شناسه خبر : 21309 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت، با بیان اینکه به‌زودی فهرست کاروان‌های حج تمتع اعلام می‌شود، گفت: اعزام زائران ایرانی به عمره پس از حج، از سر گرفته خواهد شد. پیشتر از‌سرگیری سفر عمره به مجازات دو مامور خاطی فرودگاه جده موکول شده بود که مجازات این دو پلیس رسماً از سوی عربستان به ما اعلام شده است.

ایلنا: حبیب‌الله مسعودی‌فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی، از تخصیص بودجه ۱۰ میلیارد‌تومانی به سازمان بهزیستی کشور برای کاهش طلاق در کشور خبر داد.

ایسنا: طراوت مظفریان، عضو جمعیت امام علی، درباره وضعیت زنان خشونت‌دیده در محلات حاشیه ایران اظهار کرد: 28 درصد این زنان بی‌سواد، سه درصد با تحصیلات بیش از دیپلم، 21 درصد کمتر از دیپلم و 28 درصد کمتر از سیکل داشتند. 78 درصد این زنان دارای پدر معتاد، 17 درصد دارای مادر معتاد و پنج درصد دارای والدین معتاد بوده‌اند.

ایسنا: بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی، گفت: دو موتورسوار به بانک صادرات شعبه بهمن در خیابان خواجه‌ربیع مراجعه کردند که یکی از آنها مسلح به تبر بود. این افراد وارد بانک شده و در حالی که کلاه به سر داشتند حدود 10 میلیون تومان سرقت کردند.

ایرنا: علی اردلان، مدیرکل مبارزه و کنترل عوارض بلایای طبیعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعلام کرد: ایران کشوری حادثه‌خیز است و هر سال در کشورمان به طور متوسط 2900 نفر در بلایای طبیعی جان خود را از دست می‌دهند.

ایلنا: افشین حبیب‌زاده، عضو علی‌البدل شورای شهر تهران، در صفحه توئیتر خود نوشت: از تصویب برج باغ‌ها در شورای شهر دوم تاکنون چهار تا شش هزار هکتار از باغ‌های تهران ناپدید شده‌اند.

ایسنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب یک فوریت طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زمینه ارتقای سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وزارتخانه را به وجود آوردند که در صورت تصویب نهایی طرح مذکور،‌ سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تبدیل به وزارتخانه می‌شود.

ایسنا: شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: برای آرامش خیال مراجعه‌کنندگان، کلینیک‌های سلامت خانواده در پلی‌کلینیک‌های تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی راه‌اندازی شده و انواع مشاوره‌ها و خدمات مربوط به سلامت از جمله سلامت جنسی  در این کلینیک‌ها ارائه می‌شود چراکه بر اساس گزارش‌های منتشر شده یکی از دلایل اصلی طلاق‌ها، نارضایتی جنسی است.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها