شناسه خبر : 22757 لینک کوتاه

توصیه به مردم‌مداری

رئیس جدید پلیس پایتخت معارفه شد

دوشنبه هفته گذشته سخنگوی نیروی انتظامی ایران اعلام کرد حسین رحیمی که پیش از این فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان بود، به سمت فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ منصوب شده است.

توصیه به مردم‌مداری

دوشنبه هفته گذشته سخنگوی نیروی انتظامی ایران اعلام کرد حسین رحیمی که پیش از این فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان بود، به سمت فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ منصوب شده است. پیش از این حسین ساجدی‌نیا به مدت هفت‌ونیم سال فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ را برعهده داشت. چهارشنبه 18 مردادماه نیز مراسم معارفه رئیس جدید پلیس پایتخت با حضور کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، حسین اشتری، فرمانده ناجا و فرماندهان و فرمانداران تهران برگزار شد. در این مراسم فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ از مردم‌مداری و ارتقای حس امنیت، به عنوان دو برنامه اصلی خود برای انجام ماموریت‌ها و وظایف پلیس پایتخت نام برد. آن‌طور که ایرنا گزارش داده، رحیمی در این مراسم گفت: پلیس پایتخت در دوره جدید مردم‌مداری و جامعه‌مداری را در دستور کار قرار داده و تمام تلاش خود را برای ارتقای احساس امنیت، رعایت حقوق شهروندی و ارائه چهره‌ای خدمتگزار برای مردم به کار خواهیم بست. رحیمی با بیان اینکه برنامه‌محوری مبنای فعالیت‌ها در دوره جدید مدیریت پلیس تهران بزرگ است، اعتماد مردم به پلیس را بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی دانست.

علاوه بر او، استاندار تهران نیز سخنانی درباره اهمیت مردم‌مداری بیان کرده است. حسین هاشمی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در نظم و امنیت جامعه و اقتصاد راهی نداریم جز اینکه کار را به مردم واگذار کنیم. اگر کار به مردم سپرده شود موفق می‌شویم، زیرا نظام ولایی است و اگر در کنار مردم باشیم و امنیت آنها را برقرار کنیم، موفق هستیم. آن‌طور که فارس گزارش داده، او افزود: وقتی در ١٧ شهریور‌ماه سال ٩٢ به استانداری تهران آمدم، تعامل، همکاری و اعتماد را وارد استان تهران کردیم تا وحدت حاصل شود. در خدمت کردن نباید نزاع باشد و این خدمت توفیقی است که خداوند در اختیارمان قرار می‌دهد. همچنین ساجدی‌نیا، رئیس سابق پلیس تهران، در این مراسم درباره خاطرات خوب و بدش از 90 ماه حضورش در پلیس پایتخت گفت: بهترین خاطره‌ام 90 ماه توفیق خدمت به مردم پایتخت بود و بدترین آن زمانی است که ما نمی‌توانستیم آن‌طور که باید به شهروندی خدمت کنیم.  

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها