شناسه خبر : 21615 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایرنا: «فدریکا موگرینی» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر اجرای برجام و خطاب به مسوولان آمریکایی، گفت: در حالی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا از توافق هسته‌ای ایران انتقاد می‌کند که آژانس بین‌الملی انرژی اتمی تاکنون پنج بار بر پایبندی تهران به این توافق صحه گذاشته است.

ایلنا: آیت‌الله بیات‌زنجانی با بیان اینکه جایگاه ریاست‌جمهوری، عرصه کارآموزی نیست، گفت: آن کاندیداهایی که آمارهای بدون مبنای قانونی و وعده‌های بدون پشتوانه عقلی می‌دهند، خیانت‌کنندگان به مردم هستند. من از دولت یازدهم حمایت می‌کنم.

ایسنا: تعداد صندوق‌های اخذ رای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در خارج از کشور به 286 صندوق افزایش پیدا کرد.

انتخاب: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید اگر نامزدهای انتخاباتی، اطلاعاتی از فضای مجازی بخواهند در اختیارشان می‌گذاریم اما وارد حریم خصوصی افراد نمی‌شویم.

ایرنا: وزیر آموزش‌وپرورش استفاده دخترش از کارت بازرگانی یک روستایی را تکذیب کرد و گفت: با وجود آنکه کارهای دخترم ربطی به من ندارد اما موضوع را از او پرسیدم که او گفت این سخنان کذب است چراکه از کسی کارت نگرفتیم بلکه قرارداد ترخیص کاری با شرکتی داشتیم.

مهر: معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: در مناظره دوم تغییر استراتژی ندادم بلکه تغییر تاکتیک دادم که دوستان یک‌دفعه موتور نسوزانند و در مناظره سوم همانی که هستم ظاهر می‌شوم.

ایسنا: وزیر اطلاعات تاکید کرد: دستگیر شدن و بازداشت افراد در ارتباط با معدن گلستان دروغ محض است که متاسفانه افرادی با بی‌تقوایی در جهت اهداف سیاسی به آن می‌پردازند.

تسنیم: نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده از کارت هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه بنزین و گازوئیل را با تصویب کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده ۱ قانون توسعه حمل‌ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت الزامی کردند.

خانه‌ملت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح تحقیق و تفحص از طرح تحول سلامت مخالفت کردند.

مهر: رئیس‌جمهور طی دستوری به جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، از وی خواست اقدامات لازم برای احیای مجدد سازمان ملی جوانان کشور صورت پذیرد.

ایسنا: قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: فرصت‌طلب‌ها در سایه تحریم، تا می‌توانستند سوءاستفاده و کیسه خودشان را پر کردند و بابک زنجانی و امثال او از تحریم نهایت استفاده و اموال این مردم را به تاراج بردند.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها