شناسه خبر : 25112 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری (سیاسی)

ایسنا: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: کشور از ناکارآمدی مدیریت اقتصادی رنج می‌برد. باید کاری کنیم مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور مدیرانی حرفه‌ای باشند و تا زمانی که مدیران از طریق رابطه و توصیه انتخاب شوند، نمی‌توان توقع بازدهی مناسب داشت.

ایرنا: سیدعباس عراقچی اظهار کرد: در منطقه غرب آسیا، آب یک کالای استراتژیک است و باید با آن برخورد استراتژیک صورت بگیرد و قطعاً این بخشی از وظایف دیپلماسی است و در این چارچوب دیپلماسی آب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

ایلنا: رئیس‌جمهور فرانسه با اشاره به سیاست فرانسه در زمینه حفظ و اجرای موافقت‌نامه هسته‌ای گفت: برجام مبنای همکاری ما با ایران بوده و قابل تغییر نیست.

فارس: سخنگوی سپاه در واکنش به اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره ایران تاکید کرد: همه می‌دانند یمن تجهیزات موشکی مفصلی از اتحاد جماهیر شوروی و کره‌شمالی گرفته و کشور صاحب موشک در منطقه بود.

ایسنا: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مجلس با بیان اینکه «هنوز مشکل تامین کانکس مورد نیاز زلزله‌زدگان تامین نشده است» گفت: در این شرایط مردم زلزله‌زده با پیامک‌هایی از بانک‌ها مواجه می‌شوند که به آنها اخطار دیرکرد در پرداخت وام‌هایشان داده است.

مهر: دونالد ترامپ در بخشی از سخنرانی خود در مورد راهبرد جدید امنیت ملی آمریکا و در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود علیه ایران گفت ایران از برجام منحرف شده است.

فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا‌(ع) استان تهران گفت: وزیر خارجه انگلستان که عملکرد کثیفش علیه انقلاب اسلامی مشهود است، با چه رویی به تهران می‌آید.

تسنیم: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: با درخواست دولت قانونی سوریه تا زمان نابودی تمامی گروه‌های تروریستی در این کشور به حضور و ارائه خدمات مستشاری خود ادامه خواهیم داد.

ایرنا: رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: قانون می‌گوید که پس از محکوم ‌شدن، اسامی افراد نجومی‌بگیر اعلام شود و با انتشار اسامی افراد نجومی‌بگیر طبق قانون موافق هستیم.

مهر: مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس با انتقاد از نظام بانکی کشور تاکید کرد که متاسفانه ربوی‌ترین بانک‌ها در ایران هستند.

مهر: سخنگوی شورای نگهبان، از دریافت گزارشی مبنی بر محکومیت قطعی تعدادی از مدیران دولتی به دلیل تخلفات انتخاباتی خبر داد.

ایلنا: وزیر کشور اعلام کرد: پیش‌نویس لایحه منع خرید و فروش لوازم شنود را تهیه و ارائه کردیم.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها