شناسه خبر : 31727 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: در صورت تولید سواری دیزلی در ایران، چشم‌انداز بسیار دلهره‌آوری به لحاظ وضعیت آلایندگی منابع متحرک در سال‌های آینده خواهیم داشت.

تسنیم: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش شورای حل اختلاف ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بر رفع سوءتفاهمات میان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین قوه قضائیه به یمن افتتاح این شورا تاکید کرد.

تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی از برخورد جدی پلیس با متعرضان به محیط‌زیست خبر داد.

ایسنا: رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از همکاری مشترک با یونیسف در موضوع کودکان مناطق سیل‌زده خبر داد.

مهر: سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح خرید خدمات، بهترین راهکار موقتی برای آموزش و پرورش است اما این به معنی واگذاری آموزش و پرورش به بخش خصوصی نیست.

ایسنا: سرکرده یک باند تبهکاری برزیلی که سعی داشت با پوشیدن لباس زنانه و تغییر چهره از زندان فرار کند، مدتی پس از دستگیری در حالی که حلق‌آویز شده بود در سلولش پیدا شد.

فارس: معاون محیط انسانی سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه صنعت خودروسازی در کشور نتوانسته در حوزه حمل‌ونقل عمومی فعالیت مناسبی داشته باشد، گفت:‌ در بازه زمانی 98-97 حتی این صنعت توان تولید 200 دستگاه تاکسی را نداشته است.

ایلنا: استاندار تهران با بیان اینکه در حال تامین منابع برای تخریب هتل آرینا در منطقه شمیرانات هستیم، از تشکیل کمیته‌های نظارت و بازرسی برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز خبر داد.

تسنیم: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت ۱۳۵میلیاردی شهرداری تهران به دلیل تخلف در افزایش نرخ بلیت مترو و طرح ترافیک خبر داد.

فارس: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش تصادفات شبانه در تهران خبر داد.

ایسنا: رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام مطالعات برای اجرای طرح «خیابان کامل» در محدوده خیابان بهشتی و مطهری خبر داد.

خبرآنلاین: شورای نگهبان طرح تشکیل «وزارت میراث فرهنگی و گردشگری» را تایید کرد و آن را «مغایر شرع و قانون اساسی» ندانست.

ایرنا:‌ سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم را در مردادماه سال ۹۸ به خدمت سربازی فراخواند.

ایلنا: رئیس کمیته تنقیح شورای شهر تهران از وجود «۶۰ مصوبه محرمانه» در دوره‌های گذشته شورای شهر خبر داد.

مهر: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد که شعبه سازمان حمل‌ونقل ترافیک را برای گران‌فروشی به پرداخت یک هزار میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها