شناسه خبر : 29804 لینک کوتاه

باخبرگزاری‌ها (اجتماعی)

فارس: دادستان تهران از اعلام نظر کارشناسی هیات هفت‌نفره در مورد حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات خبر داد و گفت: این هیات سه عامل اساسی را مقصر اعلام کرده است. راننده، دانشگاه و پیمانکار که مسوول خدمات‌رسانی در آنجا بوده است مقصر اعلام شدند، راننده فوت کرده است و از طریق بیمه، مبلغ دیه‌ها وصول می‌شود.

ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: هفت نفر در پرونده آتش‌سوزی مدرسه دخترانه غیرانتفاعی اسوه حسنه در این شهر مقصر شناخته شدند. 50 درصد مدیر مدرسه و دو نفر از عوامل داخلی مدرسه و 50 درصد چهار نفر از مدیران ناحیه 2 آموزش و پرورش مقصر وقوع حادثه اعلام شدند. متهمان پس از تفهیم اتهام با قرار وثیقه آزاد شدند و آموزش و پرورش از طریق بیمه دیه دانش‌آموزان را پرداخت کرد.

ایسنا: عیسی فرهادی، فرماندار تهران، بر لزوم برخورد قاطع با حدود ۲۰ سرتیم تکدی‌گری حرفه‌ای در سطح تهران تاکید کرد.

مهر: رئیس سازمان نقشه‌برداری گفت: دشت رفسنجان، استان‌های خراسان رضوی، یزد و اصفهان دچار فرونشست در ابعاد بزرگ هستند اما بیشترین نرخ فرونشست مربوط به جنوب غرب تهران با ۲۲ تا ۲۵ سانتی‌متر در سال است.

ایسنا: مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت گفت: وقاحت آمریکایی‌ها به حدی رسیده که شرکت‌های همکاری‌کننده با ایران را تهدید می‌کنند که نمی‌توانند در حوزه آمریکا کار کنند و این فراتر از تحریم است.‌

مهر: معاون توانبخشی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه ۶۵۰ هزار خانوار تحت پوشش مسکن مناسب ندارند، گفت: برنامه‌ریزی کردیم که طی پنج سال مشکل مسکن مددجویان را برطرف کنیم.

ایسنا: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد با بیان اینکه تعداد افراد بازمانده از تحصیل تحت حمایت کمیته امداد ۲۶۱۵ نفر در سال تحصیلی جاری بوده است، گفت: بخش عمده بازماندگان از تحصیل در دو استان سیستان و بلوچستان و گلستان هستند.

ایسنا: مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: میزان کشفیات قاچاق فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش داشت.

فارس: قائم‌مقام سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه تعداد پرستاران در ایران یک‌چهارم استاندارد متوسط دنیاست، گفت: در کشور ما به ازای هر یک هزار جمعیت یک و نیم پرستار وجود دارد ولی در کشورهایی همچون گرجستان و تاجیکستان شش نفر به ازای هر یک هزار نفر است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها