شناسه خبر : 45600 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

جنایت‌ در غزه

رهبر انقلاب: بدون کمک‌های همه‌جانبه آمریکا، رژیم صهیونیستی فلج خواهد شد

جنایت‌ در غزه

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان، با ریشه‌یابی دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران، فاجعه‌آفرینی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در غزه را در تاریخ بی‌سابقه خواندند و با اشاره به ضربات تحقیرکننده‌ای که صبر و ایستادگی مردم غزه به آبرو و حیثیت رژیم غاصب جعلی و حامیان مستکبرش وارد آورده، گفتند: اگر کمک‌‌های همه‌جانبه آمریکا نباشد، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز فلج خواهد شد. دنیای اسلام هم باید با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی، علیه این رژیم بسیج شود و با صدای رسا و پافشاری بر «قطع فوری بمباران و جنایت‌آفرینی در غزه»، به وظایف مهم خود در این رویارویی جبهه حق با جبهه باطل عمل کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تبیین دستاوردهای صبر و ایستادگی مردم غزه گفتند: دل‌های ما به خاطر مصائب مردم فلسطین و به‌خصوص غزه خون است اما با نگاه عمیق به صحنه معلوم می‌شود پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند که توانستند کارهای بزرگی انجام دهند.

رهبر انقلاب، کنار رفتن نقاب دروغین حقوق بشر از چهره غربی‌ها و رسوا شدن آنها را از جمله آثار صبر و ایستادگی و تسلیم نشدن مردم غزه دانستند و افزودند: مردم غزه با صبر خود، وجدان بشری را به حرکت درآوردند. می‌بینید امروز جمعیت‌های انبوه حتی در خیابان‌های آمریکا و کشورهای غربی، علیه اسرائیل و در موارد زیادی علیه آمریکا شعار می‌دهند.

ایشان سخنان برخی منابع غربی همچون ساماندهی اجتماعات حمایت از فلسطین در انگلیس به وسیله ایران را ناشی از بی‌آبرویی غیرقابل علاج آنها خواندند و با کنایه به این‌گونه تحلیل‌های مضحک گفتند: لابد این اجتماعات کار بسیج لندن و بسیج پاریس است!