمدار آزادگی و وجه انسجام دینی مردم ایران ادامه داشت، برخی از تریبون‌ها با اهداف خاص سیاسی، مسوولان اجرایی کشور را زیر سوال برده و مطامع انتخاباتی خود را در این فرصت‌ها نیز دنبال کردند. رویکردهای غیراخلاقی و مغرضانه این افراد علیه دولت، چیزی نبود که به حرمت این روزها متوقف شود بلکه با جسارت و شدت بیشتری ادامه یافت. جناح ورشکسته بی‌توجه به آموزه‌های دینی، به فحاشی و ناسزاگویی علیه دولت پرداخته و همه کاستی‌ها و آسیب‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را به دولت یازدهم نسبت دادند جالب اینکه این افراد برای لطمه‌زدن به دولت حاضرند همه تلاش‌های چند سال اخیر را نادیده بگیرند.
واکنش سردار نقدی به عدم اکران یک فیلم
نوشت: محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج مستضعفین در واکنش به توقیف فیلم یتیم‌خانه ایران گفت: اخلال در اکران فیلم یتیم‌خانه ایران ظالمانه است. نقدی اضافه کرد: اگر ادعای آزادی بیان داریم این آزادی باید برای همه باشد و امیدوارم این‌طور که می‌گویند پای سفارتخانه‌های استعماری در میان نباشد. وی با اشاره به خرابکاری فنی که مانع اکران این فیلم در جشنواره فجر شد، گفت: برای اکران عمومی هم اول می‌گویند اردیبهشت بعد عید فطر بعد عقب می‌افتد به اول مهر و همین‌طور عقب می‌افتد تا کی؟ وقتی فیلم‌های جدید برسد چرا؟ خدا می‌داند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امیدوارم این‌طور که می‌گویند، پای سفارتخانه‌های استعماری در میان نباشد.








دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها