شناسه خبر : 32112 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پاییز خود را در آنتالیا بگذرانید!

سواحل زیبای آنتالیا باعث شده تا گردشگران زیادی به این شهر سفر کنند. و به یکی از قطب های گردشگری مهم ترکیه تبدیل شود. این شهر در تمام طول سال تقربیا هوایی آفتابی داردف به طوریکه در فصل زمستان دمای هوا به ندرت ممکن است کمتر از 5 درجه سانتی گراد شود. به همین خاطر آنتالیا شهری توریستی برای انجام تفریحات آبی مانند موج سواری، شنا، اسکی روی آب و کوهنوردی و صخره نوردی است.

پس از تور استانبول ترکیه، تور آنتالیا یکی از پر طرفدار ترین تور های گردشگری به مقصد ترکیه است. 

بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر به آنتالیا چه زمانی است؟

فصل پاییز بهترین زمان برای سفر به آنتالیا است، چرا که تبدیل به شهر رنگ ها می شود. شرایط آب و هوایی منحصر به فرد با آب و هوای کاملا معتدل زمینه را برای گردشگران فرآهم کرده است. در سه ماه پاییز هوا هنوز سرد نشده است و شرایط برای تفریحات آبی کاملا مناسب است. اگر علاقه مند به موج سواری، اسکی و شنا بر روی آب های مدیترانه هستید بهتر است در این فصل به آنتالیا سفر کنید. 

آنتالیا شهری در کنار دریای مدیترانه است که به دلیل سواحل زیبایی که دارد شهرت جهانی پیدا کرده است. گذشته از این، جنگل و طبیعت بکر این منطقه منظره خیره کننده ای را به وجود آورده اند که در این فصل غرق در رنگ های گرم پاییزی می شوند.  

وجود باران های اندک با باد های خنک پاییزی هوای این شهر را دلچسب تر و خنک تر از تابستان کرده است. علاوه بر این این فصل بهترین زمان برای خرید از فروشگاه های بزرگ ترکیه است. فستیوال ها و حراج های تابستانی در فروشگاه های بزرگ آنتالیا موجب جذب گردشگران بیشتری شده است. اگر سری به مغازه ها و فروشگاه های این شهر بزنید با تخفیف های وسوسه انگیزی روبرو می شوید. 

اگر جزو افرادی هستید که شرایط آب و هوایی و میزان ترافیک شهر برایتان اهمیت دارد، بهتر است بگوییم که در سه ماه فصل پاییز، آنتالیا هم آب و هوایی خنک و معتدل دارد و هم میزان گردشگر آن کاسته می شود چرا که در این سه ماهه افراد درگیر مدرسه و دانشگاه هستند و فرصت کافی برای سفر کردن ندارند، معمولا آژانس های مسافرتی در این  سه ماه سال تور های گردشگری را با تخفیف بیشتری ارائه می دهند. 

برای آنکه سفری خوش در آنتالیا داشته باشید و بتوانید از تمامی زیبایی های این شهر دیدن کنید باید تور مناسب با خدمات با کیفیتی را انتخاب کنید. بدون شک خدمات تور بر روی کیفیت سفرتان تاثیر گذار است. دلارام سیر با پکیج های مختلف تور پاییز آنتالیا با ارائه بهترین خدمات در طول سفر آماده پذیرایی از تمامی گردشگران و مسافران عزیز است. 

تور پاییز آنتالیا با دلارام سیر

آژانس گردشگری دلاارم سیر با سابقه ده ساله، کارگزار تور ترکیه در ایران است. تیم مجرب و با تجربه این مجموعه شما را در انتخاب مناسب ترین تور با توجه به میزان بودجه ای که دارید، راهنمایی می کند. یکی از ویژگی های خوب این مجموعه، مشاوره دادن به گردشگران و مسافران عزیز است.

قبل از آنکه پکیج مورد نظر خود را رزرو کنید، مشاوران گردشگری دلاارم سیر درباره نوع پکیج ها و خدماتی که ارائه می شود، شما را راهنمایی می کنند تا انتخاب درستی داشته باشید. از پکیچ های جدید  این مجموعه تور پاییز آنتالیا است. برای مشاهده خدمات این پکیج می توانید به وب سایت رسمی دلارام مراجعه کنید و از کلیه خدمات آن اطلاعات کسب کنید. https://dtour.ir/ 

توزیع رسانه ای : طراحی سایت اینتن