شناسه خبر : 25621 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: سیده فاطمه‌حسینی، نماینده مردم تهران در مجلس از تهیه طرحی برای تشدید مجازات اسیدپاشی در مجلس خبر داد.

ایسنا: الیاس حضرتی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «منابع موثق اطلاع دادند خانم زهرا رهنورد چند روزی است به دلیل بیماری مادرشان خارج از حصر به سر می‌برند.»

تسنیم: آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور و نقش فضای مجازی در رخداد این حوادث گفت: اجماع خارجی و داخلی حاکی از زیان‌بار بودن فضای مجازی است حال که اجماع شده باید به فکر فضای مجازی سالم باشیم.

فارس: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 از موافقت رهبری با برداشت مجموعاً چهار میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی در بودجه 97 خبر داد.

تسنیم: نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اقدامات اخیر آمریکا برای به چالش کشاندن برجام رفتاری غیرقانونی بوده و امکان مذاکره مجدد در مورد این سند کامل و غیرقابل تجزیه، تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

ایرنا: رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: هزینه سرانه برای زندانیان به طور متوسط برای هر نفر حدود شش هزار تومان اعم از غذا، پوشاک و بهداشت است که این امر قابل اجرا نیست.

میزان: رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه عده زیادی از بازداشت‌شدگان در جریان حوادث اخیر کشور که فریب خورده و مرتکب تخریب اموال نشده بودند از رأفت اسلامی برخوردار شدند، گفت: اما قاطعانه با افراد شرور، تخریبگر و مرتبطان با کشورهای بیگانه در جریان حوادث اخیر برخورد می‌کنیم.

ایسنا: مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت:‌ پیشنهاد تشکیل شورای گفت‌وگوی احزاب و وزارت کشور مورد موافقت وزیر کشور قرار گرفته است و باید آیین‌نامه و دستورالعمل آن تهیه شود.

ایسنا: آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: مساله اغتشاشات اخیر، هشداردهنده بود که خیلی باید درباره آن مطالعه و بررسی شود. وی اظهار کرد: این اغتشاشات ادامه فتنه سال ۸۸ بود و همه باید باور کنند که آمریکا، اسرائیل، عربستان و برخی کشورهای دیگر به‌دنبال بهره‌برداری از این اغتشاشات بودند.

ایرنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش تحقیق و تفحص از دوتابعتی‌ها و قرائت اسامی بیش از ۱۰۰ مدیر ارشد دارای دو تابعیت یا اقامت یا گرین‌کارت، در این کمیسیون خبر داد.

ایسنا: قاضی چنارانی شکارچی متخلف را به مطالعه و خلاصه برداری از کتابی در حوزه گونه‌های حیات وحش در ایران محکوم کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها