شناسه خبر : 32770 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

تا ۸% تخفیف بلیط هواپیما خارجی بصورت خرید انلاین

مهمترین مسئله در سفر تهیه بلیط است. به عنوان مثال شما قصد سفر به خارج از کشور را دارید. بازه زمانی سفر شما هم مشخص است پس ابتدا باید بلیط خارجی خود را تهیه نمایید تا سفر شما قطعی شود. چراکه ممکن است در روز رفت و یا برگشت، بلیط خارجی پر شده باشد و شما مجبور به تغییر بازه زمانی سفرتان شوید.

تا ۸% تخفیف بلیط هواپیما خارجی بصورت خرید انلاین

لطفا برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر تا ۸% تخفیف بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 پس از رزرو بلیط خود با خیال آسوده میتوانید هتل مد نظر خود را رزرو نمایید. حال مواردی پیش می آید که شما بازه زمانی سفر خود را دقیق نمیدانید.

این موارد معمولا در سفرهای خارجی پیش می‌آید. چون اکثر کشورهای خارجی برای ورود ایرانی ها ویزا میخواهند. زمان صدور ویزا هم قطعی نیست. ممکن است ویزا به موقع یا با تاخیر صادر شود. در نتیجه مسافران برای جلوگیری از پر شدن بلیط و خرید بلیط ارزان هواپیما اقدام به رزرو بلیط خارجی میکنند. که درصورت لغو سفرشان ضرر مالی نکنند.

سا سیر1

لازم به ذکر است که گاهی برای صدور ویزا، ارائه بلیط خارجی و هتل رزرو شده و یا محل اقامت الزامی میباشد. به همین دلیل مسافران مجبور به رزرو بلیط و هتل پیش از صدور ویزا میشوند.

روش رزرو بلیط هواپیما

برای رزرو بلیط خارجی یا داخلی میتوان از سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما استفاده کرد. حتی اپلیکیشن‌های قدرتمندی هم برای رزرو بلیط وجود دارند که مسافران میتوانند از طریق آنها به راحتی بلیط هواپیمای خود را رزرو نمایند. 

مدارک مورد نیاز برای رزرو بلیط هواپیما

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما  مدارکی همچون گذرنامه (برای رزرو بلیط خارجی) یا کارت ملی (برای رزرو بلیط داخلی) و یک آدرس جیمیل مورد نیاز است. پس از رزرو بلیط، مشخصات بلیط به آدرس ایمیلی که شما وارد کردید ارسال میشود. فراموش نکنید که هزینه‌ی رزرو بلیط هواپیما را باید از کارت بانکی‌ای پرداخت کنید که دارای رمز دوم باشد. در غیر این صورت باید از طریق عابربانک اقدام به گرفتن رمز دوم کنید.

نکاتی مهم برای خرید بلیط ارزان هواپیما

درصورتی که خواهان رزرو و یا خرید بلیط ارزان هواپیما هستید میتوانید از پروازهای شبانه و با تاخیر استفاده کنید. گاهی برای این پروازها تخفیف در نظر گرفته میشود. به یاد داشته باشید حتما سایت‌های مختلف رزرو آنلاین بلیط هواپیما را چک کنید. زیرا این شرکت‌ها برای رقابت با یکدیگر تخفیف‌های ویژه‌ای برای رزرو آنلاین بلیط به مشتریان خود میدهند. درنتیجه با کمترین زمان و هزینه میتوانید بلیط ارزان هواپیما پیدا کنید.

حتما پیش از رزرو آنلاین بلیط هواپیما تفاوت‌های بلیط چارتر و سیستمی را مطالعه کنید و متناسب با شرایط خود یکی از دو روش (چارتر و سیستمی) را برای رزرو انتخاب کنید. هر کدام از این دو روش متناسب با شرایط مسافر ممکن است منجر به خرید بلیط ارزان هواپیما گردد. لذا حتما پیش از خرید تفاوت این دو روش را مطالعه فرمایید.

تغییر چه اطلاعاتی در بلیط هواپیما رزرو شده شامل جریمه میباشد

درصورتی که مسافر قصد تغییر اطلاعات زیر را داشته باشد، باید هزینه‌ای را به عنوان جریمه پرداخت کند. این اطلاعات شامل موارد زیر میباشد:

  • نام و نام خانوادگی
  • تاریخ پرواز
  • ساعت پرواز
  • کلاس پروازی

تغییر چه اطلاعاتی در بلیط هواپیما رزرو شده شامل جریمه نمی‌باشد

تغییر بعضی از اطلاعات پس از رزرو بلیط شامل جریمه نمی‌باشد از این اطلاعات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کد ملی
  • شماره‌ تلفن ثابت
  • شماره تلفن همراه

روش تغییر اطلاعات بلیط هواپیما

برای تغییر اطلاعات بلیط هواپیما نمیتوانید به صورت آنلاین اقدام کنید و باید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

نحوه استرداد بلیط هواپیما رزرو شده

ممکن است شرایطی به وجود بیاید که مجبور به پس دادن بلیط شوید. در این صورت کافیست وارد سایت شوید و از حساب کاربری خود بلیط مورد نظر را پیدا کنید. سپس بر روی گزینه استرداد کلیک نمایید تا سفر شما لغو شود.

۱۰ اپلیکیشن سفر؛ با این اپلیکیشن‌ها سفر آسان می‌شود

امروزه سفر کردن بسیار راحت و آسان شده است. اپلیکیشن‌های سفر، نیازهای شما را از ابتدا تا انتهای سفر برآورده کنند. از برنامه‌ریزی سفر تا خرید آنلاین بلیط هواپیما، اجاره خودرو و رزرو اقامتگاه مورد نظر.

در ادامه سعی داریم شما را با بهترین اپلیکیشن های سفر آشنا کنیم. 

سا سیر2

Skyscanner

این اپلیکیشن یکی از بهترین ها برای خرید بلیط هواپیما، رزرو اقامتگاه و اجاره خودرو می باشد.

اپلیکیشنی که در آن برای خرید بلیط ارزان هواپیما، می توانید هزینه را سرچ کنید و از پروازها مطلع شوید. همچنین برای خرید بلیط خارجی  کار شما را آسان کرده است.

از مهمترین ویژگی های این اپلیکیشن، این است که با در اختیار قرار دادن لیست تمام ایرلاین ها به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هر یک را با توجه به قیمت بلیط خارجی و داخلی، استاپ و ساعت‌های ترانزیت مقایسه کنید و بعد خرید بلیط هواپیمای  خود را انجام دهید.

TripAdvisor

جهانی‌ترین اپلیکیشن سفر، همین اپلیکیشن می باشد. معنی نامش «پیشنهاد سفر» است و شما از طریق آن می‌توانید مراکز تاریخی، رستوران‌ها، موزه‌ها و… را بررسی و شناسایی کنید. همچنین کاربران می توانند نظرات خود را درباره هر یک نوشته و شما آنها را مطالعه کنید و طبق آن تصمیم بگیرید.

قبل از خرید بلیط هواپیما بهتر است حتما سری به این اپلیکیشن بزنید و بعد بلیط خارجی برای مکان هایی که بار اول است سفر می کنید، خریداری نمائید.

google map

داشتن گوگل‌مپ برای نقشه خانی بسیار مهم و ضروری است. اپلیکیشن‌های نقشه خوان زیادی وجود دارند اما تجربه ثابت کرده، هیچ کدام به دقت گوگل مپ نمی‌رسند.

این اپلیکیشن موقعیت دقیق شما را بررسی کرده و راهی آسان را پیش رویتان قرار می دهد.

Booking

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های رزرو هتل همین اپلیکیشن است. جامع‌ترین فهرست‌های هتل در این اپلیکیشن موجود است و به شما این امکان را می‌دهد که اگر نخواهید با تور سفر کنید، همزمان با خرید بلیط هواپیما، از بین ۶۴۰۰۰۰ هتل و آپارتمان محل اقامت خود را انتخاب نموده و به راحتی رزرو کنید.

همچنین تمام اطلاعات مربوط به اقامتگاه ها را در این اپلیکیشن میتوانید جست و جو کنید. از جمله نزدیکی به اماکن برجسته و یا عمومی، امکانات اقامتگاه انتخابی، قیمت، لوکیشن دقیق و.... را برایتان فراهم می کند و به شما امکان فیلتر جست‌و‌جوهایتان را طبق اولویت هایتان می دهد. 

از دیگر نکات مثبت در این اپلیکیشن این است که افرادی که هزینه ی مشخصی را برای سفر خود در نظر گرفته بودند و در تهیه بلیط هواپیما موفق به خرید بلیط ارزان هواپیما نشدند، می توانند با این اپلیکیشن هتلی را انتخاب نمایند که با الباقی بودجه ای که در نظر گرفته بودند، متناسب باشد. 

accu weather

دانستن وضعیت آب و هوا، برای تاریخ مورد نظر، قبل از خرید بلیط خارجی با داخلی بسیار مهم است و این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا دقیق ترین اطلاعات آب و هوایی در اختیارتان قرار گیرد.  

Uber

با این اپلیکیشن که سرویس تاکسی جهانی است،  گویا شما همیشه یک ماشین در اختیارتان است. به خصوص هنگام سفر، استرس دیر رسیدن به فرودگاه و چک شدن بلیط پرواز تا سوار شدن در هواپیما وجود دارد، اینکه بتوان سریع و آسان از اپلیکیشنی برای جابجایی استفاده نمود بسیار مهم و کاربردی است. البته این سرویس در کشور های مختلف نمونه مشابه دارد مانند اسنپ و تپسی در ایران. 

google translate

این اپلیکیشن ترجمه از بهترین هاست.  گستردگی خدمات آن استفاده کننده را بی نیاز از هر اپ دیگری می کند. این اپلیکیشن تمامی زبان های دنیا را پوشش می دهد. 

برای سرچ بلیط خارجی در ایرلاین های خارجی و همچنین اطلاع از قیمت های بلیط ارزان هواپیما در ایرلاین هایی که خارجی هستند با توجه به زبان همان کشور می توان  از این اپلیکیشن استفاده نمود و مهمترین ویژگی آن این است که بدون نیاز به اینترنت می توانید از آن استفاده نمائید. 

سام سیر3Yelp

یکی از موضوعات مهم بعد از تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل پیدا کردن رستوران های عالی مکانی است که برای بار اول به آنجا سفر کرده اید. این اپلیکیشن با قراردادن هر یک از غذاهای رستوران به همراه عکس آن و همچنین جزییات مواد و پخت آن انتخاب را برای شما آسان کرده است.

wifi mapper

موضوع حائز اهمیت دیگر، موضوع وای فای است و این اپلیکیشن به شما کمک می کند مکان هایی که وای فای رایگان دارند را بشناسید. 

xe currency

در هنگام خرید بلیط هواپیما مخصوصا بلیط خارجی که برای سفرهای خارجی باید تهیه شود، تغییر ارز به شدت ذهن مسافر را به خود درگیر می کند. تغییر ارز هر کشور و محاسبه برابری آن با واحد پول رایج کشور یکی از مشغولیت های ذهنی سفر است. این اپلیکیشن به شما کمک می کند سریعا تغییر ارز را انجام دهید و تصمیم بگیرید.

این اپلیکیشن نیز قابلیت استفاده آفلاین و بدون اینترنت را دارد و به وسیله نرخ بروزرسانی شده قبل کار می کند.