شناسه خبر : 10051 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

آفتاب: اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: احتمال دیدار اوباما و روحانی وجود ندارد. / وقتی رهبری مخالف باشند، روحانی این کار را نمی‌کند. / دیگر نگران نیستم.
انتخاب: واکنش حسن روحانی، رئیس‌جمهوری به انتصاب یک سفیر سنی: کافی نیست.
ایسنا: احمد توکلی، نماینده پیشین مجلس: تقسیم مجلس دهم به برجامیان و نابرجامیان باعث اختلاف می‌شود. / مستقلان در این مجلس تصمیم گیرند.
ایسنا: صادق آملی‌لاریجانی، رئیس قوه قضائیه: به‌رغم فضاسازی رسانه‌ای، انتخابات ریاست مجلس و خبرگان به خوبی پیش رفت. / برخی‌ها با اعمال فشار سعی داشتند آرای نمایندگان را تصاحب کنند.
میزان: محسن مجتهد‌شبستری، عضو خبرگان رهبری پیرامون برگزاری پنجمین حراج تهران در یکی از هتل‌های تهران که در آن مبلغی بیش از 25 میلیارد و 360 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت، اعلام کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اشرافی‌گری و دعوت به ساده‌زیستی انتظار می‌رود که مسوولان و دستگاه‌های اجرایی کشورمان نیز با الهام از قوانین اسلامی در مقابله با اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی وارد عمل شوند. بدون شک برگزاری چنین مراسم‌هایی در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست و ما باید نسبت به این‌گونه اقدامات وارد عمل شویم.
انتخاب: حسین فریدون برادر و دستیار ویژه حسن روحانی رئیس‌جمهور در سفر روحانی به استان آذربایجان‌غربی وی را همراهی کرد. البته فریدون در مراسم سخنرانی عمومی رئیس‌جمهور در جمع مردم ارومیه حضور نداشت، اما با این حال در تصویری که از جلسه رئیس‌جمهور با علمای شهر ارومیه منتشر شده، حسین فریدون در ردیف اول و سمت چپ حسام‌الدین آشنا نشسته است.
خبرآنلاین: سیدحسن خمینی، فرزند یادگار امام راحل: متحجران دیروز امروز معیار شناسایی حق و باطل شده و دیگران را به محاکمه می‌کشانند.
ایرنا: حسن روحانی، رئیس‌جمهوری: کردها در ایران بیشتر امنیت دارند یا در عراق و سوریه؟ / نوید تاسیس مدارس به زمان مادری برای اقلیت‌ها.
ایلنا: روحانی، رئیس‌جمهوری: راه امام توسط خلف صالح ایشان به خوبی دنبال می‌شود. / مردم ما وفادارترین ملت به رهبری خود بوده‌اند.
جماران: سیدعلی خمینی، فرزند یادگار امام راحل: نباید نسبت به اختلاس‌ها و دزدی‌های هزاران میلیاردی در کشور بی‌تفاوت بود.
آرمان: علی لاریجانی برای منافع ملی ازخودگذشتگی کرده است. / او نه اصولگراست، نه اصلاح‌طلب بلکه آزاده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها