شناسه خبر : 33829 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

تسنیم: هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: دشمنان مردم ایران از ماه‌ها قبل به دنبال دلسرد کردن مردم بودند و تا آخرین لحظه نیز از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکردند.

خبرآنلاین: محمود صادقی با بیان اینکه تست ابتلایش به کرونا مثبت است، به بیان درخواست خانواده‌های زندانیان سیاسی و امنیتی از رئیس قوه قضائیه پرداخت.

فارس: امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به سازمان صنایع دفاع ماموریت داد که به ‌منظور مقابله با کرونا از فردا خط تولید مایع ضدعفونی‌کننده را به سرعت راه‌اندازی کند. طبق این دستور باید روزانه، ۲۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده توسط وزارت دفاع تولید شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

خبرآنلاین: کرونا اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری را هم لغو کرد. دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای اعلام کرد: بنا بر تصمیم هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری، هشتمین اجلاس این مجلس به زمان دیگری موکول شد.

باشگاه خبرنگاران: مشاور محمدباقر قالیباف در پیامی در شبکه‌های مجازی اعلام کرد که برخلاف شایعات به ویروس کرونا آلوده نشده، اما آنفلوآنزای اچ وان ان وان (H1N1) گرفته است.

ایلنا: تست کرونای آیت‌الله شبیری‌زنجانی منفی اعلام شد.

مهر: غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام روشن این انتخابات اعلام بی‌اعتمادی نسبت به جریان اصلاح‌طلب، دولت، مجلس منبعث از آن است.

ایسنا: احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما در خصوص تعطیلی حرم به دلیل شیوع ویروس کرونا نظر و دخالتی نداریم، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هر نظری داشته باشند، تابع نظر آنها هستیم.

ایلنا: محسن کنگرلو از پیشکسوتان مبارزاتی و نزدیکان شهید بهشتی درگذشت.

ایرنا: امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه گفت: وزارت بهداشت و درمان کشور فرمانده مقابله با بیماری کروناست و مجموعه‌های مختلف سپاه هر جا نیاز باشد، کنار دولت هستند و کمک می‌کنند.

ایسنا: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۳۴ حوزه انتخابیه خبر داد.

ایسنا: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مجلس، اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در کشورمان در مورد کرونا را خوب دانست و در عین حال گفت: برخی مصاحبه‌ها درباره تلفات مبتلایان به کرونا ضربه اساسی به کشور زد. بعد از آن برخی از رسانه‌ها شروع به فضاسازی علیه ایران کرده مبنی بر اینکه جایگاه ایران از حیث ابتلا به کرونا بعد از چین در رتبه دوم قرار گرفت اما چنین چیزی صحت ندارد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها