شناسه خبر : 9442 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

دانشگاه

دفتر آموزش‌های عالی تخصصی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای از برگزاری سیزدهمین دوره MBA کوتاه‌مدت خبر داده است.

برگزاری دوره MBA در دانشگاه تهران
دفتر آموزش‌های عالی تخصصی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای از برگزاری سیزدهمین دوره MBA کوتاه‌مدت خبر داده است. پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران قرار است از طریق برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت کاربردی اقدام به پذیرش دانشپذیر برای سیزدهمین دوره آموزشی MBA یک‌ساله کند. دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته‌های فنی مهندسی، مدیریت، مهندسی کشاورزی، علوم اقتصادی، ریاضی، علوم کامپیوتر، شیمی، فیزیک، آمار و حسابداری از دانشگاه‌های داخل یا خارج ازجمله شرایط شرکت در این دوره عنوان شد.
متقاضیان شرکت در این دوره، همچنین باید حداقل میانگین 14 از 20 در مقطع کارشناسی یا 15 از 20 در مقطع کارشناسی ارشد را کسب کرده باشند. دفتر آموزش‌های عالی تخصصی از میان متقاضیان حداکثر 30 نفر را بر اساس کیفیت سوابق آموزشی و شغلی برای شرکت در سیزدهمین دوره MBA انتخاب خواهد کرد. البته مهلت ثبت‌نام در این دوره به پایان رسیده است و متقاضیان تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه 11/6/93 فرصت داشتند، برای ثبت‌نام اقدام کنند. دوره‌های آموزش MBA در سال‌های اخیر مورد توجه مدیران بنگاه‌های اقتصادی قرار گرفته و فعالان اقتصادی به شرط برگزاری این دوره‌ها در موسسات معتبر علاقه‌مند به شرکت در آن هستند.

رئیس دانشگاه شریف تغییر کرد
حدود دو هفته پس از آنکه دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، حکم سرپرستی محمدعلی نجفی بر وزارت علوم را امضا کرد؛ نجفی حکم تغییر رئیس دانشگاه صنعتی شریف را صادر کرد. به موجب این حکم، محمود فتوحی فیروزآباد به جای رضا روستا‌آزاد نشست. رضا روستاآزاد که استاد دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف است، در مرداد ۱۳۸۹ به عنوان سرپرست این دانشگاه تعیین شد و اواخر اسفند همان سال، حکم ریاست او تایید شد. گفته می‌شود او، بر خلاف روسای پیشین دانشگاه صنعتی شریف، بدون اخذ رای از اعضای هیات علمی این دانشگاه و مستقیماً با حکم وزیر علوم دولت محمود احمدی‌نژاد به این سمت برگزیده شده بود. دانشجویان و استادان دانشگاه شریف از ماه‌ها قبل با امضای طوماری، خواهان پایان مدیریت روستاآزاد بر دانشگاه صنعتی شریف شده بودند. نجفی نیز در 16 شهریورماه محمود فتوحی را طی حکمی به سرپرستی این دانشگاه گمارد و البته یک روز بعد، مراسم تودیع و معارفه روستاآزاد و سرپرست جدید برگزار شد. روستا‌آزاد، در سال ۱۳۶۵ دوره کارشناسی ارشد را در دانشکده فنی دانشگاه تهران گذراند و پس از موفقیت در امتحان اعزام و اخذ بورس تحصیلی از وزارت علوم، تحصیلات خود را در دانشگاه ساسکاچوان کانادا ادامه داد. فتوحی پیش از صدور حکم سرپرستی‌اش، رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف بود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها