شناسه خبر : 31803 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

ایستادگی و جهاد

دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن و هیات همراه با رهبر انقلاب

ایستادگی و جهاد

در دیدار هیاتی از جنبش انصارالله یمن با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، نامه آقای سیدعبدالملک بدرالدین، رهبر جنبش انصارالله، تقدیم ایشان شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، شهادت ابراهیم بدرالدین برادر آقای سیدعبدالملک بدرالدین را تبریک و تسلیت گفتند و با تجلیل از خانواده بزرگ و مجاهد بدرالدین و گرامیداشت شهید حسین بدرالدین، افزودند: مردم یمن با تمدن عمیق و تاریخی خود و با روحیه مجاهدت و ایستادگی که در این پنج سال از خود نشان داده‌اند، آینده خوبی را در پیش دارند و به لطف خداوند، دولتی قوی را تشکیل خواهند داد و در چارچوب آن دولت، به پیشرفت خواهند رسید.

ایشان با تاکید بر اینکه سعودی‌ها و اماراتی‌ها و حامیان آنها که مرتکب جنایات بزرگی در یمن شده‌اند، قطعاً به نتیجه نخواهند رسید، خاطرنشان کردند: آنها به‌دنبال تجزیه یمن هستند که باید با قدرت در مقابل این توطئه ایستاد و از یمنِ یکپارچه، متحد و با تمامیت ارضی حمایت کرد.

ایشان با اشاره به مواضع ضدآمریکایی و ضدغربی نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند: این مواضع بر اساس تعصب نیست بلکه بر اساس واقعیات و عملکرد دولتمردان آمریکا و غرب است که با ظاهری انسانی و مدنی و اخلاقی، بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و به‌طور دائم نیز دَم از حقوق بشر می‌زنند.

رهبر انقلاب اسلامی بی‌تفاوتی دنیای غرب را در قبال جنایاتی که در یمن و فلسطین رخ می‌دهد، یک نمونه از واقعیات دنیای امروز برشمردند و افزودند: باید با این قدرت‌های جنایتکار، با قدرت ایمان و مقاومت و اتکا به نصرت الهی، مواجه شد و تنها راه همین است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای گوناگون به جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به‌خصوص در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و مشکلات تامین نیازهای اولیه دفاعی، خاطرنشان کردند: به‌رغم تحریم‌های 40‌ساله ملت ایران با ایستادگی و ایمان و جهاد اکنون به توانایی‌های مهمی در زمینه سلاح‌های دفاعی خود دست یافته است.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها