شناسه خبر : 32823 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خرید اقساطی از دیجی‌کالا برای پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها آغاز شد, بدون نیاز به ضامن یا سپرده‌گذاری

راهکار خرید اقساطی دیجی‌پی محصول جدیدی از گروه دیجی‌کالا است که با هدف تسهیل خرید مشتریان دیجی‌کالا طراحی شده است.

خرید اقساطی از دیجی‌کالا برای پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها آغاز شد,
بدون نیاز به ضامن یا سپرده‌گذاری

پس از موفقیت در ارائه راهکار خرید اقساطی به مشتریان دیجی‌کالا، اکنون دیجی‌پی امکان عقد قرارداد با شرکت‌ها و سازمان‌ها برای خرید اقساطی پرسنل سازمانی را فراهم کرده است.

این راهکار به پرسنل سازمان‌ها اجازه می‌دهد به کمک اعتبار اختصاص یافته در کیف پول خود، از بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران خرید و اقساط آن‌را ماهانه پرداخت کنند. دیجی‌پی با این طرح در نظر دارد دامنه خدمات پرداختی خود را گسترش داده و تجربه‌ای خوشایند از خرید برای مشتریان ایجاد کند.

از مزایای استفاده از راهکار خرید اقساطی دیجی‌پی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت اعتبار خرید بدون نیاز به ضامن یا سپرده
  • پرداخت اقساط به میزان خرید، نه به میزان اعتبار اختصاص یافته
  • ثبت چند خرید در بازه‌های زمانی مختلف
  • دریافت اعتبار مجدد پس از پرداخت کامل اقساط
  • امکان افزایش اعتبار بر اساس خوش حسابی کاربر
  • دریافت اعتبار و خرید اقساطی بدون نیاز به مراجعه حضوری

پرسنل سازمان‌ها می‌توانند بدون نیاز به ضامن یا سپرده‌گذاری، تنها با تایید سازمان یا ارائه چک ضمانت، اعتبار خرید اقساطی از دیجی‌کالا دریافت کنند. همچنین پس از تخصیص اعتبار، کاربر تنها به میزان خرید قسط پرداخت می‌کند، به این صورت که اگر کاربری 10 میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کرده و 5 میلیون تومان خرید انجام داده است، مبلغ اقساط براساس 5 میلیون تومان محاسبه خواهد شد.

دیجی‌پی مسیر پرداخت اقساط را ساده کرده است و کاربر می‌تواند هر قسط را به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی پرداخت کند. با تمام شدن دوره اقساط و درصورت پرداخت به موقع تمامی اقساط، دیجی‌پی امکان دریافت مجدد اعتبار خرید اقساطی را نیز فراهم کرده است.

دیجی‌پی همچنین اعتبار مشتریان خوش حساب خود را متناسب با عملکردشان افزایش میدهد. علاوه بر آن این افراد میتوانند دوستان خوش حساب خود را برای استفاده از راهکار خرید اقساطی دیجی‌‌پی معرفی کنند.

در صورت علاقمندی سازمان‌ها میتوانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت‌نام به آدرس https://dgka.la/dp-ocredit مراجعه یا درخواست خود را به آدرس ایمیل credit@mydigipay.com ارسال کنند.

دیجی‌کالا به عنوان یک برند ملی و خانه بیش از 30هزار کسب و کار ایرانی، قصد دارد امکان خرید کالاهای مورد نیاز را برای همه ایرانیان فراهم کند.