شناسه خبر : 31733 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

ایسنا: رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه حذف چهار صفر از پول ملی برخلاف نظر برخی کارشناسان هزینه‌ای به دنبال ندارد، گفت: رابطه ریال با ارز خارجی 508 /0 است که هیچ جای دنیا به این نحو نیست. ما ناچاریم برای حفظ ظاهر پول ملی این اصلاحات را انجام دهیم و جلوی چاپ و امحای بیش از حد اسکناس را هم بگیریم.

ایلنا: مدیر کل دفتر بازرسی ویژه، مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی از شناسایی بیش از 24 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی با رصد تراکنش‌های بانکی و صدور برگ تشخیص، در سه سال اخیر خبر داد.

ایسنا: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: جمع کنسلی ۲۲ ایرلاین در سال ۹۶ فقط در پروازهای داخلی تقریباً هشت هزار پرواز است و از سه هزار و ۲۹۱ کنسلی تا ۳۰۰ کنسلی در یک‌سال برای هر ایرلاین متغیر بوده است. در پرتلاقی‌ترین خطوط هوایی دنیا هم چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد.

ایرنا:‌ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار میلیارد تومان از کارفرمایان و بخش‌های مختلف مطالبه داریم، البته به دلیل معوقات و بدهی، کارگاهی را تعطیل نمی‌کنیم. حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان معوقه به بخش درمان اعم از بخش دولتی و خصوصی داریم.

تسنیم: در حالی که سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا، با هدف اعلام نرخ ۱۰۰ قلم کالای اساسی مورد نیاز شهروندان، قیمت رب گوجه‌فرنگی را ۱۵۲۰۰ تا ۱۸۲۰۰ تومان اعلام کرده، قیمت رب در بازار حدود ۴۰ درصد گران‌تر از میانگین قیمتی اعلامی در این سامانه عرضه می‌شود.

خبرآنلاین:‌ آخرین آمارهای مرکز آمار ایران نشان می‌دهد پس از یک‌سال افزایش چشمگیر قیمت مرغ و تخم‌مرغ، در نهایت در فصل بهار امسال مجموع هزینه تولید مرغ و تخم‌مرغ نزدیک به ۱۹ درصد نسبت به فصل زمستان ۹۷ کاهش داشتند.

میزان: بر اساس آمار گمرک در سال ۹۷ بیش از ۱۳۷ تن چادر از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است. برای واردات این حجم چادر به کشور، ۵۸۷ هزار و ۲۹ دلار ارز از کشور خارج شد.

خبرآنلاین: پس از سه سال، ممانعت و تحمل فشارهای زیاد، رئیس‌جمهور دستور توقف واردات ذرت‌های آلوده به کشور و برخورد قضایی با متخلفان را صادر کرد. رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به توقف و ترخیص نشدن 120 هزار تن ذرت آلوده به سم آفلاتوکسین که در سال ۱۳۹۵ وارد بندرامام شد، اعلام کرد: رئیس‌جمهور تکلیف کردند که اگر این محموله مرجوع نشود باید امحا شود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها