شناسه خبر : 23941 لینک کوتاه

کُرنش نمی‌کنیم

مقام معظم رهبری: هر حرکت غلط در قضیه برجام، با عکس‌العمل ایران مواجه می‌شود

مقام معظم رهبری در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی با اشاره به مساله برجام تاکید کردند هر حرکت غلط نظام سلطه در قضیه برجام، با عکس‌العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

کُرنش نمی‌کنیم

مقام معظم رهبری در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی با اشاره به مساله برجام تاکید کردند هر حرکت غلط نظام سلطه در قضیه برجام، با عکس‌العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

فرمانده کل قوا در سخنانی در دانشگاه علوم انتظامی علت ناامنی کنونی در منطقه را دخالت‌های شرارت‌آمیز و شیطنت‌آمیز آمریکا و صهیونیسم خواندند و گفتند: آنها در این موضوع، هر روز از خود یک شرارت و یک شیطنت نشان می‌دهند که نشانگر صحت فرمایش امام بزرگوار است که آمریکا را شیطان بزرگ می‌خواندند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: مسوولان کشور به این نتیجه رسیدند که مذاکره کنند و از بخشی از حق خود نیز صرف‌نظر کنند تا تحریم‌ها برداشته شود اما امروز می‌بینیم به‌رغم همه قرارها و تعهدها و بحث‌های فراوان در مذاکرات، برخورد آمریکا با این مذاکرات و نتیجه آن، کاملاً ظالمانه، قلدرمآبانه و زورگویانه است.

ایشان با طرح این سوال که «ملت ایران و مسوولان در مقابل این حرکت خصمانه دشمن، چه اقدامی باید انجام دهند؟» تاکید کردند: مسوولان باید به سردمداران فاسدِ رژیم ایالات متحده آمریکا اثبات کنند که به مردم خود متکی هستند و ملت ایران که ملتی مقتدر است، به برکت اسلام، زیر بار زور نمی‌رود و کُرنش نخواهد کرد. رهبر انقلاب اسلامی افزودند: آمریکایی‌ها بدانند ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود خواهد ایستاد و در مسائل مهمِ مربوط به منافع ملی، عقب‌نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنی ندارد و پیش خواهد رفت. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: دشمن بداند، اگر زورگویی و قلدرمآبی در نقاط دیگر جهان جواب می‌دهد، در جمهوری اسلامی، جواب نخواهد داد و این نظام، راست‌قامت و مقتدر ایستاده است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: ملت ایران محکم ایستاده است و هر حرکت غلط نظام سلطه در قضیه برجام، با عکس‌العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد. همچنین ایشان تاکید کردند با وجود همه اقدامات و حرکات شرارت‌آمیزی که برای سلب امنیت از کشور در طول ۳۸ سال گذشته انجام شد، اما سازمان‌های مسلح از جمله نیروی انتظامی و جوانان مومن، با کمال رشادت و قدرت ایستادند و از امنیت کشور دفاع کردند. 

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها