شناسه خبر : 34874 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایرنا: حمید ابوطالبی، مشاور رئیس‌جمهوری، در توئیتی از سمت خود استعفا کرد. او روز دوشنبه (9 تیر) با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود نوشت: با سپاس فراوان، استعفای خود از سمت «مشاور رئیس‌جمهوری» را تقدیم ریاست جمهوری کرده‌ام. ابوطالبی قبل از این سمت، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری بود.

فارس: حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه ما جامعه آرزوهای کوچک نیستیم اظهار کرد: ما می‌خواهیم حرف‌ها، الگوهای جدید را در زمانی که تمدن‌های برگرفته از مکاتب لیبرالی نتوانستند مدل‌های موفقی برای سعادت بشر بیافرینند، ارائه کنیم.

خبرآنلاین: سخنگوی شورای نگهبان به ادعای یک رسانه عربی مبنی بر دیدار محمود احمدی‌نژاد با دبیر شورای نگهبان واکنش نشان داد و اعلام کرد: شورای نگهبان تاکنون هیچ ملاقات رسمی و غیررسمی با داوطلبان احتمالی نداشته و به این زودی‌ها نیز نخواهد داشت.

فارس: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه‌ای خطاب به دبیران کل مجامع بین‌المللی و روسای مجالس جهان خواستار توقف سریع سیاست‌های خصمانه و توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی شد.

ایسنا: عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان سابق تهران، روز یکشنبه ۸ /۴ /۱۳۹۹ اعلام کرد فردی که در مردادماه سال گذشته خبر بازداشت او را منتشر کرده بود به مجازات جزای نقدی محکوم شد.

ایسنا: وکیل مدافع علی‌اکبر ناطق‌نوری با اشاره به شکایت موکلش از اظهارات خلاف واقع حمید رسایی اظهار کرد: شکایت از این فرد در دادسرای ویژه روحانیت تقدیم و دستور ثبت و شعبه رسیدگی‌کننده تعیین شده و مراحل تعقیب قضایی نام‌برده در حال پیگیری است.

ایلنا: علی صوفی، عضو شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، درباره استعفای محمدرضا عارف از ریاست این شورا، گفت: با توجه به اینکه دوره زمانی هیات رئیسه از نظر تشکیلاتی به پایان رسیده بود، خیلی دور از انتظار نبود که آقای عارف یا آقای موسوی‌لاری بخواهند جای خود را در دور جدید انتخابات هیات رئیسه به افراد دیگری بدهند.

فارس: علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس، از توقف تشکیل فراکسیون‌ها در مجلس توسط هیات رئیسه خبر داد و گفت: تعدادی از فراکسیون‌ها عملاً در مسیر موازی با یکدیگر حرکت می‌کنند و ما شاهد موازی‌کاری در تشکیل این فراکسیون‌ها هستیم. از سوی دیگر تشکیل فراکسیون‌های دیگری همچون فراکسیون عدس و سیر به هیات رئیسه واصل شده که سوال اینجاست که آیا باید شأن یک فراکسیون در این حد پایین آورده شود؟

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها