شناسه خبر : 27584 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

فارس: وزیر امور خارجه روسیه گفت: این مساله کاملاً غیرواقع‌گرایانه است که انتظار داشته باشیم ایران سوریه را ترک کند و نقش خود در منطقه را ایفا نکند.

ایسنا: ساعت کار ادارات مستقر در استان تهران به استثنای مراکز خدمات‌رسان تا پایان تیرماه سال جاری از ساعت ۶ شروع می‌شود و ساعت ۱۴ پایان می‌یابد.

فارس: مقام‌های ژاپنی از لغو سفر نخست‌وزیر این کشور به ایران در پی فشارهای دولت آمریکا خبر دادند. مقام‌های دولت ژاپن اعلام کردند که «شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن برنامه سفر تابستانی خود را به ایران لغو کرده است.

ایلنا: ایان بیگز، سفیر استرالیا در ایران گفت که کمیسیون تجاری استرالیا در ایران بیش از هر زمان دیگری نسبت به گذشته مشغول بررسی درخواست کمپانی‌های تجاری ایران و استرالیاست که خواهان سرمایه‌گذاری در بازار دو طرف هستند.

فارس: معاون اول دادستان کل کشور گفت: فیلترینگ شبکه اجتماعی اینستاگرام در دستور کار دادستانی کل کشور قرار گرفته است.

مهر: یک رسانه آمریکایی از بررسی طرحی در دولت آمریکا خبر داد که به موجب آن واشنگتن در پی تروریستی خواندن سپاه پاسداران است. به گزارش سی‌ان‌ان، آمریکا می‌خواهد از هر وسیله ممکن برای فشار بر ایران استفاده کند از همین‌رو طرح تروریستی خواندن سپاه پاسداران را بررسی می‌کند.

انتخاب: نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: هزینه نهایی حج تمتع سال ۹۷ با ارز مبادله‌ای یعنی با دلار ۳۹۰۰ تومان محاسبه شد. با توجه به افزایش قیمت دلار به هیچ وجه مصلحت نیست زائر پول ایرانی به همراه خود ببرد و در بازار عربستان آن را تبدیل کند؛ چراکه این اقدام باعث تحقیر ملت ما می‌شود.

ایسنا: دولت آمریکا دستورالعملی را به کشورهای پذیرنده سرمایه‌گذار خارجی ابلاغ کرده تا علاوه بر ممنوعیت برای اتباع ایرانی، پاسپورت‌های پیشین آنان را نیز باطل کنند.

ایرنا: جواد کولیوند، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: ۱۲۹ نفر در تجمع غیرقانونی اخیر کاسبان در بازار تهران و مقابل مجلس دستگیر شدند که این افراد از گروه معاندین بودند.

روزنامه‌جوان: یکی از نهادهایی که حداکثر آمادگی را برای همکاری با دولت در حوزه حل مشکلات کشور دارند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

ایسنا: آیت‌الله سیداحمد خاتمی از اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان خبر داد و گفت: در اصلاحیه‌ای که منتظر تصویب آن در صحن مجلس خبرگان در شهریورماه هستیم، برای نام‌نویسی افراد برای حضور در خبرگان سطح چهارم حوزه در نظر گرفته شده است.

دراین پرونده بخوانید ...